לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 1 באוגוסט 2022 בשעה 14:14

הי זה סיפור בהמשכים. זה קורה כחודשיים אחרי החלק האחרון. תאמרו לי אם אהבתם 🖤

 

פנטזיה 1 - חלק 15 - סיפור המלח

באותו הערב ספיר שירתה כחלק מעיצוב השולחן עבור אחד משולחנות הכוך באחורי המסבאה. השולחן נשמר מבעוד מועד והיא הוצבה שם להמתין ולסמן את השולחן כשמור. 

השולחן היה רחב וצמוד לקיר, משני צידיו היו ספסלים מרופדים עם גב גבוה שיצר פרטיות בין השולחן לבין השולחנות הסמוכים. מהקיר מעל השולחן הזדקר מקל חלק ומאוזן. השפחה היתה על ארבע, פניה אל החדר ואחוריה אל הקיר, היא הולבשה על המקל, כשהוא נעוץ עמוק בתוכה, קולרה נקשר בשרשרת לשולחן וסביב מותניה נקשרה חגורה שאליה חוברו שלשלאות מהקיר כך שכשהיו מתוחות למלוא אורכן קצה המקל עדיין היה בתוך השפחה.

כששני הגברים נכנסו הם הובלו אל השולחן השמור. ברגע שהתישבו המארח הצליף בספיר בשוט, והיא החלה לנוע על הזין המאולתר. היא דחפה את גופה על המקל עמוק ככל שיכלה, ואז משכה קדימה עד כמה שהחגורה סביב מותניה אפשרה, עולה ויורדת על המקל, כפי שהורתה לעשות. שדיה הענקיים התנועעו מעל השולחן, זזים יחד עם הגוף שלה על המקל. תפקידה היה לבדר את האורחים בדרך זו לאורך הערב.

"תרצו להזמין?" שפחה נגשה אל שולחנם, היא היתה לבושה במדי המלצריות של גריום. סביב מתניה חובר מגש מלצרית שאוזן באמצעות רצועות שהסתובבו סביב כתפיה, ידיה היו קשורות מאחורי גבה וחזה היה חשוף ומוצג לראווה. חצאית קטנה שכמעט ולא כיסתה דבר ומעליה סינר מלצריות קטן השלימו את לבושה.

הגברים ביצעו את הזמנתם וכשהמלצרית פנתה ללכת אחד מהם הוסיף "ותביאי שני זוגות של מצבטי פטמות"

"אז ספר לי..." הגבר הגבוה עם השיער הכהה והחלק אמר. הם היו ישובים בנוחות, הם התייחסו אל השפחה, כקישוט על שולחנם נהנים מאנחה מזדמנת שיצאה מפיה ומתבוננים בגופה רוקד עבורם.

"הכל עבד לפי התכנית עד שהגענו לטולפור. עברנו בליפטא, הם היו קצת יותר מוכנים מאשר בעבר, אך עדיין בקלות מילאנו ספינה בנשים שלהם. מממ ואיזה נשים... הן חיממו את המיטה שלי כל ערב, שאר הצוות קינא ומידי פעם נתתי להם להנות משפחה זו או אחרת. לא הבתולות, קיד, אותן שמרנו כדי לתת כמתנות בטולפור, אל תדאג" הוא הוסיף כשראה את מבטו. הגבר היה שזוף אחרי יותר מחודש בים, הוא נשען לאחור בכסאו והביט סביב, הוא סימן בידו לשתי שפחות לגשת את השולחן שלהם. כשאלו התקרבו תפס אותן ודחף אותן אל מתחת לשולחן. השפחות ללא שנאמר להם דבר נוסף פתחו את אבזמי המכנסיים והחלו מענגות את הגברים בפיהן, זו לגב זו כשהגברים מדברים מעליהן.

"אההה כן, יותר טוב" הגבר השזוף אמר. "ובכן, יצאנו מערבה מליפטא לכיוון טולפור כשספינתנו מלאה נשים. כל הדרך הטולפוראי שהיה איתנו ניסה להסביר לנו על המשפחותשם, משנו על שתי משפחות...

"רק כשהגענו הבנו, יש להם שם פוליטיקה מוזרה. יש שתי משפחות ששולטות ביבשת, וכולה מחולקת בין שתיהן. לרוב יש בינהם הסכמות אך הם לא ידידים זה של זה. המילווים שולטים על השווקים והאלרסים על נתיבי הספינות והנהר. כדי להכניס ספינה עם סחורה מסוג חדש צריך לקבל את אישור שתיהן."

המלצרית חזרה עם ההזמנה מונחת על המגש. ללא יכולת להשתמש בידיה היא התכופפה כדי להגיש אותה, הגבר השזוף העביר לקיד את שתייתו ותפס בפטמה של המלצרית. הוא לקח את הצבטות שהביאה, סובב פטמה אחת ואז את השניה וחיבר צבט על כל אחת מהן כשמשקולות מתנודדות מהן. המלצרית עיוותה את פניה בכאב. ידיה עדיין היו מאחורי גבה ושדיה שימשו שעשוע עבור הלקוחות. כעת התנודדו מהם כדורי מתכת מתנודדים בכל תנועה.

קיד לקח את זוג הצבטות השני ותפס בפטמתה של ספיר. ספיר נעצרה כשהמקל בתוכה וקיד מיד הפליק לישבנה בחוזקה.

"אל תעצרי, תמשיכי לזיין את המקל הזה ולהזיז את החזה הענק שלך"

השפחה המשיכה את תנועותיה, קיד ומפקד הסירה השתעשעו בניסיון לענוד את הצבטות על פטמותיה המתנועעות. תוך כדי משחקם השפחות המשיכו לענג אותם מתחת לשולחן.

רק אחרי ששתי הפטמות היו מעוטרות והמשקולות הזעירות נעו קדימה ואחורה, מושכות את הפטמות הוא המשיך בסיפורו.

"המילווים היו קלים לשכנוע, הם בעד פתיחת השוק לשפחות מליפטא. הם לא יודעים את מטרתנו האמיתית." הוא הוסיף בלחישה רוכן אל עבר קיד. "עשיתי כפי שאמרת, כשהגענו, ביקשנו שיחה עם ראש משפחת מלווי. ירדנו אל החוף באמצעות סירת ההצלה, אני ושניים מאנשי. לקחנו איתנו שפחה בתולה, כדי להציע כמתנה עבור האדון מלווי ולשכנע אותו בטיב הסחורה. היא הולבשה קולר וצמידי ידיים כנהוג אצלנו. היית צריך לשמוע איך היא התחננה שנחזיר אותה, שפחה צעירה עם חזה גדול, קצת כמו של זאת" הוא משך את המשקולת המחוברת לאחת הפטמות של ספיר. היא המשיכה לנוע על המקל משפדת את עצמה ומוציאה.

"כמה שרציתי לקפל אותה בתוך סירת ההצלה ולחדור אליה בעצמי, רק המשחבה על השפחה שהשארתי קשורה בחדרי על הסיפון מנעה זאת ממני" הוא משך את השפחה שבין רגליו בשיערה ופיה התנתק ממנו בקול יניקה. "נראה לי שנוח לכן מידי"

הוא קם וכשחזר הביא עמו דילדו עם ראש כפול משני הצדדים "צאו שתיכן מתחת לשולחן, תעמדו על ידיים ורגליים תצמידו את הישבנים שלכן" הוא לקח את הצעצוע והחדיר אותו לתוך חור התחת של השפחה שעינגה אותו ומיד דחף את השניה על הקצה השני כך שהן היו מחוברות שתיהן דרך ישבנן. "תחזרו לעבודתכן מתחת לשולחן, אם זה יוצא מתוך החור של אחת מכן אני אדאג ששתיכן תקשרו במרכז הבמה ותשמשו לשעשוע כל המקום להמשך הערב" 

השפחות זזו באי נוחות, מצמידות את ישבנן זו לזו זוחלות הצידה אל מתחת לשולחן באיטיות על מנת לא להתנתק.

"רעיון נהדר" קיד אמר כשאיברו חזר לתוך הפה החמים והרטוב של השפחה "זה מקווץ את כל הגוף שלהן כשיש להן משהו בתחת. אני מרגיש את זה גם בפה שלה"

"בכל אופן, אחוזת מלווי זה לא משהו שרואים פה. היא ענקית. הם משפחה גדולה וכולם חיים יחד במחלקות בבניין, והגינות שלהם, שיחי ורדים ומזרקות, אני לא יודע איך הם עוד לא אימצו את ייבוא השפחות, כשעברתי שם דמיינתי שפחה מעטרת כל מזרקה במקום פסלי האבן הקיימים שם.

"עשינו את דרכינו דרך הגנים, הובנלו את המתנה עם רצועה מחוברת לקולר, היא הייתה מאוד צייטנית, כנראה נולדה להיות שפחת תענוגות באחוזה מפוארת. הלכה במבט מושפל מוכנה לגורלה.

"הכניסו אותנו לאולם גדול עם במה בקצה. על הבמה ישב סנדל מילווי, הוא ראש המשפחה, כל האחוזה בבעלותו וקולו ודעתו היא שקובעת, בנושאי השווקים בטולפור.

"אחד מאנשי דובר טולפורית, הוא בירך את האיש לשלום והסביר את רצוננו להכניס סחורה חדשה ליבשת. בשלב זה אני משכתי קדימה את השפחה והוריתי לה 'הצג!', לימדנו אותה כמה תנוחות בדיוק בשביל המרטה הזו. בעודי מחזיק את הרצועה היא פסקה את רגליה והעבירה את ידיה אל מאחורי עורפה. 'זאת מתנה בשבילך, נשמח אם תקח אותה וכך תעמוד את טיב הסחורה'

"כשהמילים תורגמו לאדון, ראיתי את התשוקה בעיניו, מהרגע שנכנסנו הוא נעץ עיניים בשפחה. כשהבין שהיא שלו עלה על פניו מבט כמו של ילד שמקבל צעצוע חדש ומרתק. חייכתי אליו ונתתי דחיפה קלה לשפחה.

"הוא התרומם מהכסא וניגש אליה, משכתי בבד השפחות שלה וחשפתי אותה עבורו. הוא צבט בפטמותיה והפליק לישבנה. כשנאמר לו שהיא בתולה ראיתי את המכנס שלו מתנפח, הוא הוריד את ידו והחדיר אצבע בין רגליה, הוריתי לה להתקופף ולהחזיק את קרסוליה, כדי שיבחן גם את חורה האחורי. השפחה הזילה דמעות לאורך כל הבדיקה, לא היה נראה שאיכפת לו, אני חושב שיהיה לאלף אותה. היא צריכה לשמוח שהיא תשרת במקום כמו שם, לא כמו הזונה הזו שפה."

ספיר שמעה את הסיפור על בת ארצה שיותר ויותר מהן נלכדו והחלו משרתות את מטרותיהם של הגברים מהמדינות החזקות. היא חשבה על עיירתה ומשפחתה וכל העת המקל בתוך הכוס שלה הזכיר לה את מקומה ואת תפקידה כשפחה לשימוש.

"בכל אופן, מילווי היה נרגש הוא אמר שכמובן שיסכים ושנדסקס את הפרטים הקטנים כמו המיסוי עם יועציו, הוא היה נראה להוט שנצא, אני לא מאשים אותו, עם המתנה שהשארנו לו שם, אני בטוח שהוא פתח אותה שם באולם. רגע אחרי שיצאנו, כבר ראיתו אותו בקופף אותה על כסאו"

"מצויין" קיד אמר, "ומה עם המשפחה השניה? אלרס? אמרת?"

הגבר השחום נאנח ותפס את ראשה של השפחה בין רגליו דוחף עצמו עמוק לתוכה, שני חוריה מלאים, הפה בזין והתחת במקל המחובר לשפחה השניה מתנועע עם תנועותיהן, נכנס ויוצא, הלחיים שלהן נפגשות ומתנתקות.

"האלרסים, הם לא היו פשוטים, הם הרבה יותר חשדניים, הם סירבו לקבל את השפחה שנבחרה עבורם. זה לא שהם נגד ייבוא השפחות, הם רוצים משהו אחר. התנאי שלהם לשימושינו בנחלי התחבורה בישבשת הוא שנעביר לידיהם שפחה בשם ליר. הם טוענים שהיא נלכדה בליפטא וחושבים שהובאה כאן לבריטלר, בחורה טולפורית. באמת שאני לא יודע איך זה יכול היה לקרות, וגם איך נוכל למצוא אותה כאן. גם אם היא הגיעה כשפחה לבריטלר, איך נוכל למצוא אותה? היא יכולה היתה להמכר בכל השווקים גם 100 קילומטרים ויותר בפנים הארץ.

"אנחנו חזרנו לכאן עם ספינה מלאה בשפחות, אם לא נצליח למצוא את השפחה, כל התכנון שלנו יהרס, לא נוכל להכנס ליבשת"

ספיר נשנקה למשמע שם לידתה של חברתה, היא בכלל לא ידעה שאמרלד היא טולפורית. היא תמיד היתה מעט שונה אבל היא לא ייחסה לכך חשיבות. יכול להיות שהם רצו לשחרר אותה מעבדותה?

"תראה! היא יודעת משהו" אמר קיד.

ספיר התבלבלה, היא לא ידעה אם עליה לחלוק עם את ידיעתה עם הגברים שהעבירו את כל הערב בלהתבונן בה משפדת את עצמה על מקל מחובר לקיר. אבל כשהוא צבט את פטמתה בחוזקה לא היתה לה ברירה.

"אני אספר לכם מה שאני יודעת, אבל אם אתם מפליגים מכאן, תקחו אותי איתכם!" הגברים הנהנו בראשם בלי לחשוב והיא המשיכה "ליר היא חברתי מהעיירה, אני והיא הגענו באותה ספינת השפחות. שמה שונה לאמרלד וראיתי אותה משרתת באחוזת צוקגל כשהשתתפנו באירוע שם. היא בבעלותו של רוק, הוא מגיע לכאן מידי פעם, הוא גם הביא אותה איתו כמה פעמים, השאיר אותה קשורה בכניסה."

"שפחה טובה! כן, בודאי שאני מכיר את רוק" קיד אמר "נראה שהשתלמת לנו בתור הבידור הערב. אנחנו ננסה לקחת אותך איתנו, אבל את תצטרכי לעזור לנו כדי שנלכוד את, אמרלד. עכשיו בואי לכאן, תרכבי על מקל אחר" הוא שחרר אותה מהרצועות בקיר. ההתרגשות מהידיעה ומההתחלה של גיבוש תכנית הלהיבה אותו והוא היה מוכן לגמור בגופה של השפחה. הוא חשב שזה יהיה ראוי להשתמש בשפחה שתשיג עבורו את מבוקשו.

הוא משך את פיה של השפחה מתחת לשולחן, וכיוון אותו למצוץ את אשכיו. את ספיר הוא הושיב עליו, ואיברו החליף את המקל שהיה בתוכה עד אותו הרגע, היא המשיכה בתנועותיה אך כעת הגבר היה בתוכה וגופה עינג אותו תוך ששפחה נוספת בין רגליו מלקקת ומענגת אותו גם כן.

 

 

*השראה לדילדו משני הצדדים requiem for a dream

https://images.app.goo.gl/Dn6iEJThuByJpon2A

 

 

1...הקודם(14)

 

 

 

 

 

פרלינה​(נשלטת){בעלי} - אמאלה כן 🤤
לפני שנה
orian - הסצנה הקשה ברקוויאם פתחה יותר מכיוון מחשבה אחד לאנשים.
לפני שנה
SilverFairy​(נשלטת) - לגמרי. זה היה מזעזע אבל לראש שלי גם מדליק. ראיתי ממש מזמן
לפני שנה
orian - עולם התרבות האנושית ייצר עושר אינסופי של בדס"מ רק צריך להיות פתוחים ולעיין בו שוב ושוב
לפני שנה
mister z​(שולט) - אין ספק שהיה שווה לחכות
כל הכבוד
לפני שנה
starter - העם רוצה המשך
לפני שנה
mister z​(שולט) - יש לך כישרון נדיר
מחכה להמשך. . .
לפני שנה
Charlie Z​(שולט) - רקוויאם לעולם שהיה, לעולם של שליטה פטריארכלית והחפצה מוחלטת כדיפולט
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י