לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שרציתי לומר

תקשורת זה חשוב
לפני שנתיים. 8 במאי 2021 בשעה 5:41

*פוסט זה כתוב בלשון אתה כי בעיקר גברים פונים אלי.

 

אני פה פחות מ24 שעות ואני כבר מרגישה צורך לנסות להסביר מה אני מתכוונת כשאני שואלת את הנשלט מה הוא רוצה, ולמה התשובות שקילבתי לא עוזרות לי.

למה חשוב מה הנשלט רוצה?

אני יכולה פשוט לעשות עם הנשלט מה שאני רוצה, אבל אנשים הם מגוונים, וכל אחד צריך דברים אחרים ממערכת יחסים של שליטה. ברור לכולם שאם אני אעשה דברים שעוברים את הגבולות של הנשלט אז לא יהיה טוב. אבל מה לגבי אם אני פשוט לא אעשה אף אחד מהדברים שהנשלט רוצה? זה יגמר מאוד מהר. בשליטה כמו בכל מערכת יחסים, חשובה הדדיות. כן, השולטת מובילה. כן, הרצון של השולטת עליון. אבל אם הנשלט לא מקבל מזה את מה שהוא צריך, זה לא יחזיק יותר מ5 דקות. מניסיון.

מה הביא אותך לפה?

הרי משהו הביא אותך לחפש מערכת יחסים של שליטה. לרוב זה פורנוגרפיה. מה ראית בפורנוגרפיה שעושה לך את זה? האם זה הקשירות? האם זה הקול התקיף בו אתה מקבל הוראות? האם זאת השפלה? האם זה פשוט הרעיון של לגמור כשאתה קשור? יש מלא דברים בעולם השליטה שיכולים לעשות לך את זה.

לדוגמא, אתמול התחלתי שיחה עם מישהו. התחלתי לשחק איתו משחק שאני אוהבת. הוא שולח לי פורנוגרפיה בזמן שהוא מנסה לפענח את הפטישים שלי. תוך כמה דקות של שיחה הוא ביקש רשות לגעת בעצמו. קיבל אישור. ואז שאל איפה לגעת בעצמו. הופה, מצאנו את מה שהוא רוצה, הוא רוצה הוראות מדויקות. הכוונה מלאה. בעיקר בתוך מיניות. שזה כמובן משהו שאני יכולה לספק, אבל בגלל שהתחלת השיח בינינו לא היה מדויק, לא הייתי מוכנה לזה, והוא נעלם, כי המשחק ששיחקנו לא עשה לו את זה. זה משחק שאני אוהבת, נשלטים לא אוהבים. ולכן אני משחקת אותו. כי זה מסנן את כל אלה שאומרים "אני רוצה לעשות כל דבר שתרצי". אז זהו, שלא. אפילו משחק שקשור במיניות זה לא משהו שהם רוצים לעשות.

מה אתה רוצה, נשלט?

זאת שאלה קשה לענות עליה, אני יודעת. אבל אני מבקשת קצת מחשבה. מה עושה לך את זה? מה הם הדברים בלעדיהם לא תרצה להמשיך את הקשר יותר מחמש דקות? מה מניע אתכם לחפש שליטה? האם זה מיניות? האם זה סקס קינקי? האם זה שליטה מלאה בחיים? באם זה לבקש אישור לעשות דברים רגילים בשביל תחושת השליטה? האם זה כאב? האם זה חוסר אונים פיזי? האם זה השפלות? האם זה לעזור לך לעשות דברים שאתה רוצה, אבל איך לך מספיק כוח רצון לעשות אותם? ניוש? החפצה? לספק אותי מינית? להיות מסופק מינית?

מה אתה רוצה, נשלט?

crossbow​(נשלט) - נשמע שכל מי שפונה אלייך הגיע לשליטה ממקום של פנטזיה (פורנו) והוא מחפש סקס.
:(
לפני שנתיים
אורור אינארה​(פמית נשלטת) - יש מצב. לא זאת בהכרח בעיה, אבל שיגידו שמה שהם רוצים זה סקס.
לפני שנתיים
דארקפוג​(טרנסית שולטת) - מדוייקת ומהממת :)
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{של הלן} - כן!
לפני שנתיים
slave for ever​(נשלט) - לסגוד ולפנק את השולטת. לספק את הצרכים שלה, לגרום לה להיות מאושרת.

לפני שנתיים
אורור אינארה​(פמית נשלטת) - האומנם?
תהיה בסדר אם לעולם לא תראה אותה? תהיה בסדר אםלעולם לא תקבל ממנה מגע?
לפני שנתיים
slave for ever​(נשלט) - לא. בין אם מדובר בסשנים נטו/זוגיות הכוללת שליטה. אני לא בקטע של שליטה וירטואלית/פינדום.
לפני שנתיים
אורור אינארה​(פמית נשלטת) - אז הרצונות שלך כוללים מגע, וכדאי שתגיד את זה. ואם מגע, כדאי שתחשוב איזה סוג מגע אתה רוצה לקבל.
לפני שנתיים
slave for ever​(נשלט) - אני מעל 20 שנים בBDSM, כך שאני יודע איזה רוצה לקבל ואני תמיד אומר. כל מגע מיני עבורי זה בונוס בלבד שהשולטת מחליטה, כולל גמירה.
לפני שנתיים
עיסוי מקצועי - יפה
לפני שנתיים
בוגר עם קטן​(אחר) - אני לא יודע מה אחרים. אבל אני מתרגש בכל מפגש ראשוני, והייתי מעדיף שהשיחה תתנהל, לפחות בתחילתה בשאלות מקדימות.

לפני שנתיים
חלקה כאישה​(אחר) - קראתי ....
הבנתי את מקור הדיוק שאת כשולטת רוצה ,
סיבה טובה כנראה לתקן את הפרופיל שלי .
תודה
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י