סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שרציתי לומר

תקשורת זה חשוב
לפני שנתיים. 16 במאי 2021 בשעה 6:13

איך אני מדבר עם טרנסית על הזין שלה? התשובה הקצרה היא: אל. באמת. אבל נגיד וזה נורא חשוב לך מכל מיני סיבות, אני כאן בשביל לענות על השאלות שרצית לשאול. אולי אפילו שאלת, וסביר שהשיחה נגמרה שם. ואולי גם כמה שלא ידעת בכלל שאתה רוצה לשאול.

חשוב לציין שחוויות של דיספוריה, ובכלל, הן מאוד מגוונות. מה שכתוב פה זאת החוויה שלי ומה שאני מכירה.

דיספוריה מאיבר המין

רוב הטרנסיות חוות דיספוריה מגדרית. זה אומר שהן מרגישות רע עם דברים שיכולים להתפרש כגבריים. רע ממש. כזה, חוסר שיכות לעולם. זה יכול להיות דברים פיזיים בגוף שלהן, או שזה יכול להיות דברים חברתיים. כמו למשל סוג החיבוק שהיא מקבלת. (שמתם לב שגברים מתחבקים שונה עם גברים ונשים, נכון?).

דבר נוסף שגורם לדיספוריה הוא איבר המין. כן, קיים ניתוח להתאמה מגדרית, אבל הוא לא ניתוח עם 100% הצלחה או אפילו קרוב לזה. יש הרבה פשלות. וגם אם אין שום "בעיה" בניתוח, זה לא כאילו נולדת עם איבר מין נקבי. צריך להשתמש במרחיבים (או סקס) כל החיים בערך או שהגוף סוגר את התעלה שיצרה המנתחת. וגירוי מיני גם עלול להשתבש (עלול גם לא, אבל עלול כן). לכן יש לא מעט טרנסיות שבוחרות לא לעבור את הניתוח, למרות שאיבר המין שלהן גורם להן דיספוריה.

ממש רוצה לרדת לטרנסית

כשאתה אומר את זה, כנראה שאתה מתכוון שאתה ממש רוצה למצוץ זין שמחובר לאישה. כי הרי אם הטרנסית מנותחת זה לא ממש עושה את העבודה, נכון?

החברה שלנו הומופובית, וזה אומר שחלק גדול מהגברים הסקרנים לא בוחנים את הרצון שלהם למצוץ זין כי זה הומואי, ואם זה הומואי זה פוגע להם בגבריות. אז אני פה להגיד לכם שזה סבבה לרצות למצוץ זין, וזה לא עושה אתכם פחות גברים לא משנה מה החברה אומרת. זה גם לא עושה אתכם הומואים. זה (אולי) עושה אתכם ביסקסואלים.

עכשיו, לחלוטין ייתכן מצב שבו אתם לא נמשכים לגברים (בין אם זה בגלל הומופוביה מופנמת, ובין אם זה מסיבה אחרת), ועדיין רוצים למצוץ זין. כי וואלה, זין זה מגניב (בדקתי). במצב כזה הדרך היחידה, כביכול, שבה תוכלו למצוץ זין היא עם אישה טרנסית. אבל זה לא נכון, יש הרבה דרכים אחרות שאפשר. למשל לעשות שלישיה עם גבר ואישה,להתחרמן לחלוטין מהאישה, ולרדת לגבר כי יש לו זין. עוד אפשרות היא אנשים לא בינאריים. לא כולם מרגישים נשים או גברים, ויש כאלה שהם לא זה ולא זה.

מה שחשוב למשיכה היא ההופעה המגדרית, ולא המגדר. זה מה שמאפשר לכם למשל להמשך למלכות דראג, או קרוסית, ולא להמשך לטרנסית שההופעה החיצונית שלה גברית. ואגב, יש טרנסיות שלא משנות את הנראות שלהן וזה לא עושה אותן פחות נשים. וזה סבבה לא להמשך אליהן. משיכה היא אישית.

כל זה ורק עכשיו אני מגיעה ללרדת לטרנסית עם זין. אם אתה חושב עליה כאל זין שמחובר לאישה, זאת החפצה, וזה לא מגניב. זה סבבה שיש לך פנטזיה לגבי זין, וזה סבבה שאתה מתחרמן מהרעיון של לרדת לה, אבל אם זה הדבר היחיד שאתה מחפש אתה תעשה לה נזק. אל. תשאל את עצמך אם היא לא רוצה שירדו לה, בין אם זה בגלל דיספוריה ובין אם זה בגלל שהיא סתם לא אוהבת לקבל מין אוראלי, האם אתה עדיין בקטע שלה? אם התשובה היא 'לא' אז תמשיך הלאה. אם התשובה היא כן, מצוין, אז אין צורך להעלות את הנושא במשפט השלישי. תגיעו למיטה או לדבר על מין בזמן המתאים, ותשאל אותה אם היא בקטע של לקבל מין אוראלי. אם לא חשוב לך מה היא רוצה, אז יש לך בעיה יותר קשה מאשר שאני יכולה להסביר פה.

רק קח בחשבון שיש טרנסיות שלא רוצות שום מגע באיבר המין שלהן, כי זה גורם ליותר מידי דיספוריה.

אני מפנטז על זה שטרנסית תחדור אלי

ברכותי. להחדר זה מגניב (בדקתי). לזכרים יש פרוסטטה וזה יכול להרגיש נפלא. וגם התחושה הפאסיבית, והקבלה, שווה. ממליצה.

כמובן שכמו בנושא המין האוראלי, אתה כנראה מתכוון שאתה רוצה רוצה להחדר ע"י הזין שלה. כי היא לא צריכה להיות טרנסית בשביל לעשות את זה עם סטראפ און.

בניגוד למין אוראלי, לחדור זה גורם דיספוריה הרבה יותר גדול מאשר לקבל מין אוראלי. והסיבה היא שלחדור זאת פעולה מאוד גברית בחברה שלנו. כן, יש נשים שחודרות, בעיקר בעולם הבדס"מ. ועדיין, זאת פעולה שחברתית נחשבת גברית. וזה כואב לעשות דברים גבריים כשאת מנסה ממש ממש חזק שאנשים לא יראו אותך כגבר.

אז אני למשל לא משתמשת באיבר מין שלי לחדירה בפעם הראושנה שאני עושה סקס עם א.נשים חדשים. אף פעם. כי אני צריכה לראות שהדינמיקה שלנו במיטה היא לא כזאת שבה אני גברית. כי זה כואב. וזה לא מרגיש בטוח. ונותן לי תחושה שרואים אותי כגבר. בהמשך אם אני משוכנעת לחלוטין שרואים אותי כמו שאני אז אני יכולה לבצע חדירה.

אם זה ממש ממש חשוב לך להחדר ע"י טרנסית בשביל להמשיך את ההיכרות, כנראה שאתה רואה אותה כזין שמחובר לאישה. אתה מחפיץ אותה. אל תעשה את זה. תמשיך הלאה ותספק את הפנטזיה הזאת עם פורנוגרפיה ואוננות.

הזין של הטרנסית

בגדול, צאו לנו מהמכנסיים. אם אתם חייבים לדעת שבאמת יש שם זין אז זאת החפצה או פטישיזציה, וזה לא נעים. אם אתם חייבים לדעת שאין שם זין, פשוט תמשיכו הלאה. חבל לגרום לה כאב בשביל לבדוק את העניין. תתחילו עם נשים סיסג'נריות. יש הרבה יותר מהן. ואם אתם חייבים לדעת שאף פעם לא היה שם זין בעבר. יש לי חדשות רעות בשבילכם, אתם טרנספובים. לא, זאת לא אותה רמת טרנספוביה כמו אלה שרוצים שנמות. או אלה שלא רוצים שנכנס לשירותי נשים. או אלה שחושבים שלמנוע מילדים חוסמי הורמונים זה חשוב. אבל זה טרנספובי.

יש מחקר שמראה שמשיכה משתנה בהנתן לגבי מידע אם א.נשים טרנס* או לא. כלומר מראים לקבוצה של אנשים תמונה של מישהי שכתוב לה למטה "טרנסית" קבוצה שונה של אנשים את אותה תמונה וכתוב למטה "סיסג'נדרית" ויש הרבה הרבה פחות אנשים שנמשכים לטרנסית. וזה לא משנה אם היא באמת טרנסית או לא.

השוקע - היה חשוב לקרוא.

כולנו פה מרוכזים מדי לפעמים במה שעושה לנו טוב, הכלוב נותן לזה לגיטימציה, אבל פוסטים כמו זה עוזרים ליצור הבנה לצד השני, לזה שזה אנשים ולא שחקנים בסרט שלנו.
לפני שנתיים
גידיאפ​(נשלט) - בלי קשר ושום הבעת דעה
מאוד נהנתי לקרוא

מחכים
לפני שנתיים
hrgiger - מעולה. זה פשוט מעולה.
תודה.
מרשה לי לשלוח קישור לחברה שדיברתי איתה על זה ולא הצלחתי להסביר בצורה רהוטה?
לפני שנתיים
אורור אינארה​(פמית נשלטת) - בוודאי. כותבת גם לטובת טרנסיות אחרות.
לפני שנתיים
hrgiger - תודה רבה.
לפני שנתיים
Vitalik​(נשלט) - תודה, ממש מעניין, ובסמן
לפני שנתיים
Witch Salt​(שולטת){Ready} - הפוסט הכי טוב, אינפורמטיבי, מפושט וישיר שקראתי כאן כבר שנים. אשמח לתת לזה לינק בפוסט משלי למעין "ריפוסט" אם זה בסדר.
לפני שנתיים
אורור אינארה​(פמית נשלטת) - בשמחה. תודה רבה!
לפני שנתיים
טורפת על​(אחרת) - נהדרת. כתבת נפלא!
לפני שנתיים
אישון מאוזן​(נשלט) - מצטרף למהללים. תוכן חשוב מאד באריזה מצוינת מאד. תודה
לפני שנתיים
נשוי כנוע על 4​(נשלט) - תודה רבה לך!!!!!
פוסט חשוב מאוד.
לפני שנתיים
גידידו​(נשלט) - תודה, מלמד מאוד , אהבתי
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - אפשר שאלה? ומה עם טרנסיות אקטיביות ?
לפני שנתיים
אורור אינארה​(פמית נשלטת) - מה איתן?
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - האם גם להן יש דיספוריה?
לפני שנתיים
אורור אינארה​(פמית נשלטת) - לחלק יש לחלק אין, זה אישי לחלוטין.
לפני שנתיים
beCurious - ואי פשוט את עושה סדר בראש! תודה על הפוסט
לפני שנתיים
luri - חדש פה ולמעשה זוהי תגובתי הראשונה. מגלה לאט לאט עולם ומלואו וחייב להגיד שמדובר בפוסט פשוט מרתק.
לפני שנתיים
נשלטוש - תקשיבי ואוו הייתי שמח לדבר איתך ואשמח גם לכמה הסברים אמנם אני חדש בעולם הזה אבל אשמח ממש לשוחח ואני יכול ללמוד מצך עוד דברים תודה רבה לך על היכולת הסברה 🙏😊
לפני שנתיים
אורור אינארה​(פמית נשלטת) - אז דבר איתי
לפני שנתיים
בוגר עם קטן​(אחר) - כה לחי. ממש אהבתי את הניתוח. תרתי משמע.

אולי, אני אומר בזהירות, ניתחתי גם את אישיותי. היא השתנתה.

ברכותי.
לפני שנתיים
Switch38​(נשלט) - תודה רבה על השיתוף, בהחלט נותן קצת יותר מהתמונה וחוסך בעיות, אז שוב, תודה.
לפני שנתיים
subx - כתיבה נהדרת
לפני שנתיים
שפתיים ישק​(נשלט) - פוסט חשוב כל כך אולי מהחשובים שקראתי כאן בבלוגים
תודה על הידע העשיר
ואיזה לב מפלא שיש לך לחשוב כך על כולן
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י