סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 21 בספטמבר 2021 בשעה 20:17


איך לומר... אף פעם לא הייתי בחורה צנועה במיוחד...ולגור בצפון, בלי יותר מידי אפשרויות להשתולל כי ההורים יושבים על העורק זה פחות נוח.


הייתי בצבא בצומת מסמייה, תפקיד מנהלי שאף אחד יהיה אחראי עלי.
זה היה עוד לפני עידן האינטרנט בטלפון ודברים כאלה , הייתי נוסעת לסופש הביתה,  אשכרה יושבת במחשב, נכנסת לחדרי צ'אטים למינהם, מחפשת זיונים לאמצע שבוע, מלקטת טלפונים לאמצע השבוע  , אני חושבת שאחד מהם היה לסטוצים או משהו כזה...

ככה הכרתי הרבה מהסיפורים שלי , שהידע שלי בעולם הסקס שואף לאפס אבל ידעתי שיש סקס אחר. 

הכרתי גבר בן 65 אני הייתי בת 19.

אני לא זוכרת אם דיברנו על זה אבל אצלי הכל התפתח מוקדם , מגיל 13 אני כבר עם חזיה הולכת לבית ספר, ולא טופ מעפן... וההורמונים בהתאם, כשהגעתי לצבא סוף סוף פרחתי , נכנסתי לכושר מטורף בצבא ( לא אשוויץ אבל הייתי מכ"ית ואני בגאה בזה, אפילו תקופה לא מבוטלת בחוות השומר) התגלגלו הימים והפז"ם עלה, התפנה הזמן ועכשיו אפשר לצאת ולהיכנס  מהבסיס ואף אחד לא מסתכל עלי. תבינו את הסיטואציה, ילדה בת 19 חרמנית בטירוף עם ראש מטורף, ובלי אף אחד שיסתכל מה ,לאן וכמה היא עושה. 

התחלנו לדבר, אפילו בלי תמונות, החלפנו טלפונים וקבענו שהוא יאסוף אותי מהבסיס.
אני חושבת שזה היה כבר ביום ראשון או שני, בשעה שמונה בערב חכיתי לו בשער על חצי ב' , עם חולצה לבנה צמודה , חצי שקופה, מדי ב' רחבים, שיער אסוף, וחיוך שובב , יצאתי לצומת.
הוא אסף אותי עם הרכב שלו ( רנו קנגו לבנה ) 

הגיע בחור מבוגר, שעיר לבן, משקפיים, פנים נעימות , גוף בסדר, לא ענק אבל גם לא קטן.
לקחנו חדר לפי שעה, דיסקרטי, הכי אהבתי את החדרים האלה הם פשוט גורמים לי להרגיש עוד יותר שובבה, אסורה.
נכנסים פנימה ואני רואה שהוא מתרגש, גם אני אף פעם לא הייתי עם גבר מבוגר, אני יוזמת, הוא יושב על המיטה , אני נעמדת לו בין הרגלים ומניחה את הידיים שלו עלי, עוזרת לו להבין שאני כאן ואני באמת רוצה.

זה הכיף במבוגרים, שילדה בת 19 נופלת לידיים שלהם הם מעריכים.
אחרי שכבר לגמרי הייתי ערומה , הושכבתי לאחר כבוד על המיטה עם הרגליים פתוחות , מוכנות ובמשך שעתיים נאכלתי לשובע...חחח הוא כבר זרק את כל הגינונים של הביישנות החוצה, תוך כדי שהוא מכניס לי אצבעות ומלקק אותי ללא הפסקה לאני יעלה איתו כבר לאורגזמה הלא יודעת כמה  של הערב,

אני שומעת אותו ממלמל לעצמו " אני לא מאמין, איך זכיתי, אם למות מהתקף לב זה עכשיו בין הרגליים שלך" ואני מגיעה לשיא שלי שהלשון שלו משחקת לי על הדגדגן הוורוד והאצבעות עמוק בפנים , מפמפמות חזק. ( רק מלהיזכר בבחור אני מתחרמנת מחדש)

בלי לחכות יותר מידי, כי הוא כבר חייב לגמור ולא מתאפק הוא מסובב אותי על ארבע, עם התחת גבוה , שם קונדום , מכוון את הזין שלו ממש לכניסה של הכוס הרטוב והחם שלי, ועוצר...נושם " אם אני נכנס אליך בלי לעצור אני פשוט גומר ואני חייב לזיין אותך קצת קודם" ואז כאילו הזמן לא עצר מלכת, הוא תוקע את עצמו עמוק , חזק תופס לי את המותניים , פותח את התחת עם הידיים ומתחיל לזיין אותי, עם עצבע בתחת וזין עמוק בכוס אני שומעת אותו מתחיל לגנוח, ואני מרגישה אותו עומד לגמור והשיא שלי שוב מתחיל. מצד אחד הוא רך ונעים, ומצד שלי הוא דוחף את עצמו עמוק יותק ויותר, עד שהשפריץ את עצמו בכוח לתוכי ואני הייתי גאה בעצמי ממש.

 אחרי שהוא החזיר אותי אותי קיבלתי שני פקטים של סיגריות ( עישנתי אז סיגריות) וישנתי מאוד טוב בלילה....נכון עוד לא ידעתי להשפריץ אבל יש לי מבוגר חדש על הכוונת ואז בהחלט יהיה תיקון..

 

עד הפעם הבאה... החיילת 

 

 

רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - איזו קלאסה!
לפני שנתיים
EXOTIC - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנתיים
king ddm​(שולט) - ספר מעניין
לפני שנתיים
טרף - וואו הוא לא הבין מה נחת עליו
לפני שנתיים
tal tickle - סיפור נהדר. איך אפשר להפסיק ללקק שם כשאתן כאלה טעימות שם??!! וכל אחת עם איזה טעם מיוחד רק שלה. איזה כיף. שעות אפשר.
לפני שנתיים
כלבלבון מתוק - אויש את מלכה אמיתית...!
ואחת השוות. התמכרתי אלייך...
לפני שנתיים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - יהיה המשך?
לפני שנתיים
שלוליות - אם אני אמצא את הקשיש המתאים... יכול להיות בהחלט המשך לסיפר
לפני שנתיים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - אין לי ספק שהוא יימצא אותך
לפני שנתיים
עידן האלמנט​(שולט) - איזה הפרש גילאים קיצוני! רק ההפרש כשלעצמו מחרמן...
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י