סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 15 בספטמבר 2021 בשעה 21:17

הרבה זמן לא כתבתי, וכמה דברים קרו מאז.

אחרי מעורבויות רגשיות ודרמות , לצד הרבה חוויות מטורפות, אנשים מיוחדים, חברויות חדשות שנרקמו פה , הכרויות חדשות שביססתי לעצמי, לדוגמה  מסיבות שמגרדות את הפצע של תשומת הלב . מופעים שלמים שאצלי בראש כולם מסתכלים עלי , ואני הכי סקסית בעולם, ואני נמצאת בחברת האנשים הכי מדהימים בעולם , כי היי באמצע חדר מלא באנשים אתה פשוט מצמיד לי את הידיים לקיר צמוד לאישתך ההורסת, מרים לי את החצאית מוציא את הזין ומתחיל לזיין אותי תוך כדי שאני לוחשת לאישתך באוזן " וואו איך אני אוהבת שבעלך מזיין אותי עליך " דוחף אותי לקצה עם הזין שלך עמוק בתוכי ואני משאירה שלוליות .... אך אחד הסצנות הטובות שהיו לי... ( קוורבו הייתה אחלה מסיבה אשמח לשידור חוזר בקרוב, גם ברמת השמירה, הדרס קוד המוקפד, אחלה וייב של מסיבה)

עוד רבות וטובות היו והקיצון מתגרד מחדש , ומופיע בצורות וצבעים שונים, וכל קיצון כזה הוא יחיד ומיוחד. וואו איזה זיונים שווים... איזה חוויות של פעם בחיים, אנשים טובים באמצע הדרך, רגעים מרגשים... פתאום שאתה מרשה לעצמך להנות מסקס עד הסוף, אתה לומד להנות מהחיים עד הסוף, כל אחד והקיצון שלו והמקומות שלו, אבל בשבילי הם עולם חדש ולכל אחד שפגשתי בדרך אני רוצה לומר תודה, על הבאתי לאן שאני היום, כי חוויות החיים מחיבות אותי לבחור בחיובי , במאיר , בטוב . 

יום שני אחד... (מסתבר יום המל שלי) פגשתי בחור, בן 30 (ממש לא שכבת הגיל הרגילה שלי, למרות שאני בת 32) חתילך, וואוו , יפיוף אמיתי, קוביות, על אופנוע, עם חיוך וגומה , והכי חשוב!! זין ענק! 

תקשיבו טוב, הבחור מקצוען !

כמות ההשפרצות שהבחור הזה הראה לי, במשך שעתיים הזין עומד, לא גומר פעם אחת, ומביא אותי לשיאים חדשים  עם הגוף המהממם שלו, והזין המפנק שלו, מה שהלשון הארוכה שלו עשתה לתחת שלי עוד יסופר .... 

במשך שעתיים היינו גוף אחד, הכרנו , צחקנו, אני הרגשתי שאני בתוך הגשמת חלום שהגשמתי לעצמי ועפה על עצמי על כל שניה.

בסוף הזמן , כי השעון כבר מתחיל להיות לנו קצר וסוף סוף הרשתי לו לגמור ( האורגזמה הכי טובה שיכל לתת לי כאקורד סיום ) הרגשתי שאני יוצאת מסופקת , רעננה,  כמו שזיון טוב נותן באמצע היום . 

כי זה מה שלמדתי במסע עד כה... 

אני עפה על עצמי כל הזמן, לא רק שאני מזדיינת, כי אני " קלאס באפס מאמץ " חחחחח 

 

עד השלולית הבאה 😉

tal tickle - לא צריך להיות גאון כדי להבין במי מדובר. הוא גם אחד הכותבים הטובים ביותר באתר. ברכות לשניכם!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י