סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 10 באוקטובר 2021 בשעה 16:56

באופן חריג ולא צפוי יצא שיש לי חמישי בערב פנוי, הראשונה שעודכנה כמובן זאת המהממת שלי ובעלה (לעוקבים: הזוג המושלם ממסיבת הטראנס) .

הם כמובן תמיד קלילים תמיד מגניבים והוא דורש תיקון " דייט בחוף, האוהל עלי 😉" 

 היא כמובן , מגשימת כל המשימות ומה שהוא רוצה הוא מקבל, מארגנת מזרונים ,מצאים, אוכל לנשנוש, אלכוהול לאיזון וכמובן שהוא דואג לנו לעשן , כמו שהבנתם, אני אוהבת מאוד מאוד שמפנקים אותי והם מפנקים אותי כל פעם מחדש. 

המקום " חוף פלמחים" , השעה 21:30 אוספים אותי מהבית. התלבטתי כל היום מה לובשים לזיון הים, עוברת בראש על כל הארון בסוף מחליטה על חצאית מיני מנומרת , גופיית ספגטי שחורה, ללא חזיה, וג'קט אפור צמוד ,חייבת לציין הכי פרקטי, שום דבר לא ירד ממני והלך לאיבוד , אני מוכנה.

יוצאים לדרך, מקשקשים, צוחקים, משלימים פערים , לומדים עוד ועוד על מחשבות שלנו, דברים בחיינו.  בכל פעם שאנחנו נפגשים אני מכירה אותם קצת יותר, מתאהבת בהם יותר, מרגישה שייכת והכי אמיתית שאני יכולה להיות כי הם לא מתרגשים מדברים שאני אומרת או סיפורים שאני מספרת כי הם מקבלים אותי, על הטוב , הרע וגם המכוער. 

מגיעים למקום , פורקים ציוד ויאלה מתחילים הליכה של 2 קמ לכיוון החוף, היא כמו חיליק אמיתית דוהרת בראש  צועקת לנו ממרחק " זה עוד קצת, לא מאוד נורא" עם התיק, שקית, אוכל ועוד כמה דברים שרק היא מסוגלת להביא, הוא מועמס בשני מזרונים , אוהל ועוד כל מיני ציוד איתי מאחורה , ממשיכים לקשקש ולדבר והוא מגלה עוד דברים על הילדות שלי וממלמל  לעצמו "אני לא מאמין" , אני אוהבת להפתיע אנשים שכבר מכירים אותי....

 

מגיעים לחוף, מוצאים מקום ויש רוח כאילו אלוהים הפעיל פן. פותחים את האוהל, אין לי מושג איך בונים בחיים לא בניתי אוהל, חיליק משתתחת על האוהל שלא יתעוף בפזת"ה שלא מביישת חייל בצנחנים מוצנח בשטח אויב  , הוא במיומנות שלא מביישת איש יער מובחר ובתנאים לא תנאים יחד הם בונים לי אוהל... חייבת לציין שהדבר הכי מועיל שעשיתי היה שהגעתי,  מעבר לכך הכל הם...

 

אחרי שינוי מיקום ( רשות הטבע והגנים שומרת על השמורה ודואגים לכוון את הבאים באופן מאוד מסודר ונעים) פותחים מזרונים , שמים מצעים פוצחים אוכל והכי חשוב... מדליקים גוינט.

איך אני אוהבת אותם , הוא כל כך חרמן ( והוא מקבל מלא סקס , הוא פשוט תמיד חרמן.. תכונה מאוד מומלצת איתי) 

מזדיינים ישר, והוא יודע בדיוק איך להשפריץ אותי, איך לפנק אותי, לגעת בי באופן כל כך אינטנסיביי וביחד עם זה מאוד נעים.

חיליק ,שעוד לא מצאה את עצמה , חוזרת מסיגריה מחוץ לאוהל אנחנו כבר ערומים אחרי סיבוב אחד של השפרצה, לא מעט ליקוקים הדדים ובעיקר עם טמפ'  גוף שרק עולה  תופסים אותה, מפשיטים אותה חלק אחרי חלק דבר לא נשאר ואני מתחילה לנשק כל מקום חשוף בגוף שלה, אני כל כך אוהבת את הגוף הקטן שלה , העור החלק, הנעים, תמיד היא מרגישה לך כמו בובה עדינה .

לאט לאט עם הנשיקות אני מגיעה לפיטמה ופתאום היא קופצת...רגישה ... חחח צוחקות ואני ממשיכה ברצף הנשיקות בבטן, מתחת לשדיים מגיעה לטבור , שןם דבר לא חומק כל פיסה קטנה בגוף המושלם שלה מקבל התיחסות ואהבה, נשיקות וליקוקים עד למשולש הקדוש . איך אני אוהבת ללקק את האישה הזאת , כמה שהיא טעימה, ואני עם כל הלשון משקיעה מלקקת , מכניסה שתי אצבעות ומתחילה להרגיש את הריגוש נבנה גם אצלה. 

הוא בינתיים חלילה שלא ישאר אף אחד ללא יחס, מתחיל ללקק אותי על ארבע בזמן שהראש שלי קבור ועסוק באישתו והוא מלקק , ומוצץ , מכין אותי לקראת הזין המושלם שלו, וככה הוא מזיין אותי בדוגי עמוק , תופס לי את התחת, את המותניים , מכוון את הראש שלי למצוץ לאישתו חזק יותר , עמוק יותר.

אחרי כמה שעות , כמה גוינטים ודברים שהשתיקה יפה להם...אני מרגישה שהוא מתעייף והוא מתקרב לגמירה שלו, אני הודעתי מראש " קח בחשבון שברגע שאתה בתחת של חיליק אתה צריך לגמור שם כי בזה נגמרת החוויה שלנו, הוא לא לקח אותי ברצינות ותאכלס קשה היה לעמוד בפיתוי שהיא מסתובבת עם התחת גבוהה, לבן ובוהק תחת אור הירח , רוח ים נעימה עוברת עלינו, ושנינו לידה מבינים  שהילדה דורשת עכשיו את הזין שלו בתחת שלה, וכמה שיותר עמוק...וכך היה הוא מזיין אותה תוך כדי שאני מלטפת אותו, אותה, את הכוס שלה, את התחת שלו כל פעם מקום אחר , לא להפריע חלילה לקסם שקורא כאן ואט אט אני רואה אותה עולה ועולה לכיוון האורגזמה שלה. 

אחרי השיא היא מצטנפת לכדור כדי להירגע עם החדירה הפולשנית לגוף הקטן והעדין, כמה היא מסוגלת להכיל, מתאוששת לאיתה והוא עדין עם הזין עומד בא אלי , מבולבל, רוצה לגמור אבל אני הודעתי מראש...

המשכנו לשבת עוד שעתיים אחד עם השני, קצת מתמזמזים, הרבה מדברים , לפעמים קצת נרדמים, כל כך רגוע מול הים...

הם מספרים לי חוויות מטיולים ואוהלים שהם עשו בחייהם ואני מקנאה בתוכי ורוצה להיות גם חלק מזה...היא כזאת חיליק, חחח , מגדיר צמחים , חיות, סיפורים החלום שלי לצאת לטיול עם חיליק...

וככה אחרי כבר לא מעט זמן שהכרנו, מכאן האמת, הכרתי עוד צד בה , עוד צד בו ובעיקר עוד צד בשניהם יחד...

 

אני אוהבת אתכם כל כך...

עד הפעם הבאה ... שלוליות 😘

 

 

בראד - באמת יכל להיכנס לים לשטוף לצאת ולגמור
לפני שנתיים
שלוליות - לא מתקבל בבית סיפרנו...
לפני שנתיים
קובי דנייטי - איך בא לי תה...
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - וואו, כלכך נהנתי לקרא, כלכך יפה ומחרמן בו זמנית..

תודה 🙏🙏😘
לפני שנתיים
הרפתן​(אחר) - מעולה!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י