סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 22 באוקטובר 2021 בשעה 5:58

הגעתי אליו הביתה, לא ידעתי איך הוא יקבל אותי כי לא דיברנו כל כך במהלך היום ואני יודעת שהוא התרגש ממש וחיכה לזה שהסכמתי להישאר ללילה.

 

הוא פותח את הדלת ויש לו חיוך ענק על הפנים, פתאום כל הפנים שלו משתנות, נפתח לו כמו פנס על הפנים שמאיר אותו . 

הבית נקי , כמו שדרשתי, נעים. 

אני מתמקמת במרפסת, מדליקה את הגוינט מתחילים קצת לשוחח ואז הוא שואל " מישהו מגיע? " 

"כן " אני עונה " כבר מסרתי לו כתובת כמה דקות הוא יעלה "  " ומה תפקידי?" שואל הבחור, " לשרת אותי, כמובן, לצפות מהצד, להרים לי את האורגזמות יותר גבוהה" עניתי באופן מאוד ברור והוא מקבל את המקום שלו, אחרון בשרשרת המזון בהכנעה , הערצה. 

נכנס גבר בשנות ה60 לחייו, במבט ראשון, לא הטעם שלי בעליל, לא הייתי מתחילה איתו במסיבה או משהו אבל ידעתי מראש הבחור עם זין מרשים וממש לא קטן. 

יושבים קצת במרפסת מקשקשים ואני אומרת למבוגר " בוא נתחיל, אפשר להיכנס" .

נכנסים לסלון הבחור הולך להביא מגבת לספה...לא שזה יעזור אבל בסדר ומתיישב על הספה ליד. המבוגר עוד נשאר לבוש מפשיט אותי, מתפעל מכל חתיכת גוף שהוא מתחיל לחשוף, מתרגש, מתחרמן . אני מעבירה יד על הגינס שלו מרגישה את הזין הענק כבר עומד כמו שצריך.

אני מתיישבת על הספה עירומה לחלוטין, והוא יורד לפני בכריעה , פותח לי את הרגליים לשני הצדדים ומתחיל ללקק אותי, מעט, לאט אבל בדיוק מה שהייתי צריכה לפני שהוא מזיין לי את החיים. 

בשניה המבוגר מתפשט , חשבתי ייקח לו יותר זמן  אבל חרמנות מייעלת אותנו מסתבר  ,הוא  שם קונדום שהבחור שלי דאג מראש לפזר ברחבי הבית  , מחזיק לי את הרגלים ישרות פתוחות לצדדים רחב רחב, וחודר אלי עם כל הזין עמוק כל כך שראיתי כוכבים.

תוך שתי דק' לזיון הוא כבר מרגיש את בהלחץ שלי ואני עוד לא מבינה מה  קורה ומקבלת שפריץ של השפרצה עד לפנים שלי, והוא ממשיך לזיין אותי שוב, מתחיל לאט בעדינות ואט אט מעלה קצב, מזיין אותי עמוק יותר , חזק יותר בשניה האחרונה יוצא ממני ואני משפריצה ממטרות וכמויות לא מבוטלות... 

כואב לי הלב על הספה של הבחור שמארח אותי אז אנחנו עוברים לחדר שינה , הבחור שלי כבר ערום לגמרי ואני כל כך נהנת, הוא מנשק אותי, מלקק אותי, נותן לי את הזין שלו למציצה בזמן שהמבוגר מזיין אותי עמוק כדי להגביר את הגמירה שלי. עומד בצד עם הזין בהיכון לכל מה שאבקש, בדיוק כמו שאני אוהבת. 

המבוגר ממשיך בשלו, פותח לי את שתי הרגליים, גבוהה ורחב, אני מרגישה את הזין שלו נכנס אלי בקלות עד הסוף לנקודה המיוחדת שבא תוך שניות אני משפריצה ובורח החוצה שהוא מרגיש את זה בא , ואז עולה ההשפרצה , והיא חזקה ומלאה , והבחור שלי שותה את כולה, אחת אחרי השניה, וזה חוזר על עצמי במשך שעה וחצי, אנחנו במיטה שהבחור שלי מנשק אותי מערסל אותי, משמש לי כמשענת ותמיכה בזמן שהמבוגר לא מפסיק לזיין אותי כמו הזונה הכי טובה בבל. 

אחרי לא מעט אורגזמות שלי, וכמה מאות קונדומים שזרוקים משימוש של המבוגר אנחנו יוצאים להפסקת ג'וינט, ואני צריכה להגיע לסיום המפגש כי הזמן שלנו נגמר בסוף, אז אני שואלת המבוגר איך הוא אוהב לגמור. והוא יושב מולי עם הזין עמוד , מלטף את עצמו ,איך אני אוהבת לקרות זין עומד, גבר עושה ביד לעצמו גבר מענג גבר אחר..  אבל זה כבר לשיח אחר. 

חוזרים לחדר לסיבוב נוסף , המיטה רטובה ומלאה במגבות שהבחור חשב שיעזרו להתמודד עם כמויות  ההשפרצה, אך דבר לא עזר והכל נשאר רטוב וחיכה לי. 

הזמן רץ שנהנים והשעה וחצי של המבוגר נגמרת, הבחור צריך ללכת להמשך תוכניות לכמה שעות

ואני? 

עברתי לזין הבא ...

עד אז ... שלוליות 😘

 

נ.ב קראתם נכון, אף אחד לא גמר פרט אלי כמובן ,מלא מלא מלא פעמים... הבחור שלי קיבל משימת צום של 21 יום בלי גמירה על מנת לקבל את הזכות לזיין אותי... וכשזה יקרה מבטיחה לספר . 

תובנות​(מתחלף) - מושלםםם!
התגעגעתי לכתיבה שלך :)
לפני שנתיים
קובי דנייטי - וואיי ואיי איך בא לי תה...
לפני שנתיים
cuckold אוהב שלך​(נשלט) - מושלמת שאת המלכה שלוליות❤💖
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י