סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 15 בפברואר 2022 בשעה 12:19

השעה 17 הגיעה, העט נפל מהיד ואני כבר רצה הביתה לתחילת התוכניות

סוף סוף אזדיין כמו שאני רוצה. סוף סוף הכוס שלי יקבל את כמות תשומת היחס שמגיע לו אחרי תקופת צום מאוד ארוכה...

הראשון לעלות ולבוא גבר מבוגר יותר קרוב לגיל של ההורים שלי מאשר שלי וכמו שאתם כבר יודעים...יש לי חולשה למבוגרים, למען סיפורנו נקרא לו הבוגר.

הבוגר מגיע ובידיו מתנה בשבילי כיאה למלכה ומיטת עיסויים כפי שסוכם. עולים במעלית ואני כבר מרגישה את ההתרגשות מצידו. אני אחרי אימון ויום עבודה ועוד לא הספקתי להתקלח אבל לו זה ממש לא מפריע , אפילו להפך...אני מתחילה להתפשט, מורה לבוגר להתחיל להתמקם עם המיטת עיסויים, מדליקה נר לריח נעים, מסדרת את האווירה  ולאט לאט כל פעם מורידה עוד פריט לבוש, קודם את החולצה של האימון ונשארת עם הטופ, ואז הטייצ הצמוד יורד ואני חושפת ישבן מחוטב ארוז בתוך חוטיני תחרה שחור ועדין. עם כל פריט לבוש שיורד אני מרגישה את רמת ההתרגשות של הבוגר ואת הזין שלו נעמד , עוד לא ניתנה הרשות לגעת בי והידיים שלו מתחילות להיות סקרניות, מחפשות מה לעשות ואיך לגשש.

מתחילים בסמול טוק קטן של הכרות בסיסית בזמן שאני מכינה לעצמי גוינט לסוף העיסוי , הוא מגלה לי על עצמו, את התשוקות שלו להיות כלי לשימוש הצרכים שלי, הפנטזיות שלי, כל מה שאפיל עליו הוא יקבל ברצון ואצלי השמיים הם הגבול, אני מאתגרת כל פעם ושואלת " אם אני ארצה לראות אותך מוצץ זין, שיהיה גדול תוך כדי שאני אזיין אותך בתחת, האם תסכים" והוא ישר מאשר " כמובן, אשמח מאוד" .

השמן חם ואני מתפשטת עד הסוף ועולה על מיטת העיסוי, המבוגר ניגש ישר למשימה אך מבקש משהו קטן לפי " אני יכול לטעום אותך בתרם נתחיל" " כמובן" אני עונה בחפץ לב ועוד לפני שסיימתי לענות הלשון שלו כבר נדחקה עמוק לתחת שלי מלקק ומנסה להגיע כמה שיותר עמוק ולטעום כמה שרק אתן. 

העיסוי נעים, יש לו ידיים נעימות, ומרגישים שהוא מתענג על העיסוי כמו הצד שמקבל את העיסוי, וכמו שאני אוהבת הזין כבר מתחיל לעמוד בשבילי ורק בגללי.

ממשיכים עם העיסוי ואט אט הלשון שלו מצטרפת לידיים והוא מלקק ושואב לי את הכוס ללא הפסקה, מכניס אצבע ועוד אחת, ועוד אחת ואני גונחת , רוצה רק עוד ועוד לא מפסיקה להשפריץ לו בפה , והכוס שלי נפוח וחם מרוב שהוא חרמן לגמור כמה שיותר.

לאחר שאני גומרת כמה פעמים לפחות, אני מודיעה על שינוי " עלה על המיטה יקירי" והזין קופץ קצת מהתרגשות  בעקבות הקריאה שהוא יודע מה צפוי ... אני ניגשת לשמן ולוקחת מלוא החופן וניגשת לבוגר שמחכה לי עם רגליים פתוחות כמו זונה טובה שמחכה למנה שלה. מתחילה בעיסוי נעים ועדין על כל אזור המפשעה משמנת טוב טוב את אזור פי הטבעת כי אני הולכת לחקור אותו. ניגשת ללבוש את הכפפה שהוכנה מראש כדי שאוכל לחדור עמוק ללא הפרעה, ואני מתחילה לפתוח לו את בתחת , הסופו של דבר היו שם חמש אצבעות וכמעט כל היד נכנסה עד המפרק..אך אל דאגה אני עוד אפתח לו את התחת כמו זונה טובה והיד תיכנס ותצא בקלות רבה עוד יותר.... 

מסיימים את שלנו , אני מתקלחת , מתארגנת, הוא צופה, מעריץ אותי , מתאהב ככל שהרגע עובר עוד יותר. הוא אמר לי משפט מהמם " את לא גומרת וזורקת, באמת אכפת לך ממי שמולך וזה כל כך נעים" ואני שמתמוגגת ממחמאות מסמיקה קלות.

הבוגר עוזב , ומגיע שעת המסיבה... 

המזמין- עבד קבוע שעד עכשיו הגיע רק כדי ללקק לי וללכת, ללא בחלפת מילים מיותרות, שימוש נטו בפה שלו להשתנה והשפרצה ברגעים של חרמנות. פנה אלי בתחינה שנצא למסיבה לכסוד הוולנטיין ,שאני אסרב? מה פתאום. " אני מגיע עם חבר , הוא יחכה לנו באוטו" ועוד כל מיני שטויות הבחור דרש העמדה במקום, הוא כבר הכיר את הצד הקר והחותך שלי אם נאמת מילה לא במקום או לא מה שאני רוצה , הוא מתנצל במהירות וחוזר לתלם, בסופו של דבר הם עלו יחד ואני רואה שיש לו כאן עסק עם בתול, על פניו בעל פוטנצייל מאוד גבוהה מצד שני בתול בתפיסה המחשבתית ובנסיון לכן נקרא לו הבתול, לטובת סיפורנו. 

מגיעים למסיבה ( יצאנו לסין, ליין מהמם, ברמה מאוד גבוהה של אביזרים ועיצוב של המקום הפקה מאוד איכותית) סדום ועמורה בדיוק לטעמי, מסתובבת , חוקרת , החבר של העבד אומנם בתול העולם הזה, אבל חרמן ברמות כי כל הדרך למסיבה גנחתי וגמרתי במושב האחורי עם העבד שלי שבדק שאני מגיע חרמנית ומוכנה למסיבה  הבתול חג סביבי כמו נשר שחומד טרף חחח אבל אצלי עובדים קשה לפני שמקבלים משהו.

אז אני מאתגרת אותו , קודם כל לדאוג לי למשקה כיאה למלכה... מסתובבים בחדר משחקים, אני מפתחת איתו שיחה ואז הוא כבר שואל " מתי כבר תתני לי ללקק אותך?" , " בבקשה אני אומרת ומצביעה על כיסא גניקולוג באמצע הרחבה, הוא מבקש רחמים " למה מול כולם אני קצת מתבייש.." ואצלי אין רחמים " כאן ועכשיו או שלא בכלל, ההחלטה שלך" 

מתיישבת על הכיסא פותחת רגלים בשמחה והוא מתחיל לעבוד, אני גונחת בקול, רואה אנשים מסתכלים ורק מזיינת לו את הפה יותר , הוא טירון ולכן דורש הכוונות אבל בסך הכל הוא דיי ממוצא ולא יוצא מן הכלל... החבר שלו לעומת זאת מגיע ישר אחרי שאני גומרת ומתחנן אלי " בבקשה תני לי גם , אני צמא אליך" שוב אני מתיישבת בכיסא ומקבלת פינוק איכותי יותר כמו שאני אוהבת...בזווית העין אני כבר רואה זוג שמציץ אלי ומתחרמן ממני ואני גומרת עוד יותר, משפריצה על העבד שלי כמו שהוא אוהב והוא שותה הכל. 

הערב ממשיך ואני מפלרטטת עם הזוג ועם עוד בחור חמוד וסך הכל מאוד כיף לי ואני מרגישה שאני מושכת את העיניים בכל חדר שאני עוברת...

הבתול מקבל סוף סוף הזדמנות אחרי חצי ערב שהוא עורג עלי  עם זין קשה מתחנן לגמור כמו כלב חרמן אני מסכימה והולכים לחדר המיטות, התנאי ההתחלתי שלי תמיד מתחיל בללקק אותי ולפי טיב הליקוק אחליט איך להתקדם. מיותר להגיד שהליקוק לא היה מוצלח והוא מעז לבקש שאני אמצוץ לו...הוא חיי בסרט ובדיוק לידנו עובר בחור מעניין, חיוך קטן והוא מצטרף וכדי להעניש את הבתול על החוצפה שלו, הוא מקבל הופעה מפוארת של הירידה שלי משורה ראשונה.

אני מוצצת עם מלא רוק ועמוד מלקקת את הביצים ומכניסה את הזין המהמם של האלמוני עוד יותר עמוק , מרגישה איך הכוס שלי נרטב יותר ויותר , ואין לי צורך שהוא יגע בי , יעשה לי ביד או כל דבר אחר אני פה רק כדי למצוץ לאלמוני...

הבתול נעלם , כנראה נעלב שלא עמד לו הזין, האלמוני גמר והלך לו לדרכו מסופק ומאושר ואני... מחפשת את הקורבן הבא...אנחנו כבר עמוק במסיבה ועדין לא קיבלתי זין רק ליקוקים ואצבעות ואני צריכה זין ובקרוב... 

מסתובבת עוד סיבוב בחוץ, מתמזמזת עם הגבר מהזוג ממקודם,  מפלרטטת עם האישה המהממת שלהם טיפה, מעשנת ג'וינט , עוד כוסית ובינתיים העיניים צדות את הטרף הבא...

מתחיל להיות מאוחר ואני כבר חושבת שהגיע השעה ללכת, העבד מגיע ומתלונן שלא קיבל את שלו " אתה רוצה לזיין" אני שואלת אותו, והוא קופץ ברצון על ההצעה. מגיעים שוב לחדר , אני בחורת בכיסא הפעם ומורידה את העבד על הברכיים כמו שהוא אוהב ונותנת לו לעשות את הדבר הכי טוב שהוא יודע...למצוץ לי את הכוס עד שאני אשפריץ עליו, אני מסתכלת עליו תוך כדי עושה ביד , מעמיד את הזין שלו עוד יותר בשבילי ואני יודעת שעוד קצת והוא גומר כי כמות הנוזלים שלי גבוהה ככל שאני מחורמנת יותר. אני מרימה מבט ורואה גבר אחר מזיין פה של מישהי, ולפי הקולות היא עושה עבודה טובה, זוג אחר מתלקק, זוג אחר ליד הוא מזיין אותה ללא רחמים ואני מתחילה לקנא...אני צריכה  זין אבל כנראה שהערב זה לא ייקרה...

מסיימים את הערב , עם ליקוק אחרון באוטו בדרך הביתה....

סיימתי לכתוב והתחרמנתי מחדש וכן עדין לא קיבלתי זין כמו שאני רוצה..  

אולי בהזדמנות הבאה .

עד אז... שלוליות 

נער אבוד - הסיפור הראשון עם הבוגר היה מטריף
לפני שנתיים
שלוליות - הוא כנראה ישאר בתמונה לזמן הקרוב, יש עוד הרבה מה לחקור איתו
לפני שנתיים
האנשה עצמית -
חקירה זה קונספט מעניין.
לפני שנתיים
עפר תחת רגלייך​(נשלט) - מדהימה כהרגלך בקודש
לפני שנתיים
Free Heart - like
לפני שנתיים
זוג מתחלף נהנים - מסוכן לקרוא אותך בעבודה...וואו מושלם
לפני שנתיים
שלוליות - חחח למה ככה? ספר לי מה קורה לך בעבודה שאתה קורא
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - גם לי קורה הרבה שאני קורא אותך..
כותבת מושלם :)
מחרמן ברמות!
לפני שנתיים
ColdSteel - אהבתי. תודה
לפני שנתיים
snowman - מסוכן לקרוא גם בבית:)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י