סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 19 בפברואר 2022 בשעה 8:43

שבת בבוקר יום יפה, אמא שותה המון קפה

במיטה , קוראת ספר מחרמן על הבחור עם השפם שתמיד נראה מליון דולר, עם הקוביות, העור השזוף ( גם בחורף) , עם השיער שניראה לא מוקפד אבל כל שערה יושבת במקום, עם החיוך הכובש וגומת החן בקצה החיוך.. 

אמא במיטה עושה ביד לצד כוס קפה מתחרמנת על הבחור עם השפם מהספר ופתאום נקישה בדלת, היא לא שומעת הזמזום של הוויברטור שלה חזק מידי כי היא ממש לא בחורה עדינה, ופתאום בדלת חדרה תוך שהיא יושבת עם רגליים פתוחות לרווחה מענגת את עצמה מופיע בחור עם שפם, עור שזוף גם בחורף, גבוהה לפחות 1.85 עם חיוך כובש וגומה בקצה החיוך ושואל התמימות " אפשר להציע לך יד לעת צרה?" והיא אומרת " אפשר להצטרף עם היד להתחלה..." 

וככה בדרך למיטה, הוויברטור עוד מעביר זרמי חשמל בדגדגן שלה והוא מתחיל להוריד את החולצה, חושף ארבע קוביות מסוטטות על הבטן ואת השריר של קו המותניים שתמיד מרגיש לי כמו חץ מכוון מטרה. 

היא כבר מתחילה לטפטף עוד יותר למראה האורח הבלתי צפוי ובדיוק שניה לפני שהפה שלו והכוס שלה נפגשים נשמעת דפיקה בדלת ושוב היא נפתחת בשקט ונסגרת ובפתח מופיע גבר כהה עור, עם חיוך לבן ונוצץ ומבט שובב בעיניים " שמעתי שיש ארוחת בוקר, אפשר להצטרף?" הבחור עם השפם מסתכל על עליה והיא עם חיוך ממזרי עונה " כמה שיותר , יותר משובח" , " מעולה" עונה הבחור "כי אני כבר מכיר אותך ויש עוד שלושה חברים שלי בדרך, מקווה שאת רעבה" . 

רק מלשמוע את העתיד לבוא היא כבר עומדת לגמור, היא מושיטה יד ודוחפת את הפנים של הבחור עם השפם עמוק לכוס שלה, שכבר נפוח וורוד מרוב שהוא משתוקק להשפריץ ולגמור, והוא מלקק את הכל , לא משאיר חלקה אחת יבשה משקיע את כל כולו כי הוא יודע שאם הוא רוצה להישאר הוא חייב להיות מעולה. 

הבחור הכהה בינתיים מתפשט ניגש אליה ומתחיל ללטף את הגוף שלה, מהכתפיים לחזה הענק שלה, מכניס פיטמה אחת לפה עד שהיא מתקשה ועומדת לתפערת ואז עובר לשניה שזוכה לאותו הטיפול,הוא אוהב במגע, בנשיקות, בתשוקה העמוקה שפורצת ממנו, איך היא  אוהבת להרגיש את הזין שלו עומד בגללה, שהוא מתמקם מאחוריה , כדי שתוכל להישען על החזה שלו להרביש את הזין שלו על הגב שלה בזמן שגבר אחר מלקק אותה ללא הפסקה. 

דפיקה בדלת והחיוך השובב שלה מתרחב עוד יותר, שלושה גברים עומדים בדלת , היא ערומה על המיטה עם גבר אחד בין הרגליים שמלקק ללא הפסקה ושותה הכל , גבר נוסף שהיא שעונה עליו שמלטף ומלקק. 

הם מתפשטים בזריזות ונעמדים מסביב למיטה ," איזה מחזה מרהיב לראות את הזין של כולם עומד זקור ומתרגש לקראתי" היא אומרת ומצחקקת לעצמה, להרגיש את החרמנות שלהם יוצאת מהגוף ועוברת אליה ומעבירה בה גלים גלים של עונג. 

היא מתרוממת על ארבע ומתחילה לעבור אחד אחד, לטעום מהזין של כולם, בזמן שיש לה זין בפה כל אחד עובר מהצד השני ומלקק , חלק את הכוס, חלק את החור של התחת. אחרי שהיא טועמת את כולם היא שןאלת " אז.. מי עולה ראשון?" והם כמו חיכו לסימן קופצים על ההזדמנות ומתחילים למשש כדי להיות זה שיזכה לזיין ראשון. 

וואו כמה זין שהיא אכלה שם, כל אחד מזיין וגומר , משפריץ עליה את כל השפיך שלו והיא  שכבר הרטיבה את כל המיטה עם ההשפרצות שלה, בוחרת כל פעם בר מזל אחר שינקה אותה, וילקק אותה כדי להכין את הכוס שלה לזין הבא... 

שלוליות.... 

שולט קשוח וקשוב - וואוווו כמה שזה מחרמן ...הייתי רוצה להיות זבוב על הקיר ...עד שכולםםם גומרים ואז ......
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - מקסים.
למה להטריח אותם?
יש אודישנים לזה שמנקה?
:-)
לפני שנתיים
שלוליות - כולם מנקים , אין יוצאים מהכלל...
להטריח? אני חושבת שיש כאן טעות בכיוון
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י