סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 22 בפברואר 2022 בשעה 20:48

יש לי חבר חום כמו שוקלד, עם גוף של אל וזין של סוס 

איזה כיף , כל מפגש איתו אני יוצאת מלאת אהבה. 

אחרי סבב בידודים ( שלי כמובן) סוף סוף בספונטני עשינו מספיק כדי להיפגש. 

זה מתחיל כבר בהודעה בצהריים ואני מתחילה כבר לזוז בכיסא בכל פעם שאני חושבת על הזין שאני הולכת לקבל... 

מגיעה אליו בדיוק בשעה שקבענו והוא יוצא לקראתי , מסיים שיחת עבודה בטלפון והריצרץ שלו כבר פתוח...איך הוא מצפה שבחורה תתאפק?! ברור ששלחתי שתי אצבעות כבר פנימה לתוך המכנס ,עוד לפני שנכנסו פנימה לדירה. 

מתמקמים, הוא מוזג לי ולו כוסיות מפנקות, הוא תמיד יודע לשים לי את היין הלבן במקרר מראש, בוחר את הטעימים, שם לב לפרטים הקטנים שאני אוהבת כדי שיהיה לי נוח. נסיך אמיתי כבר אמרתי? 

מכינה ג'וינט מתחילים לקשקש, וכבר אט אט הרגליים שלי עולות אליו, מתחילות מעיסוי נעים, ברגליים, על פניו תמים, מלטפים אחד את השניה תוך כדי שמדברים, משלימים פערים של הרבה זמן שלא נפגשנו, תמיד כנה תמיד אמיתי אחד עם השניה.

אני לא מתאפקת יותר סיימתי גוינט ואני קצת שיכורה וקצת מסטולה ובעיקר חרמנית ואני חייבת את הזין שלו עלי . מתחילה לנשק אותו , בלי לתת לו יותר מידי ברירה מתחילה להפשיט אותו, קודם חולצה מכופתרת, הגופייה למטה, המכנס האלגנט וכמובן התחתונים שמגלים לי עד כמה הוא מתאפק בעצנו על הכיסא. איזה זין , לתפארת מדינת ישראל. 

מתחילה ללקק לו, מתחילה בנשיקות קטנות עדינות על הכיפה ואט אט מכניסה אותו לפה, הוא כבר ער אבל עוד לא עומד בכל תפארתו, אני מכניסה את הזין הענק שלו לפה ומחכה רגע בפנים לתת לזין להתרגל לחום של הפה, מוסיפה בהדרגה את הלשון שמלקקת מסביב , מקפידה שלא יורגשו שיניים תוך כדי, ואז מתחילה להכניס אותו ממש עמוק. אני מגלה על עצמי את יכולות העומק שאני מגיעה אליהן, ככל שזה עמוק יותר, חזק יותר שמזיינים לי את בפה אני במקביל משפריצה למרחקים. 

הממתק שלי ממשיך לזיין לי את הפה עם הזין המושלם שלו שכבר עומד לתפארת ואני לא מסוגלת להתאפק יותר, עכשיו שהזין מבריק מרוב רוק של המציצה אני נעמדת ומכוונת את הזין שיכנס אלי מאחור, כל כך אוהבת את האקט מאחורה ( לא אנאלי אלה רק עם הגב) נעמדת עם פישוק קל ברגליים ואמרת לו בוא ממתק שלי,  בוא אני צריכה שתזיין אותי חזק" והוא מגיע נעמד מאחורי ,תופס לי את המותניים ומתחיל לזיין אותי לחא הפסקה, הוא יודע איך לשחק עם הקצב כמו שאני אוהבת , אני אוהבת איך שהוא מזיין אותי ותוך כדי לא מפסיק להעביר את הידיים שלי עלי, מתלהב מהגוף שלי, מהתפקוד שלי.

ואני? קולטת בזווית העין מראה ולראות שחור ולבן מתערבבים תמיד היה מהפנט...אךך איזה מהפנט לראות אותו  מזיין, כל חלק בגוף שלו עובד ומושקע בעינוג בת הזוג שלו, לא משנה אם הוא למעלה למטה הוא מפנק  . 

הזדיינתי יום לפני באורגייה עם שהי גברים וגנרתי מלא אבל מה שהוא עשה לי בארבע / חמש שעות שהייתי אצלו שווה הכל. 

היה קשה לצאת משם והזמן תמיד טס שנהנים, מקווה שפעם הבאה לא יקח כל כך הרבה זמן עד שניפגש שוב, מה שבטוח לא השארתי בית יבש אחריי. 

עד אז..  שלוליות 

 

Coach - מקסים
צוברת הנאות טובות
לפני שנתיים
hackelberry - פאק!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י