סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 11 באפריל 2022 בשעה 18:24

צודקים, אכן מגיע לכם עדכון... 

אז יצאתי לטאבו בשישי אך לפני כן התחיל לי סופ"ש פינוק... 

קמתי בשישי בבוקר ליום שמש מפנק ונעים, לבשתי שמלה שחורה עם כתפיות ספגטי ,רחבה,  חופשיה ,חצי שקופה ונעימה, לגופי טופ שיוצר איקס בגב והקעקוע שלי ניראה לתפארת , כפכפיי קיץ על הרגלים וזהו ... 

בצהריים הגיע מס' 2 (כי ברור שאני מס'1 )  עם ארוחת צהריים נעימה ומפנקת והחל לצבוע לי את הבית בצבע לפי בחירתי מבעוד מועד. 

תוך כדי אנחנו מדברים ואני מרגישה את ההתרגשות של מס' 2 על עצם הנוכחות שלו בחיי כרגע והכרת התודה שלו מתוגמלת בסיום העבודה , היפה ולא מלוכלכת , בליקוק עמוק לכוס הורוד והמתוק שלי וזכה לקבל השפרצה מטביעה ממרחק 0 . 

לסיום מס2 כמובן סיים בשטיפה יסודית של כל הבית וציצוח יסודי לקראת שבת וזכה ללקק אותי בשנית והפעם באופן עמוק יותר, רטוב יותר, בתוספת עזרים נוספים מפנקים ושתה בעונג גדול השפרצה נוספת ישירות לפה ושלחתי אותו לשבת שלו. 

ישבתי , דפדפתי ודגתי לי דגיג שמן לטובת הטאבו.

מס 3 זכה לעלות בחכה שלי בתור נהג התורן שלי לבילוי שישי בסגנון שלי... לפי הדרישה נפגשנו לפני , התיישבנו בפאב באזור שלי, נפגשים למטה ואני רואה בשנייה שהוא מבין כמה שפר עליו מזלו ( עכשיו אני לא משוויצה אבל פאקינג כן , אני סקסית רצח)  אני מבחינה בסומק שעולה בלחייו בכל פעם שאני מסתכלת עליו, שהוא מבין שאני בוחנת אותו ואת הגבולות, האישיות שלו הכל עומד למבחן . " שנסיים כאן נעלה אלי ואמדוד את האפשרויות שיש להערב מולך" אני אומרת בביטול ורואה את הניצוץ מתעורר בעיניים הפעורות בהפתעה על ששפר עליו גורלו. 

מס'3 משלם את החשבון ואנחנו עולים אלי ,אני מושיבה אותו על הכיסא כי אני עוד מנומסת ועכשיו שאני חושבת על הסיטואציה אני מבינה כמה הייתי עדינה ונעימה ( יש מצב שאני עדינה מידי בשביל חלק מכם אבל אני לא רעה שלא לצורך כי אין לי צורך באנרגיה רעה אבל הרמה והדרישות מאוד ברורות ) , אני כבר קצת מבושמת אחרי לא מעט ג'וינטיים ובקבוק יין שלם לבד, אין ספק כבר התחרמנתי שוב... מס'3 קיבל טעימה על בחירה טובה של הלבוש למסיבה שבוא אפזז כל הערב וקיבל את הכבוד להחזיק לי את הכפכפיים שלי למקרה והרגליים שלי יכאבו . 

מגיעים למועדון וישר אני פוגשת את הזוג האהוב עלי ומס'3 מציג את עצמו ומבין מיד שתפקידו לעמוד בצד ולא להפריע בשיח שלנו ,כי הוא לא מעניין. הזוג שלי כל כך מקסים שגם הוא לא ממש יודע איך להתעלם מאפס ואיך לא להכיר בקיום של אביזר. 

נכנסים למועדון וישר אנחנו מתחילות לרקוד ופוגשים עוד חברים וכולנו ביחד מתחילים את הערב ומס'3 הוראות: מיקום המתנה, בקבוק מים מוכן, וצייסר טקילה . ובתמורה הוא זכה לראות אותי במועדון רוקדת , מזדיינת, מתמזמזת עם גברים והוא בתפקיד ,עומד ומחכה. 

רקדתי, כמה רקדתי... אנינאוהבת לרקוד, להזיז את הגוף לפי הקצב, לכל מקום שהוא רוצה , כל חלק וחלק בנפרד. אני מפזזת ברחה על עקבים גבוהיים סנדל דק עם רצועה בקרסול, לובשת ביביידול שחור וקטן ומנענעת את עצמי על הרחבה ללא הגבלה... כמו שהבנתם אני ממש לא בעניין של תחתונים 😉 , סתם מגביל ומונע גישה מהירה. במועדון אני מתמזמזת עם חברים, חברות, הכרתי אישה אחת מדהימה עם התחת הכי מושלם שראיתי בחיים שתוך כדי שליטפתי אותה ברחבה בגב ובתחת ,אני נצמדת אליה מאחרוה בו זמנית בן הזוג שלה עושה לה ביד והיא גומרת בקול באמצע הרחבה ורטטים שעוברים לה בגוף הם הכי יפים בעולם.  אין דבר יפה יותר מאישה גומרת. 

הערב לקראת סיום והזדיינתי אבל לא גמרתי מספיק ואני חרמנית, הזוגות שלי יוצאים גם הם גמורים אבל זה כבר לא הסיפור שלי.... 

אנחנו לבד ומס'3 קיבל בונוס לרדת לי בבר וללקק אותי לגמירה נוספת שמדליקה אותי רק יותר, אני מעלה אותו למעלה במדרגות לחדר של הגניקולוג אני צריכה מציצה עמוקה! מורידה אותו למטה ומשפריצה לו בפה מול קהל צופים חרמן שעומד בצד השני של הזכוכית ועושה ביד באופן גלוי וגאה. 

לסיום מס'3 מקבל משימה להכניס אותי למקלחת וניקוי יסודי לנגב אותי ולהכניס אותי למיטה הנקייה. כמובן שזה כלל מריחה של קרם רגליים מפנק ועיסוי קטן למלכה מפונקת שכמותי...

וככה הגיע יום שבת...

מס'4 זוכה לעלות בגורל ולבוא לעשות לי עיסוי עמוק עם האפי אנד מאוד רטוב שלי . זאת פגישה שניה שלי עם מס' 4 ועד כמה שהוא היה נלהב בפעם הקודמת הפעם הוא הגיע חרמן אפילו עוד יותר. ברגע שהוא הגיע השפתיים הבשרניות והגדולות שלו התנשקו עם הכוס שלי ולא נפרדו להרבה מאוד זמן... והוא שותה ורק מתחרמן יותר ויותר ( גמר כמעט 4 פעמים) ואני מתה על ההתלהבות אבל לצערי חסר הכוחות הנכונים כדי להתמודד איתי, אני צריכה כוח, אנרגיה ובעיקר כושר פיזי. 

 

לא חשבתי שאגיד את זה אבל אולי רוויתי קצת בסופ"ש ולכן אני כאן איתכם היום במקום להזדיין? 

ברור שלא... פשוט טרם מצאתי את ההצעה הנכןנה שתגרה אותי מספיק... 

עד הסופ"ש הבא...שלוליות 😘😘

 

 

 

A רומנטיקן אכזר​(אחר) - מהמם. תמשיכי להנות :)
לפני שנתיים
gotten​(אחר) - אולי מס' 5 יהיה סוף סוף מה שאני חושב..
לפני שנתיים
שלוליות - אפול בפח ואשאל- מה אתה חושב?
לפני שנתיים
gotten​(אחר) - ,🤔.. אחד שיתן לך לצבוע.. זה שיתן לך לנקות.. ואותו אחד שאת מחכה בשבילו בסבלנות שיסיים את הסשן..
סתם דעה שלי..
לפני שנתיים
cuckold אוהב שלך​(נשלט) - פשוט מושלמת ומדהימה..כ"כ ישירה מגרה ומדוייקת המלכה😍💖
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י