סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 24 באפריל 2022 בשעה 20:12

"ער?" אני כותבת ,ותוך שנייה רואה שני וי כחול ומקבלת הודעה " היי, את בצפון? 😍" הוא שואל בהתלהבות וכבר מודיע ש5 דק הוא יוצא אלי מהקריות תוך 25 דק אצלי. 

הוא מגיע ואני עם גוינט מוכן , חליפת פיגמה ושמיכה יוצאת אליו וכבר מרגישה את האושר שלו קורן אלי. 

מחנים בהמשך הרחוב , בצפון יש מלא חנייה ואפילו טבע מתחת לבית באופן מוסדר, מתחילים לעשות טיול בשביל אופניים/ הליכה לתוך הואדי והוא מתחיל למשוך הצידה מתרגש לראות אותי ואני כבר יודעת שהזין שלו עומד ממש .

זאת לא הפעם הראשונה שלנו, גם בפגישה הראשונה שלו ביקשתי ממנו שיזיין אותי באמצע פארק בלילה ,בפגישה שניה  בשירותיים ציבוריים בחוף הים...כמו שהבנתם שובבה...😉 ככה שהוא ידע שאנחנו הולכים להזדיין ומהר.

איך שהוא מושך אותי מאחורי שיח הוא תופס אותי בידיים ומצמיד אותי עליו לנשיקה עמוקה ורטובה, סוחף אותי איתו  ואני מרגישה שאני עוד רגע נמסה מעוצמת הנשיקה הידיים כבר מתחילות לחקור, להרגיש את הגוף שמולי ,מרגישה את הפיטמות הזקורות שלו מהתרגשות בגללי . מהר מאוד הידיים שלי כבר על הכפתורים של הגינס שלו , אני פורמת אותם בקלות ומשחררת את הזיקפה במטורפת שלו מהמכנסיים ( הוא כבר למד שאיתי התחתונים מיותרים) מוריד אותי על ארבע ומתחיל לזיין לי את הפה, אני מרגישה את הזין שלו מתנפח לי בפה גדל לי ביד שאני תופסת חזק בשורש הזין ושולחת אליו מבט מלמטה בעיניים מצועפות מלקקת את הכיפה עם הלשון ,והוא רואה שאני  רוצה שהוא יזיין אותי כאן ועכשיו  חזק. 

בשניה אחת הוא מעמיד אותי ומסובב אותי עם הגב אליו מקופף אותי לריש ומתחיל לפמפם אותי מאחורי שיח, מתחת לרחוב כמו זונת רחוב ביד אחת הוא תופס לי את המותן וביד השניה צובט לי את הפיטמה בכוח ומשחרר ממני אנקת השפרצה רטובה והגוף שלי מתחיל לרעוד , ואני מרגישה את הגל של האורגזמה שלי עולה עוד יותר ופתאום רחש ברחוב מעלינו ואנחנו קופאים במקום היד שלו על הפה שלי , מונעת ממני לצייץ, הזין שלו קבור עמוק בכוס שלי והזוג המבוגר החליט להתיישב בספסל מעלינו.

הוא עומק בפנים , הכי עמוק שאפשר מקרב את הפה שלו לאוזן שלי ולוחש " אני לא מפסיק לזיין אותך עד שאני משפריץ לך הכל בכוס" וככה בשקט בשקט תוך כדי שהם מעלינו הוא מזיין אותי עמוק ואני מרחפת ברקיע השביעי ואני מרגישה את הגוף שלי מתחיל להתרפות והגל הולך להיות חזק, והזין שלו מתנפח עוד יותר ומרחיב לי את הכוס , הוא שולח יד ומשחק לי בדגדגן מאתגר אותימעוד יותר לשמור על השקט  עוד יותר  . עד שאנחנו מתפוצצים בשקט אחד בתוך השני ונשארים בלי טיפה אחת של אוויר. 

 הזוג הלך, המשיך לו בדרכו , אנחנו מתנקים זריז ועולים לשכטה במצפור המהמם עם הנוף הגלילי . 

טיפ : תמיד טוב שיש חברים עם זין גדול בכל מיני מקומות בארץ , לעולם אין לדעת איפה תמצאי את עצמך חרמנית... 

עד הפעם הבאה....שלוליות 😘😘 

נשלט נורמטיבי​(אחר) - את בצפון ? 😍
לפני שנתיים
שלוליות - חחחח הייתי
לפני שנתיים
נשלט נורמטיבי​(אחר) - חבל שלא הודעת חחחח
לפני שנתיים
עבד קוקהולד באדון - מדהימה שאת כמו תמיד
לפני שנתיים
שולט קשוח וקשוב - גם אני רוצהההה ❤
לפני שנתיים
Alexanderz - אוי נפלא :)
אוי הקנאה
לפני שנתיים
cuckold אוהב שלך​(נשלט) - מדהימה ומגרה כ"כ שאת..מלכה אמיתית💖
לפני שנתיים
cuckold אוהב שלך​(נשלט) - אישה חופשיה ומדהימה שעושה מה שבא לה עם מי שבא לה זאת מלכה אמיתית בעיני המלכה...במיוחד אם מחכה לה בן זוג אוהב/עבד מפנק משרת וקשוב לכל בקשותיך אהבותיך וצרכיך המדהימים והמקסימים,וחשוב מכל..ריגשותיך..
אין יותר מלכה ממך...מושלמת המלכה💖❤
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י