ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 19 באפריל 2022 בשעה 12:09

מסיימת לעבוד ונוסעת אליה , היא מחכה לי בקוצר רוח עם חיוך גאה וזנב מורם , האישה הכי יפה בעולם, עצם המחשבה עליה מרגשת אותי.

ביקשתי את עזרתה לעשות לעצמי קצת קניות ,לשדרג אותי ואני שונאת קניונים מושבעת והיא הקניינית מס' 1. תוך שעתיים יצאנו שאני מסודרת בקצת בגדים לעבודה , כמה עקבים וכוס רטוב וחסר סבלנות... מגיעות הביתה והוא כבר בבית תוהה כמה זמן לוקח לנו... כמה היא אוהבת אותו , הוא החצי השני שלה ואני מאוהבת בו בטירוף חחחח. יושבים ביחד תמימים ונחמדים עושים כוסית שכטה והופ הילדים יצאו אנחנו לבד... והיא מדברת וכל מה שאני מדמיינת זה את הפה שלי אוכל אותה, מלקק לה את הכוס הקטן והרטוב ומהצד השני אני מרגישה אותו קולט אותי מתחרמנת על אישתו ומוכן לזיין אותי , " טוב , קומי לשירותים" אני מקבלת הוראה ואני שתמיד מוכנה לזין נעמדת בשניה "אוקי" גיחוך קל מעט מבוייש ואז אני מסתכלת עליה , הוא מסתכל עליה מחפשים את האישור והיא מסתכלת עלינו עם חיוך  גדול  ותמים " תעשו מה שאתם רוצים" . שנינו מחייכים וכבר רצים לשירותים.

הוא סוגר את הדלת וישר כמו מגנט אנחנו נצמדים, ידיים נפטרות מהבגדים כמה שיותר מהר ואנחנו חסרי סבלנות כי אני מבינה כמה הוא חרמן ואני מטפטפת כבר מהבוקר. תוך כמה תנועות אנחנו ערומים והזין שלו עמוד מולי זקור, חזק מוכן לתקוף. הוא מושיב אותי על האסלה ומתחיל לזיין לי את הפה, עמוק, חזק, ואני כמעט מקיאה עוצרת נוסמת בולעת וממשיכה שוב מלקקת לו את הזין עד הסוף, עמוק , כמה שיותר רטוב, תופסת לו את הזין עם היד, מלקקת את הביצים החלקות שלו, את כל הזין מלמטה למעלה לכיפה ושוב עד שהכל רטוב וחלק.

בתנועה מהירה ודורשת , כמו שאני אוהבת, הוא מעמיד אותי עם התחת אליו ,גבוהה , פותח לי את אותי אליו מכוון את עצמו וחודר אלי במכה אחת עמוק  ואני גונחת בקול כי סוף סוף הזין שלו אצלי. הוא מכוון אותי ומזיין לי את הכוס ללא הפסקה מושך אותי אחורה בשיער, צובט את הפיטמות חזק ואני לא מתאפקת ומשפריצה שלוליות ענקיות. הוא שכבר מכיר ומנוסה בי יודע שזה שהשפרצתי לא אומר שגמרתי מארגן זיז מגבת לריצפה ומעמיד אותי שוב ,כי אני צריכה זין והרבה! וממשיך לזיין אותי, וזאת בדיוק הסיבה למה אני כל כך מאוהבת בו כל פעם מחדש, אני לא צריכה להראות לו את הצרכים שלי יותר מפעם אחת והוא לומד וזוכר ומכבד ועדין מזיין אותי כמו זונת רחוב בכל מקום שאני מבקשת מתי שאבקש. 

יוצאים מהמקלחת, אני מסיימת לסדר אחרינו עושים שכטה, צייסר וארוחת ערב. הילדים חוזרים והכל חוזר על מקומו בשלום...

חג חירות שמח ...  שלוליות 😈

 

cuckold אוהב שלך​(נשלט) - מושלמת המלכה💖
לפני שנתיים
קשוח והגון​(שולט) - מה עם תמונות מהמסע
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י