סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 7 במאי 2022 בשעה 15:13

איך אני אוהבת לרקוד איתו , איתה, איתם .

בכללי אני בנאדם שממש אוהב לרקוד וזה מה שעשיתי מיום רביעי בערב ועד היום. 

אתמול היה השיא, הכוכב שלי הגיעה, חד הקרן האישית שלי, היצור הכי יפה שנקרא לחיי , עם הכירכרה הפרטית שלה, עם האביר הכי חתיך , עם החיוך חצי אדיש שרומז על סודות ורזים שרק הוא יודע את סודם...

ניסיתי להיות ילדה טובה ,באמת, אבל היא פיזזה מולי עם הטוסיק הקטן שלה , קופצת כמו איילה ממקום למקום, משוויצה בטוסיק הזה שכולו שלו ורק שלו חחח , הוא לא חולק ובצדק ! 

אני רוקדת ברחבה לפניו, מרגישה את העיניים שלו עלי, כמה שהייתי רוצה להדביק את התחת שלי על הזין שלו להרגיש אותו מתרחב ומתעורר בכנסיים ככל שהקצב של המוזיקה עולה, ככל שהתחת זז ככל  שהגוף מצטרף אליו ,להיסחף בידיים שלו. 

אבל הוא לא מרשה, היא לא מרשה, לא כאן , לא מול כולם, במקום הכי ונילי שיש ( לא אמרתי לרגע שאני לא בוחנת גבולות ) .

ממשיכים לרקוד, מתחלפים , הרחבה תמיד זזה כל פעם יש אנשים בסביבה ויש פעמים שאין אף אחד וזה רק שנינו. אני מתקרבת אליו מאחור , רוקדת מאחוריו , שולחת אצבעות חוקרות , נסתרות, מקרבת את האף אליו , אני מכורה לריח שלו..אף פעם לא אמרתי לו עד כמה אבל כל פעם מחדש הוא כובש אותי בריח שלו, שיזיע מרוב שהוא רוקד ומשתולל וייתן לי ללקק הכל עד הטיפה האחרונה שלו...אבל הוא לא מרשה במקום זה אני מקבלת אזהרה ששולחת אותי ישירות לידי הכוכב שתשמור עלי מעצמי ומהשטויות שלי...

היא חוזרת אליו בכל פעם מחדש , עושה את מה שאני לעולם לא אוכל לעשות, לפחות לא שם. רוקדים צמודים, היד שלו עולה לסנטר שלה מרימה לה את הראש , מבט קטן עם סוד גדול ,חיוך חצי אדיש , נשיקה קלה על השפתיים והיא שלו ואני שלהם צופה מהצד , מתאהבת בכל בנפרד ובשניהם יחד. 

רוקדים, ושוב יש רגע שהוא רק שלי ושלה, והטוסיק הקטן מקפץ ומשוויץ מולי  והיד שלי ממש ליד והופ בורח פליק קטן, לא יודעת אם היא הרגישה אפילו, אבל עלי  זה ישר השפיע ( כן כן כמעט נוצרה שלולית קטנה ,אבל התחתון שבשונה מבדרך כלל היה  בהחלט נרטב עוד יותר ממה שכבר התחיל) וחזרנו לרקוד.

אני עומדת מול הרמקולים , מפוצצת את עצמי במוזיקה כדי להרגיש חייה שבתאכלס כל מה שאני באמת צריכה כדי להרגיש בחיים זה המבט שלהם , אישור הכניסה לעולמם הפרטי של חדי הקרן והאבירים. 

הלילה נגמר, וכמו כל דבר השמש עלתה ולקחה איתה את האביר שלי עם הכוכב הכי נוצץ שיש....

 

עד הריקוד הבא...שלוליות 😘😘⭐⭐⭐⭐

 

שפוט על ארבע - סטיות חריגות יתקבלו באהבה ...
כך כתבת .
אינני מנוי ואת חסומה לי .
ארצה מאוד להציג עצמי בפנייך .
את תתרשמי !
לפני שנה
שפוט על ארבע - ומבטיח שאני לא מהמסתובבים כמו החמור שבא אליך והלך..
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י