ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנה. 10 במאי 2022 בשעה 14:56

" אני אגיע עד 23, חכה לי ער" אני כותבת לשכן שלי. הכרנו בנסיבות מצחיקות ומאוד מבויישות ,הוא חתיך מבוגר שלא מודע לזה שהוא ניראה טוב, ביישן כל כך שבפעם הראשונה שהכרנו הוא עזר אומץ רק אחרי שישבנו שעה שאני במכנסון קטנטן ללא תחתונים וגופיית ספגטי שחורה שעה שכל החזה המהם שלי בחוץ רומזת מאוד בעדינות את מטרותי ,אבל הוא לא עשה צעד עד לשניה האחרונה ונישק אותי. 

מאז עברה כבר כמעט שנה, אולי יותר, והמשכנו להיפגש עוד מספר פעמים. בדרך הוא נעלם קצת לתוך עצמו בתהליך עצמי מפקח ומקדם אישית בשבילו ואני חייתי את חיי. לאחרונה התחדש הקשר ושוב התחלנו לשחק אחד עם השנייה.

הוא נכנס אלי הביתה , אני במקלחת והוא ישר מאבד ריכוז אני מעדכנת אותו בחיוך ממזרי "יש לי הפתעה בשבילנו " , הוא קצת מעקם פרצוף קצת לא מבין  כי הוא מכיר אותי ויודע שפעם אחרונה שאמרתי לו את זה הוא סיים את הלילה איתי ועם עוד שני בחורים בזיון ארוך ומסיבי. העיקום פרצוף שלו נובע כי הוא קנאי לי ורוצה אותי כולי בשבילו והוא ביישן עם אנשים חדשים ,ותאכלס הוא יודע שבסוף עושים כל מה שאני רוצה." אני צריכה הרבה אהבה היום" אני אומרת לו " משניכם וכמה שיותר יקירי, יהיה לך כיף מבטיחה" ובשניה הוא נמס לי בידיים ומצהיר בהשלמה מובנת מאוד " גם ככה אני מאושר ממה שיעשה לך טוב " וככה עם חיוך ענק אנחנו ממתינים לאורח שלנו. בינתיים מתחבקים קצת, מדברים, מעשנים, נוגעים המון, אוהבים ממש. 

דפיקה בדלת ,האורח מגיע, נועל את הדלת ונכנס אל הסלון. " ערב טוב" הוא אומר בשקט מאוד עדין, גם הוא ביישן בעצמו ובשבילו זו סיטואציה של פעם ראשונה , השכן אני מרגישה כבר מרגיש יותר בנוח ולא מאויים ומבין למה התכוונתי שאמרתי " סמוך עלי, יהיה בסדר" המשפט הכי ישראלי והכי מעצבן שיש אבל יש כאלה שזה עובד להם.

האורח מתיישב לידי קצת מרחוק אני מקרבת אותו עוד קצת אלי ויודעת שברגע שאגע בוא משהו בו ירגע, הוא הופך להיות אדם אחר, כאילו מכושף על ידי קסם במגע אם זה לשים עליו ראש, ללטף עם היד את הפנים, לחבק, ואני מרגישה את הערצה שלו אלי את החיפוש אחר הריח שלי , הגוף שלי, הקירבה אלי. 

וככה אנחנו יושבים שלושתינו השכן על ספה אחת מלטף לי את הרגליים, מדי פעם שולח לשון חוקרת , ליטוף מדגדג ברגליים , הרגשה ומתן תשומת לב מלא לי ואל גופי. מאחורי , על הספה הצמודה , צמוד ומלטף אותי מהצוואר כתפיים וגב לכל האורך עד לתחת מנשק ,מלקק, מלטף, מעסה ובעיקר אוהב נמצא האורח שלנו.

זה מפגש שני שלנו כבר , אני והאורח, המפגש הראשון נגמר כמעט יממה אחרי שנפגשנו לראשונה , בעצמאות שיצאנו למסיבה ביחד ומשם משהו קרה והתחברנו. הוא למד מהר מאוד שאיתי זה הכי אמיתי והכי חשוף והוא גילה לי אדם מופלא עם לב כל כך ענק שרק צריך לתת אהבה לבנאדם הנכון. היה לנו מדהים ביחד והמחמאה הכי גדולה שהוא נתן לי הייתה "שאיתך מהרגע הראשון הרגשתי כמו חברים של 20 שנה..." .

לעניינינו... אנחנו על הספה , אחד מקדימה אחד מאחורה מחבקים אותי, מלטפים, מנשקים כל פינה קטנה בגוף שלי. ידיים אוחזות לשונות מלקקים אותי בפיטמות, בצלעות בצוואר, בכתף קצת נושכת וישר מלקק ומעלים את הכאב .  השכן שפיתח רעב מתחיל לאכול לי את הכוס עם לשון ורטובה ומלא שמפתיים, אני מרגישה אותו שואב לי את הכוס , מתנשק , מלקק את כולו, מעריץ את הרגע שלו הוא זוכה, משחק עם הלשון על הדגדגן הקטן והוורד שלי והידיים בינתיים מלטפות אותי , תופסות לי את הישבן בעדינות פלאית מעביר בי זרמים מטורפים ומפשק לי את הרגליים יותר כמו מבקש את עצמו לאכול עוד ועוד מהכוס שלי, מהנוזלים שלי. 

עוברים למיטה, החלפות, עכשיו אני נשענת על השכן מרגישה את הזין העומד שלו על הגב שלי נצמד יותר ויותר , מחבק מלטף, מנשק כל פינה קטנה בגוף שלי. האורח עבר ללקק עם תחת גבוהה והזין בחוץ עומד , יפייפה מרוב התרגשות ניגש ישר למלכת הליקוק, עם השפתיים הבשרנייות שלו הוא מנשק, שואב את כל הנרתיק שלי , מנשק את הכוס שלי כמו שמנשקים אהובה ואני מזיינת לו את הפה והפנים במלוא המרץ עוד רגע ואני גומרת שוב .

הם הורגים אותי פשוט לא מפסיקים לגעת , ללטף, לנשק כל פינה שבי וככה שהשכן מפשק את רגליי עוד יותר אני משפריצה לאורח שלי בפה ,נותנת לו ללקק את כול מיצי האורגזמה שלי. 

אני מסתובבת על הברכיים, תחת גבוהה וזקור לליקוק לאורח , שיתפנק בריימינג מפנק, וראש עמוק מטה כדי ללקק את לשכן את הזין הענק שלו . אני מלקקת ומוצצת , מוציאה ממנו קולות גרוניים, עמוקים, גילגולי עיניים וזין שלו גדל לי בפה כל בליעה עמוקה שלי , משחקת עם הלשון שלי על הזין שלו, מרגישה איך אני מטריפה אותו יותר ויותר . בינתיים מאחור האורח שלי עובד במרץ בליקוק ישבני, הכוס שלי.

כשהזין עומד לשביעות רצוני אני מסתובבת ומכוונת את הפתח שלי לכיוון הזין של השכן ומתחילה במקביל ללקק ולמצוץ את האורח מהצד השני. איך אני אוהבת להרגיש מלאה מכל הכיוונים, שמצד אחד זין ענק מזיין אותי עמוק ,תופס אותי חזק במותניים ומפמפם אותי מאחור. מהצד השני האורח לא יודע להתמודד עם הפה שלי, הוא רואה כוכבים , לא מאמין על הפנטזיה שהוגשמה לו חחח מסכן באמת חיכה לי הרבה זמן. 

הפסקה, מתמזמזים קצת , קצת מדברים, מקלחת, קפה בכל זאת כבר אחת בלילה ואני מעשנים מלא. 

וכל הזמן הזה הם לא מפסיקים ללטף אותי, לרגע אחד אין דבר כזה שאין עלי יד או זין עו ד צמוד אלי או שפתיים שמנשקות לי את הצוואר, העורף, ברחרחת , חוקרת.

האורח לא מתאפק ומבקש ללקק אותי שוב, השכן שחוזר לחדר מצטרף לחגיגה ומביא לי את הזין שלו למציצה , שוב אני מעמידה לו את הזין בשניה , משפריצה בעדינות לאורח בפה ואני מוכנה לזיון הרציני. 

"אני רוצה שתזיין אותי מעל הפה של האורח שלנו" אני אומרת לשכן והוא שיודע שאין לו אפשרות אחרת מהנהן בהשלמה עם גאווה, האורח נותן אוקי ואנחנו חוזרים לחדר. 

אני מתמקמת  על פניו של האורח הזין החלק ,המרשים והעומד במלא כוחו , נמצא ממש מול פניי והפה שלו בדיוק על הדגדגן שלי והידיים עלי מלטפות. השכן מתמקם מאחור עם הזין עומד בכניסה לנרתיק שלי מעל פניו של האורח משחק עם הכיפה שלו מעט על הדגדגן שלי, מרגיש את החום שלי, את הרטיבות הממכרת ונשאב עמוק לתוך הכוס שלי. הוא מתחיל לזיין אותי והוא מתחיל להתרגש ועוצר את עצמו כדי לא לגמור, מנסה לצאת. אני תופסת אותי ומכריחה אותו להישאר נעוץ בפנים, להיפך להעמיק את החדירה עוד יותר בלי לזוז וכאן כמו מנצחת על תזמורת האורח נכנס לפעולה, ומלקק אותי במרץ. אני מתקווצת סביב הזין של השכן וזה עמוק , והלשון של האור והזין שנמצא לי מול הפרצוץ עומד בגאווה ואני מתחילה לרטוט לקראת האורגזמה , מרגישה את הנוזלים שלי מתחילים להתמלא. השכן מרגיש שאני עומדת להתפוצץ ועוד לא החליט לגמור כי אני עדין לא באתי על סיפוקי בשלום. הוא בורח החוצה והאורח מקבל השפרצה מלאה , רטובה ומופלאה ישירות לפה ולאף. השכן נכנס וממשיך לזיין והאורח ממשיך ללקק. 

אני גומרת בקולי קולות והשפרצות מסיביות ישירות לפה האורח המופלא שלי .  

אחרי שהשכן חזר לביתו האורח נשאר לישון, ליקק אותי ללא הפסקה, הדבר הראשון שהוא קם בבוקר לעשות זה ללקק אותי ולפצות את עצמו על שנירדם ופספס זמן איתי.

טיפ ממני : תמיד תהיו ספונטנים , אין לדעת איזה הזדמנויות יצצו. חחח 😉😉

 

עד אז..שלוליות... 😘😘😘

 

cuckold אוהב שלך​(נשלט) - מדהימה ומושלמת שאת המלכה❤😍
לפני שנה
באשיר - וואוו. כתוב מעולה.
לפני שנה
Layne staley - וואוו😍🤤
לפני שנה
Ryokan - מדהים
לפני שנה
snowman - לא, זה הסיפור הכי טוב שקראתי! מדהים שזה קרה
לפני שנה
חמוד עם עמוד - אז מוסר השכל; שווה להיות שכן שלך
לפני שנה
שלוליות - לחלוטין!
לפני שנה
שפוט על ארבע - יותר מאשמח לפנות לגברתי בפרטי אם תאפשרי לי
ולתפקד כאורח ושכן ומה שגברתי תצווה !
לפני שנה
אוכל כאפות - טוב שכן קרוב מאח רחוק😘
לפני שנה
תובנות​(מתחלף) - הפתעה מענגת :)
לפני שנה
שולט קשוח וקשוב - מדהימה כותבת מעולה ! ומחרמנת בענק!❤
לפני שנה
עבד קוקהולד באדון - מדהימה שאת
לפני שנה
mad-max - חיה את החלום😈
לפני שנה
Causy​(אחר) - יפה 🌹
לפני שנה
הכלבונת של reina​(נשלט) - כותבת מעלף
לפני שנה
Coach - מסעירה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י