סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנה. 9 ביולי 2022 בשעה 12:22

" פעם הבאה אבוא עם חבר" הוא הצהיר... 

אני אוהבת שבאים אלי עם חבר, כמו מדאם , זונת צמרת שעולים אליה ברגל... חחח לא חייב ברגל אפשר גם עם הזין או עם היד . 

ישר שהוא אמר את זה נזכרתי במפגש שהיה לי בתור חיילת צעירה  עם נהג משאית...

הייתי חיילת בבסיס רחוק רחוק מההורים ואנשים מוכרים, קובעת עם חרמנים בצ'אט בסוף שבוע, ובמהלך השבוע מזדיינת עם זרים לא מוכרים, ככה הכרתי אותו, נהג המשאית . 

הוא נסע בזמנו על משאית של מטען חורג , ככה שהשעות שלו היו מוזרות..יום אחד הוא אומר לי "אני רוצה שניפגש עם עוד חבר שלי, את תזדייני מולי ואני אסתכל עליך" כמובן שהסכמתי בתור ילדה צעירה וסקרנית, הם היו מבוגרים ממני באזור ה45 וחרמנים ממש... 

נהג המשאית אסף אותי מהבסיס ונסענו לחדר, החבר שלו כבר חיכה לנו שם , פתח בקבוק של משהו, הכין את האווירה.. הגענו ולא הרבה זמן אחרי החבר החרמן שלי כבר התחיל לזיין אותי, על ארבע, על הגב, בג'קוזי, מאתגר אותי כל פעם לתנוחה יותר קשה יותר גבוהה ואני כזונת על כבר מגיל צעיר יודעת לשלוט בסיטואציה... החבר של הנהג מזיין אותי על ארבע באאופן אינטנסיבי ,מפמפם אותי, מפליק לי על התחת , תופס לי במותניים , חודר עמוק כל כך שאני צורחת מרוב עונג אבל המבט.. המבט נשאר על נהג המשאית שיושב, אפילו לא נוגע בעצמו ואני רואה שהזין שלו עומד חזק אבל לא מנתקים קשר עין והאורגזמות שלי רק עולות ועולות. 

החבר גומר בכל שאגה משוחרר ומסופק והולך להתקלח, לשטוף את עצמו... 

אני מסמנת לנהג להתקרב ומבקשת בקול הכי ילדותי ומתחנן שיש לי " בבקשה זיין לי את הפה, תן לי להרגיש את הזין שלך בפה שלי" אז לבקשתי בזמן שהתחת שלי גבוהה באוויר , חשוף לעיניי כל מתבונן , פתחתי לו את המכנסיים והתחלתי למצוץ לו את הזין במסירות לאין שיעור. 

החבר של הנהג יוצא מהמקלחת רואה את הסיטואציה וישר קופץ על המציאה מחדש... מלקק אותי מאחור , מחדיר אצבעות לכוס הרטוב לי בזמן שהלשון שלו חוקרת לי את התחת ביסודיות וכל הזמן הזה הזין שך נהג המשאית אצלי בפה...

אחרי ךא מעט אורגזמות וכמה שעות טובות של הכרות עמוקה נפרדנו לשלום...

לא ראיתי אותם מאז אבל זאת הייתה האורגיה הראשונה שלי...אם רק הייתי יודעת את מה שאני יודעת היום ... 

עכשיו עם הזכרונות האלה הלכתי לעשות ביד על עצמי , בכל זאת צריך כאן קצת שלוליות...

 

שלכם..  שלוליות 😘😘😘

Coach - אוחח לגמריי
לפני שנה
dn46​(שולט) - אלופה
לפני שנה
כשנהיה מאוחר - חוזר לפוסט הזה כבר כמה פעמים ונדלק מחדש כל פעם, מטריפה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י