סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנה. 3 ביולי 2022 בשעה 20:46

8:00 אני בלי הילדה והשעון מתחיל לרוץ לאחור...אין זמן להתמהמהה , אין זמן לחלום , חייבת להזדיין ובהקדם. 

הם מחכים לי בדירת air b&b שהשכירו לטובת מסיבה מטורפת שהיו ערב קודם, בילוי גברים פשוט. שלושה גברים- המבוגר החתיך, החנון, וחבר חדש נקרא לו יהלום. 

כל אחד מהם עם ראש יותר מטורף וחרמן מהשני, אבל רק לחתיך יש גם זין ענק...( כבר אמרתי שאני אוהבת את הזין שלו? 🤔)

9:30 מגיעה לדירה עם שמלה מאוד קלה, ללא תוספות נוספות עוד לא הדלקתי ג'וינט וכבר הייתי עם זין אחד בפה וראש אחר שהתחיל ללקק ולאכול לי את הכוס. כמובן שאני מגיעה מתחילה המסיבה ,  כולם מתעוררים  במהירות ומתחילים לגעת, לזיין, לצבוט ,לחפון, להגמיר ואני שכל כך אוהבת זין עפה על הרגע.. מתחלפים כל פעם זין אחד בפה זין אחד בכוס ועוד אחד שמלטף ומרים לי את האורגזמות עוד יותר . 

עומדת במקלחת על רגל אחת, נשענת על החנון בזמן שיהלום מזיין לי את הכוס במקלחת , תופס במותניים שלי חזק ואני מרגישה את הזין שלו מחליק פנימה והחוצה , ההתכווצויות שלקראת גמירה מרעידות אותי ואני לא בטוחה שאוכל להמשיך לעמוד אבל הם מחזיקים אותי מהשדיים, מהמותניים ובעיקר מהכוס כדי להתפוצץ עליהם בטירוף עם האןרגזמה שלי. 

שוכבת על הספה בסלון ליד החנון והחתיך ו נהלים שיחה על האא ודהה... החתיך מושך לי את היד כדי להרגיש עד כמה הזין שלא לא רגוע ורק צריך להשתמש בי והחנון מת לטעום אותי שוב... מה עושים?!.. אני אגיד לכם מה עושים- נשכבים על הגב, אחד אוכל את הכוס ואני מקבלת זין ענק של החתיך בפה, מסתכלת עליו מלמטה וקולטת אותו ממש נשענן ופשןט מזיין לי את הפה עם כל הגוף, משקיע כל גרם של אנרגיב שיש בו לשימוש בפה שלי, גונח בקולי קולות מהתחושות של הזין שלו בפה שלי.

השפרצתי על כל אחד מהם בנפרד ועל שלושתם יחד, מדלגת מאחד לשני ומשם לשלישי,  נותנת לכל אחד את תשומת ליבי לבד וביחד והם שחברים כל כך טובים כבר שנים שמחים לחלוק ולשתף פנטזיות. 

הם מספרים לי על הנשים שלהם, מתייעצים עח נקודת מבט נשית שמבינה גם את הצד הגברי, צוחקים על החיים, מספרים לי על הנכדות שכבר יש להם תוך כדי זהם שולחים אצבעות שובבות לשחק בכוס הרטוב שלי...

14:00 יוצאת מהם, מעונגת ומלאת אנרגיות הולכת לים לחשב המשך מסלול... אני יושבת בים ומרגישה שאני מפספסת, מה אתם שואלים? אגיד לכם בדיוק מה!

את החיים! 

אני מוצאת את עצמי במצב המתנה להוא ולהיא ולהם אז זהו.. שלא . הפור נפל, החלטה התקבלה אני הולכת לרקוד מי שרוצה מוזמן להצטרף. 

וברגע אחד של החלטה , המשקולות יורדות וקודם כל המחשבה היא עלי ומה איתי , ו"לא נעים לי" באמת מת מזמן , אז למי אני נוץנת דין וחשבון?! 

לא תאמינו אבל הצטרף אלף, והיה מושלם. פרטנר נעים, בוגר , מפרגן והכי חשוב עם זין ענק וראש מטורף. 

אלף הגיע במקרה , לא מתוכנן באופן ספונטני והכי טוב שיש . לא הפסקתי לרקוד ולהזיז כל שריר בגוף, מרגישה אותו חוקר אותי במבטים, מושך אותי באיזה שלב לחדר צדדי , שולף את הכלי הענק שלו , משוויץ בזין הענק שלו אבל לפני שהוא בכלל חושב עליו הוא שולח אצבעות שובבות ומגמיר אותי בחדר צדדי באמצע מסיבה שכולם שומעים אותי, מבעד לקירות הקרטון הדקים , גומרת כל כך חזק שממש חתיכת שלולית השארתי שם חחח ...

20:00 עייפה אך מרוצה הלכתי לישון..  

הייתה עוד מסיבה אחרי אבל זה... כבר ליום אחר...

 

עד אז שלכם.. שלוליות 😘😘😘

cuckold אוהב שלך​(נשלט) - מדהימה המלכה❤
רק חסר האפטר קייר..
עם העבד שמחכה לך בבית להגיש לך כוס יין ולהדליק לך גויינט וללקק את כל היום מהכוס המלכותי והקדוש שלך בזמן שאת שוכבת וחושבת על היום המושלם שעבר עליך המלכה💖🍷☺
לפני שנה
שלוליות - אתה בהחלט צודק, אבל לא ממהרת להכניס מישהו אלי למיטה...מעדיפה אם כבר אז בעמידה 😉
לפני שנה
cuckold אוהב שלך​(נשלט) - מושלמת שאת..לילה מקסים ויפה כמוך המלכה💗⚘
לפני שנה
באשיר - אש עלייך שלוליות.
לפני שנה
גברי באלילה​(אחר) - נחמד
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י