סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנה. 20 באוגוסט 2022 בשעה 21:49

אני מזדיינת מלא, יש סבב של חמישה שישה קבועים בלופ , חלקם קבועים יותר, חלקם קבועים פחות. 

אם היית טוב -קבל מענה על הוואטסאפ ורצון לפגישה נוספת, הייתה פחות אתה עובר לרשימה ליום שחור... מה זה אומר יום שחור? יום רע , ששום דבר לא הולך ואני חייבת ויברטור  לזיין לו את הפה והתחת כדי לשחרר קיטור , אז אזכר במספר שלך. 

היה לי כזה בדיוק השבוע , לא יום שחור אבל זיון של פעם במליון , מסכן איך שאני פתחתי לו את התחת . זיינתי לו את התחת כל כך עמוק שפשוט השפרצתי לו על התחת והמשכתי לזיין אותו. הוא צעק, התחנן לעוד, קבר את הראש בין הכריות שזה היה יותר מידי אבל לא הצלחתי להתאפק הייתי חייבת לפתוח אותו כמה שיותר. 

מצד שני גם הייתי צריכה להיפתח בכזו אינטנסיביות כמו שרק המבוגר והחנון (בלוגים קודמים) יודעים לפרק אותי. הם  קפצו גם הם השבוע לשתות קפה, לתת בראש, לשחרר קיטור... חחח איך שלא תרצו. 

הדלת של החדר עוד לא נסגרה וכבר קפצתי על המבוגר החתיך שלי, אני מתה על הזין החלק שלו, על הגוף השמור שלו, על הכוח הפיזי שלו לפרק אותי בלי הפסקה וכמה חזק שאני רוצה, זיין לי את הפה, ליקקתי לו את התחת, שאבתי לו את הביצים, פתחתי בשבילו את הרגליים שוב ושוב כדי שישפריץ את עצמו הכל אלי... ואז הגיע החנון שזיין אותי ישר אחריו, בלי לנקות, ככה זונה מלוכלת שכמותי אוהבת והוא זיין אותי את שיא האורגזמה שלי בכל פעם מחדש. ארבע שעות של פינפונג מאחד לשני ושניהם יחד, קצת עוצרים ,מדברים מטלטפים ושוב אני מלוקקת /מלקקת ובעיקר מזויינת...

מצד שלישי... היה גם בחור דתי לשעבר , גרוש יחסית טרי שאני מגל  שהוא על סף הבתול.. אין לי מה להגיד פרט לכך זהבחור מאוהב אבל אל דאגה אכוון אותו על הדרך הנכןנה לו...

 

מה יהיה השבוע? אז השבוע מתחיל בשבוע חופש מהקטנה שלי כך...שאני מצפה להשתמש ולהיות משומשת קודם כל על ידי הסידרה הקבוע והנוחה שלי, אבל ייתרה מכך, בא לי להכיר מישהו חדש, לצאת לדייט רומנטי עם מישהו מעניין, רציני, אחראי, מסודר ואז שבסוף הערב יקח אותי אליו ויזיין לי את הצורה ביחד עם עוד שלושה חברים...טוב קצת התחלתי שוב להתחרמן ולהגזים...מה שיוצא אני מרוצה!! 

 

על הפעם הבאה... שלוליות 😘😘😘

snowman - עשית אותי שלוליות :)
לפני שנה
מישקין​(נשלט) - משגעת אותי, כבר מת לטעום :)
לפני שנה
באשיר - אש עלייך.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י