סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנה. 23 באוגוסט 2022 בשעה 8:45

הייתי עם נשים בעבר, אף פעם לא בסיטואציה של אחת על אחת, תמיד היה עוד גבר בעניין כדי לחזק, לזיין , לתקוע את המסמר האחרון חחח .

היא שולחת לי  הודעה באמצע הלילה.." אני יכולה לבוא לישון אצלך?" ," כמובן"  מיהרתי לענות וחכיתי לה בקוצר רוח. 

הכרנו במסיבה לפני ככה וככה זמן... במסיבה ישר התחלתי איתה בלי בושה בלי מעצורים ומשם התחברנו, הפכנו קודם כל בעיניי לפחות, לחברות, ככה שכל כך שמחתי שהיא פונה אלי מהצד שלה, יוזמת ובעחד עם זה פגיעה. 

היא נכנסת הביתה מקבלת חיבוק חם ואוהב, מגבת למקלחת, בגדים להחלפה ובעיקר קלילות והבנה. 

היא יוצאת מהמקלחת, עדיין לא מוצאת את עצמה סופית, מסתובבת פה, שכטה שם, שותה כוסית קטנה ומתחילות לשוחח על שטויות מיותרות, על דברים פחות כבדים ואני רואה שהיא בסערה.

היא מתיישבת לידי, מתחילה להתקרב קצת יותר, היא לובשת גופיית גבר שיש לי שכל הציצי בחוץ מהצדדים וחוטיני קטן וירוק שיושב עליה מושלם.

" לא יקרה שום דבר שלא תרצי, כמובן שאגע בך כי קצת קשה לי לעצור את עצמי לידך אבל בכל שלב שתחליטי אני עוצרת ומכבדת את המקום שלך" אני מבהירה מראש , היא מסתכלת עלי מלמטה עם העיניים הגדולות שכל כך צמאות לאהבה ואומרת  " ואם אני לא רוצה שתעצרי היום?" אני לא צריכה פעם נוספת וישר קופצת עליה, מנשקת אותה , ממשמשת, חופנת , צובטת  כל פינה בגוף הסקסי שהיא שלה , מלטפת מנשקת חושפת עוד ועוד מקומות, בגוף המושלם שלך. 

עוברות למיטה וזה קצת מביך אותי, אני משתפת אותה שבחיים לא הייתי עם אישה באחת על אחת לבד ללא גבר , היא האישה הראשונה שלי לבד לבד ואני כל כך מתרגשת ממנה... אני חושבת שגם לה זה עשה את זה כי היא פשוט לא הפסיקה להתמסר. 

במשך שלוש שעות אנחנו מלטפות מנשקות, מלקקות, מזדיינות ,אוהבות ואני פשוט נותנת לה הכל. לא מעוניינת לגמור ע"י חדירה ולא מעוניינת בידיים חצופות שיתערבו זה רק אני והיא. 

אני אוכלת אותה לסיום , יודעת שהיא צקיכה אורגזמה טובה כדי לשחרר את המקום השחור שהיא נמצאת בו, אז אני אוכלת, מוסיפה צעצוע רוטט ומתיישבת עם הפה שלי על הדגדגן הנפוח שלה. איזה טעימה היא זה פשוט מופלא, עד עכשיו יש לי את הטעם שלה בפה... והיא קולנית כמו שאני אוהבת ולא מתביישת לכוון אותי ימינה ושמאלה בדיוק לפי מה שהיא רוצה.היא עולה למעלה ומתחילה לזיין אותי, משתפשפת לי על הכוס ןאני מרגישה אותה רוטטת וגומרת, היא פשוט סקסית בטירוף... 

חייבת לציין שזאת ממש עבודה קשה לזיין אישה , אוף הלוואי והיה לי זין כדי באמת להעיף אותה לגבהים שהיא צריכה... 

 הדבר שהכי מטריד אותי מהבוקר  זה איך לזיין את הכוס שלה יותר טוב, בעוד תנוחות... איך אני גורמת לה להרגיש איתי יותר בנוח לשחרר ולנסות ... לצערי זה לא אצלי, זה המסע שלה, הדרך שלה... 

 

מבטיחה לעדכן בהמשך 😋

עד אז... שלוליות... 😘😘😘

 

 

 

גברי באלילה​(אחר) - סחתיין..אחלה חיים והרפתקאות..הלוואי עלי.
לפני שנה
אישה מבפנים​(נשלטת) - את שלולית????
אני לא יכולה לשבת במשרד, ורק צהריים 😱
לפני שנה
שלוליות - תקשיבי...השאירה אותי לוהטת לכל היום... מחכה כבר לחזור אולי אצליח לטעום אותה שוב
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י