סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני 7 חודשים. 7 באוקטובר 2023 בשעה 10:19

אז הוזמנו לשת"פ החגיגי של הPPP עם הליין של הdark angels בתל אביב... (מאז שהטאבו סגור מחפשים אלטרנטיבות שלא באמת נותנות מענה...)

מפה לשם משם לפה... מגיעים אני והפלוס הקבוע שלי, פוגשים בכניסה את הצעצוע הקטן שלנו ועוד זוג חברים ונכנסים... מקום קטן, כמו אולם אירועים שלבש בגדי סדום, המחירים בבר מופקעים אבל בסדר... נפתח האולם הפנימי, הממוזג והינה הקהל נוהר פנימה בהמונו. הצעצוע מצאה מלכה שתצליף בה לעיני כולם ומחפשת את המבט שלי כדי לאשר לה שהיא באמת יכולה להתמסר אליה ולכאב שהיא מעניקה. ואני יושבת בצד הבמה בוחנת עם הזוג והפלוס שלי והיא פשוט מהממת אבל מוציאה ממני את הרגש האמהי. 

מתקדמים עם הערב והמטרה שלמה הגענו... להזדיין! הקומה העליונה, עדין סגורה, אז מצאנו תחלופה, מלא ספות מסביב מאחורי מכונת העשן אני מגלה עוד פינה חצי גלויה חצי חבויה אז אני אומרת לפלוס שלי " בוא תלקק אותי קצת על ארבע" והוא, כמו ג'נטלמן אמיתי כורע ישר לארבע, מלקק, שותה ומשפריץ אותי מאחורי מכונת העשן במרכז הרחבה... 

ממשיכים עם הערב, עוד סיבוב ימינה שמאלה עוד כמה זוגות חברים, ידיים נשלחות ואני רוקדת בשמלונת שחורה קטנטונת ממשמשת את עצמי ומתמסרת לצלילים. 

הקומה העליונה נפתחת, כולם כמו ילדים טובים נעמדים בתור כדי לעלות ולהציץ במי שהעז כבר ומזדיין בציבור, ואני לא מבינה למה לחכות בתור?! יש מלא ספות מסביב, אפשר לעשות כאן הכל, מי יעצור אותי?! 

ואז הוא מגיע , האמיץ התורן, שלוש פעמים אני רואה אותו בא לכיוון שלי, מסתכל ובורח חזרה , בפעם השלישית אני קצת מתקרבת ושואלת "איבדת משהו?" 

האמיץ-" אני פשוט מנסה להבין עם מי את כי את פשוט מדהימה" 

אני יודעת שאני מדהימה אבל תמיד לשמוע את זה מחדש, מתחילים לרקוד וישר הוא נצמד אלי,מעביר את הידיים הארוכות שלו אלי. הוא גבוה ( איך אני אוהבת) ואני מבליטה טוסיק כנגדו ותוך דקה או שתיים הוא עם אצבע עמוק אצלי בכוס ( אף פעם לא יכולה לעמוד בפיתוי של מזמוז שובב ומלוכלך) 

צייסר, מזמוז על הרחבה צמוד מאוד והופ אנחנו למעלה בחדר העליון. מסתכלת סביב מחפשת מיקום נחמד להתמקם, הוא כבר חרמן ממש מאחורי רק מחכה שאתן לו את הרטיבות החמה שלי. מצאתי פינה עם זוג , הוא אתיופי עם זין ענק והיא עגולונת, נשית עם עור חלבי והוא משתפשף עליה ומגלה לי את הזין הענק שלו. " אפשר לגעת?" אני שואלת ,היא אומרת לא והוא אומר כן אז אני ממזמזת אותו והאמיץ שלי נצמד אלי מאחור והפלוס שלי מחכה למטה. איך אני אוהבת ממתקי שוקולד גדולים וחצופים וכך אנחנו על המזרון אחד ליד השני האמיץ שלי עם הזין הענק שלו בפה שלי והיידים של השחקן השוקולדי נשלחות ומדי פעם צובטות פיטמה תופסים את התחת ( הלוואי והיה מצטרף גם) 

האמיץ שם קונדום מסובב אותי עת הברכיים ומתליל לזיין אותי , וואו איזה כיף זה זין גדול, סליחה כן אבל זה לא כזה ברור מאליו גם זין גדול וגם לדעת לזיין... אז הוא לא ממש יודע בעיקר יכול לחזק את ההקשבה אבל אני גמרתי על הזין שלו , השפרצתי את שלי והמשכתי הלאה... 

אני כבר רוצה לרדת לחזור למקום הבטוח שלי ליד הפלוס שלי והאמיץ מבקש עוד קצת... מסדרת לו שהצעצוע תמצוץ לו בזמן שמישהו אחר פותח לה את הטוסיק הקטן ואני מתיישבת צופה, שולחת ידיים לאישה יפייפה שנמצאת מימיני, משמלאי מתיישב בחור שהושיב את הפרטנרית  שלו על הפרצוץ של האמיץ שלי  אז דחפתי לו את הפרצוף עמוק עמוק לכוס שלי בתמורה,  שיאכל בתאבון בזמן שההיא מימין ממזמזת לי את הפטמות והאמיץ מקבל מציצה משתי נשים שסידרתי לו בקלות... 

מתלבשת אני כבר באה לרדת, ואז תופס אותי ג'ון התייר , ואותי לימדו להיות מסבירת פנים לתיירות חוץ אז נתתי לו גם למצוץ לי את הכוס ( התחנן כל כך יפה) וככה ג'ון משכיב אותי מחדש על המזרון, שולף את החזה שלי מתוך הבד שעוטף אותו, מלקק את הפטמות שלי, נותן תשומת לב מלאה לכל שד ושד ואין פיטמה שלא עמדה זקופה לכבודו! "May i suck your pussy?" ואני, כמסבירת פנים לתייר פותחת רגליים לפישוק רחב. מימין מגיע חבר תורן ושולח ידיים לחזה שלי ומצד שמאל התמקמה לה ג'ני המיוחדת והיפה שגילתה לי דרך גרביון רשת לא צנוע במיוחד, חייבת לציין, זין ענק וטעים במיוחד. וככה אני על הגב בחדר, ג'ון התייר מוצץ לי את הכוס במרץ והשקעה, אלמוני שואב לי את הפיטמות ומעלה לי את רמת הריגוש ובפה אני נחנקת  מזין ענק שגדל לי בפה בכל מציצה וליקוק נוסף... 

יורדת למטה, חוזרת לפלוס אחד שלי " יאללה .. שנלך הביתה?" בדרך חזרה אני לא מתאפקת ועוצרים בצד הדרך... "אני צריכה עכשיו שתזיין אותי! ככה כשאני מלוכלכת ומסריחה ממלא גברים אחרים" 😈 אז עצרנו את הרכב ליד המגרש של בית דגן פותחים דלתות מרימה טוסיק וגומרת לפלוס שלי על הזין באמצע דרך שכוחת אל . 

מסקנות- 

גברים יקרים- אם אתם רוצים לזיין תביאו קונדום! 

עד הפעם הבאה.... שלוליות 😘😘😘

באשיר - מטורף.
לפני 7 חודשים
ColdSteel - היינו בדארק בפתיחה. הנשלטת שלי הגמירה שם איזה 3 נשים. פעמיים עשיתי לה פיסטינג. השפריצה על כל המיטה❤️ היה מגניב. כרגע אנחנו בסבב מועדונים ליינים אבל בטוח נחזור.
לפני 7 חודשים
קובי דנייטי - תודה על זה..
לפני 6 חודשים
שלוליות - בשמחה,על מה?
לפני 6 חודשים
Mike0127 - Wowwww
Amazing!
לפני 6 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - השנה,את מדליקה משואה
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י