סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני 6 חודשים. 17 באוקטובר 2023 בשעה 19:11

אז קבענו לדייט, לא הזדיינתי כבר מהשבת שעברה. לא באמת יודעת איך לסדר  את המחשבות בראש ואני בכלל בצפון אצל הורים עם כל המשפחה והאחיינים. וצפוף פה, ומחניק בבית אז קבענו דייט. 

הוא קיבל אפטר מהמילואים, כי הוא קצין גיבור, וקפצנו למצפה לראות שקיעה.

אני לובשת שמלה אדומה, עם חיוך תמים ותחתון תחרה שחור   הוא עם גינס וחולצה. 

הוא אוסף אותי ומתחילים לנסוע, קצת מקשקשים , הולכים לאיבוד ומוצאים חזרה. מתיישבים על ספסל בתצפית עם כל העמק פרוש לפנינו עד הכינרת והשקט ממכר. הידיים לא מפסיקות לגעת אחד בשניה , כמה געגוע קיים במגע .

הוא מחבק אותי מאחור ואני לוחשת לו " יש לנו צופות..וממש בא לי שתרד לי , כאן בספסל בתצפית" . הקצין מתרגש ממש וחרמן כל כך שכמובן צסכים בשניה ומשנה מיקום,  מתיישב לי בן הרגלים ומתחיל ללטף, מעביר אצבעות עדינות על הכוס הרוטט שלי שלא נגע בו איש כבר יותר מידי זמן. 

הוא דוחף לי אצבע לכוס ומגלה כמה אני חמה ולוהטת, ומתחיל לאונן לי כל הספסל בתצפית., מתנשקים ואני מרגישה שככל שהוא עושה לי יותר ביד הוא מתחרמן אפילו יותר. הוא עוצר ויורד על הברכיים ואני עם נוף מלא לכינרת פותחת את רגלי ברצון ומזיינת לו את הפה ולא מפסיקה להשפריץ לו בפה מרוב שאני חרמנית. 

" אנחנו חייבים להזדיין" אני אומרת לו והוא ישר תופס זווית מסובב לי את התחת גבוהה למעלה ומתחיל לזיין אותי בדוגי בתצפית, באמצע יער, מול הכינרת... איזה נוף מדהים. תוך כדח הקצין מספר לי כמה הוא חרמן עלי, וכמה הוא חיכה בקוצר רוח לזיין אותי כבר ואני מתחרמנת עוד יותר מרגישה את הלהט שלו בזיון, במגע, בהשקעה והוא מזיין אותי חזק בלי הפסקה עד שאני משפריצה לו על הזין והוא גומר עמיק עמוק בתוך הכוס שלי  . 

 מתקפלים ציק וצק ומגלים שהתאבון נפתח... עוצרים בעיר לאכול בקטנה, המסעדה כמעט ריקה... עם חיוך הקסם שלו אפילו יש שותחן ואוכל טעים ואז שניה לפני קינוח אני שואלת " נספיק עוד זיון לפני שנפרדים?" , אז הקצין מציע את השירותים זל המסעדה. 

מסיימים קינוחים, משלמים חשבון, הולכים לשירותים לשתוף ידיים ו תגנבים לשירותי הנשים. 

תוך שניות הוא כבר ערום ועם זין עומד ואני בלי תחתונים עם שמלה מורמת. הוא משחק למ עם הזין על התחת ואני מתחרמנת מהזין שלו שנעמד בגללי, הרי בסוף זה מה שאנחנו רוצות. ואנחנו מתחילים להזדיין סיבוב נוסף בשירותים, הייתי כל כך חרמנית שמרתי כל כך הרבה תוך כדי, משפריצה כמובן לסיום בשירותים ... 

מה לא עושים כדי לשמור על מורל החיילים.

 

אם יש כאן עוד קצינים בצפון שצריכים ניקוי קנה ונראים שווה ממש על מדים, מוזמנים לפנות בפרטי..  עד אז.. שלוליות 😘😘😘

Silencewoman - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 6 חודשים
Silencewoman - מדהים ומחרמן
לפני 6 חודשים
Mike0127 - Beautiful
לפני 6 חודשים
כשנהיה מאוחר - לא קצין, תופס? נשמע שהיה שווה לצאת לפיקוד
לפני 6 חודשים
שולט קשוח וקשוב - הזמנה מדהימה !
לפני 6 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - גיבורה
לפני 6 חודשים
אדון חזק ומקועקע​(שולט) - אני בדרום במילואים...חחחח
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י