בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הוא והיא - תמונת ראי

מתנשא ושוטרת חוברים יחדיו לתת זוית ראיה אישית שלו ושלה.
זה יהיה רציני
זה יהיה מצחיק
זה לעולם לא יהיה רדוד- אנחנו יודעים לשחות רק במים עמוקים
(:
לפני 18 שנים. 18 באוגוסט 2005 בשעה 20:42

מתנשא
---------

ראשית אציין כי דברי נאמרים כאדם שמחפש את דרכו וסוטה לעתים ימינה ולעתים שמאלה.. בעיקר די ממורכז.
כולנו ראינו את תמונות היום... מעטים מאתנו ראו את מה שכתוב בעינים הכבויות.. מעטים השכילו לחוש את המיית הלב המדמם. היום ניתן האות לפילוג הגדול שיביא לחורבננו ויזכר לדראון עולם בראי ההסטוריה היהודית/ישראלית.
החברה הישראלית שסועה עקב ריבויי תרבויות ואמונות שונות של "ציונות מהי". עד עתה השכילו מנהיגיה לנווט בכשרון את כל המורסה הזו לאיזו ישות אחת שנקראית ישראיליות ובה מצא כל אחד את מאפיניו. לא אחת נשאלנו בחגיגות יום העצמאות "ישראלי מהו" וקיבלנו תשובות כמספר העדות הדתות והשיוכים. כי כך אנו, ערב רב.
הנוער נבנה לפי ערכים שנמסרו לו. לא סוד הוא כי גדולי הלוחמים בצהל באים משני גזרות, מהכפות הסרוגות ומבני הקיבוצים... בעשור האחרון נחלש כוחם של בני הקיבוצים וגבר כוחם של הכפות הסרוגות. לא פלא שנוער זה בא ממקומות אלו דווקא. מקומות עם ערכים.
היום נוצר שסע בעם. שסע שמקורו לא בהתנתקות כמו בחוסר הלגיטימציה שניתנה לאנשים אלו. מערכות השלטון קרי תקשורת/שיפוטית/מכוננת/מבצעת חברו יחד למהלך שסופו מי ישורנו ברמיסה ברגל גסה של הרעיון והערך הדמוקרטי. זאת בנוסף ללגיטימציה שמקבל ראש ממשלה שנחקר בפלילים ומשום מה נעצרו ההליכים בפרשיותיו השונות.
היום הזה בו שמעתי את מנהיג דור ההמשך אומר "הצבא זה לא דבר מקודש יותר" יום בו אנשים צעקו "לא ניתן למדינה שלא שמעה את קולנו" זהו היום בו נגזרנו לחורבן נוסף.
אני משתדל לטמון את ראשי באדמה אך ליתר בחון אשתדל שילדי יקבלו אזרחות אמריקאית.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י