סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תבונות מאוחרות

לפני 17 שנים. 26 באפריל 2007 בשעה 17:34

בכל אחת מהדירות הדיסקרטיות יש סדר משמרות קבוע
ביום רגיל חייבות להיות לפחות שלוש נקבות במשמרת בוקר
המתחילה משעה 6:00 עד 11:00
למשמרת צהריים ערב אני דואג לתגבור של שתי נקבות נוספות עד שעה 14:00
בערב בשעה 18:00 אני מחליף משמרות.
אז אני מכניס את נקבות הלילה 8 במספר שעובדות עד 6:00 בבוקר.
אל תחפשו את הסיבה לכך במניעים בריאותיים
הא, מבחינתי הן יכולות להזדיין גם מיתוך שינה
הסיבה האמיתית היא הלקוחות
ובמיוחד מיקוד האפשרויות שלהם
לכוון ולא לכוון אותם, לשלוט ביצריו של הלקוח כך שכל כניסה שלו לדירות הדיסקרטיות שלי
תהיה מכוונת לפי הצרכים שלי.
כמו כל קהל יעד למוצר כלשהו אפשר לפלח את הלקוחות לכמה סוגים

א- עובדי משמרת הלילה, הם אילו שבאים למשמרת הבוקר בעיקר עד שעה שמונה. עבודה קלה לבנות אבל בעיקר מסריחה. חייבים לדאוג שהלקוח מתקלח היטב ומשתמש בסבון. זיפי בוקר הם גם בעיה לכן נדיר שאחד כזה יזכה לתת נשיקות. לפעמים אני חושב שמה שמעניין אותם יותר זה המקלחת מאשר הנקבה.

ב- בוגדי הבוקר, הם הנשואים ש"ממהרים לעבודה הדחופה" (אתמול הם סגרו עם השותף/מזכירה להגיע בעשר) וכך משעה 8 עד עשר יש התעוררות של לקוחות נקיים מסודרים ולחוצים. אצלם זה ציק צק, רק שלא ידעו, פחות המרחק, פחות הפקקים והינה עוד זיון. לקוחות כאילו ניתן לספק אפילו במציצה ויש פעמים שהם פשוט לא מורידים את הבגדים. הנקבה נכנסת, מקבלת את הכסף, ריצרץ ניפתח. אחת שתיים וששהההה לוש, גמר. ניגוב מהיר במגבוני נייר והחוצה. ממש מפעל תעשייתי, הדירה הדיסקרטית שעושה הכי הרבה כסף היא זאת ליד פארק תעשיית ההיטק, לא תאמינו כנראה שזו הוצאה מוכרת.

ג- בטלני הצהריים, לקוחות אילו הם העשירים והזקנים ביותר, מה לעשות בלילה ישנים בבית אבות בצהריים מזיינים צעירות. לרוב מצלצלים בודקים דורשים פרטיות. הבעיה בהם שכבר ארבעה מהם התפגרו לי באמצע הזיון. חתיכת כאב ראש עם המשטרה ואחר עם המשפחה. הרסו לי שתי נקבות.

ד- בתולי אחרי הצהריים, אילו הן השעות שהבנים של אימא יכולים לרכוש את הניסיון המיני. לפעמים זה מדהים איך אחד כזה יכול להראות שונה ביציאה, מכור לחלוטין. אני אוהב את ה-ילדי אמא האלו. מנומסים, מפוחדים וגם מתמכרים בקלות. אפשר לתת להם את הנקבות הכי שחוקות והם יבוא פעם אחר פעם כאילו גילו אוצר. לפני חודשיים ניכנס אלי אחד כזה בן 18 למשרד, רוצה לקנות את ויקה. יענו לשחרר את אהובתו ממני. הא המסכן אבל על זה אספר פעם אחרת.

ה- חרמני הלילה, הם הלקוחות הכי מסודרים, יודעים מה הם רוצים. טעונים ומשלמים. יש להם את ה600 שח לבילוי אז מה זה בילוי בלי זיון טוב בהתחלה?. כך הם יוצאים כטווסים מהדירות הדיסקרטיות שלי למועדוני הלילה נותנים כבוד. יצא לי לדבר אם אחת מהנקבות שלי שיש לה אחד קבוע כזה, כל יום חמישי 1:00 בלילה כמו שעון. הוא קורא לה זיון המזל שלו. מסתבר שכל פעם אחרי ביקור שכזה הוא מצליח להשיג יזיזה לשבוע במועדונים. אולי זה הביטחון אולי זה שאריות הסקס. הא, רק שימשיך לבוא זה מה שמעניין אותי.

ו- מאוכזבי הבליינות, לקוחות אילו מזכירים את אנשי משמרת הלילה ברמת הסירחון שלהם, לרוב חצי שיכורים או מלאים בחומרים. צריך לבדוק שיש להם כסף ושלא יקיאו בחדרים.

פעם אחרת אני אספר לכם איך אני מצמיד נקבה ללקוח.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י