בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ניצוצות

לפני 14 שנים. 5 בפברואר 2010 בשעה 20:04


ניקיונות, מכירים את זה שאי אפשר לעשות כלום בלי מוזיקה? יופי. אז עוד מקום קצת יותר מסודר. אבל זה לא הקטע. הכנסתי דיסק ישן נושן, מתקופת הצבא, באחד הקורסים, מסדרי ניקיון כל בוקר ("בנות! יש פה המון אבק!"). כל בוקר הדיסק הזה הוכנס למערכת. פול ווליום עם ספונג'ה של שמפואיי שיער ריחניים. אז הדיסק הזה הוכנס למערכת, והתחלתי לסדר.
שמונה עד עשר שנים עברו מאז. אני מזדקנת. לכי תתמודדי עם זה עכשיו.
לא עשיתי שום דבר משמעותי ברמות ביצועיות מאז, זה לא המקום שבו רציתי להיות בתקופה זו. אבל אני פה.
צריך לחשוב הלאה, צריך לנסות להיות מאושר.
לך שחזר את שנות נעורייך האבודות (אלו שהשאירו עליך צלקות). מסיבה. התלבשתי ל-פ-נ-י-ם. מיני אדום, מחוך בטן שחור, חולצה שהלמה את גופי. התגובות היו בהתאם (תודה... ). והאמת שגם אני הייתי המומה מהדמות הנשקפת במראה.
עכשיו זה החלק של התלונות: רעש (מגניב עד הורס [את האוזן] ), עשן של סיגריות מחליף חלקים רבים באויר שבחלל - אז מה כבר משנה שאיפת חצי סיגריה לריאות, גם ככה נושמים את אותם המזיקים שמסתובבים באוויר. וונילה? חוסר אינטימיות? אוייש. נו באמת. תאכלס מסיבה לוקחת 2 יממות מהחיים שלך.ביום 1 מהצהריים הולכים לקנות בגדים, להתארגן, לאכול וללכת להשתוללה. אחרי השתולליות עד 5 בבוקר בערך השעה שבו לל"ג המקסימה הכריזה על געגועיה למיטה ולשינה שלה.... מגיעים חזרה לחמ"ל (הביתה),המכולת היתה פתוחה בדרך! נישנשנו, הלכנו לישון, קמנו אכלנו ספגטי מעולה וטעים שבהחלט עושה חשק לעוד.... אופס, מפה לשם כבר אחרי הצהרים... שיט! הלך עוד יום בשבוע.

או במילים אחרות הזדקנתי.
לא מצמצתי ועבר עשור.
צריך להנות יותר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י