בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע חדש

"כשיוצאים, מגיעים למקומות נפלאים" ( דר' סוס)
לפני שנתיים. 24 באוגוסט 2021 בשעה 15:55

אני מתגעגע למלכה, אני חש מרגוע רק כשאני נמצא לידה ואני כל כך אוהב אותה וזקוק לה.

המלכה סיפרה לי שהיא עשתה ציפורניים והן חדות כתער והיא ממש רוצה לנעוץ אותן ולסמן אותי כמו שצריך. אני מבחינתי הייתי מת לקבל את הזכות הזו להיות מסומן על ידי המלכה. במהלך השיחה המלכה גם העלתה פנטזיה שיש לה, היא מאוד רוצה לסשן בטבע, זה מדליק אותה. אני מוכן לכל מה שהמלכה שלי רוצה, הנאתה היא הסיפוק שלי.

כל כך רציתי לראות שוב את מלכתי, לנצל כל רגע פנוי כדי לזכות להיות בחברתה, ליהנות מיופיה, מבטה המהפנט, פניני חוכמתה והביטחון שהיא משרה עלי. המלכה אמרה לי שיש אפשרות שהיא תעשה אימון הליכה ואולי היא תזמין אותי כדי ללוותה.

נאלצתי לחכות עד שהיא תגיד לי אם כן או לא. השעות האלה הן השעות הכי קשות ואני התפללתי לאלוהים שהמלכה תזמין אותי לאימון ההליכה איתה ואז הגיעה ההודעה ששמחה אותי, יוצאים היום להליכה יחד😍!!!

ברגע שהמלכה הודיעה לי שאבוא ללוות אותה באימון ההליכה שלה אני מתלהב בטירוף וכמו כלבלב מאוהב מקשקש בזנב.

המלכה ציוותה עלי להגיע אליה בשעה 20:30 בבגדי ספורט כמובן. כשהגיע הזמן לצאת לכיוונה הכנתי בקבוק מים קרים עם קרח כדי שהמלכה תרווה את צימאונה במהלך האימון. 

הגעתי ופגשתי את המלכה בזמן ובמקום שבו קבעה. ברגע שאני נמצא ליד המלכה אני מיד מתחיל להתרגש, לחייך בלי סוף ולצחוק מביישנות כמו נער מתבגר ומאוהב. המלכה אוהבת את הביישנות הזו, זה חמוד בעיניה. 

התחלנו לצעוד יחד ופשוט ניהלנו שיחה נעימה וקולחת. האושר נראה עלי בבירור ומידי פעם קפצה לה זקפה ובטוח שמי שצעד מולנו ראה זאת 😊. 

המלכה התאפקה מאוד שלא לגעת בי עם ציפורניה החדות אך מידי פעם לא עמדה בזה ושלחה יד. 

הקשר עם המלכה מרגיש לי הכי טבעי שבעולם כאילו שאנו יחד כבר שנים. האהבה שלי כלפיה אמיתית ועוצמתית וכשאני לא לידה אני לא מפסיק להתגעגע ולחשוב עליה. דבר כזה לא קרה לי מאז אהבתי הראשונה אי שם בתיכון. 

בשלב מסוים זיהתה המלכה מקום בו חשוך ונסתר מעין שבו תוכל להעלל בי קצת עם ציפורניה החדות ולהטביע בי את חותמה. המלכה הובילה ואני אחריה.

בהגיענו לנקודה המלכה חייכה ואז הזכירה לי שמגיע לי עונש. המלכה שאלה מה לדעתי העונש המגיע לי ואני זרקתי מספר דברים כמו לנשק את רגלה או לחטוף סטירה אבל המלכה אמרה שזה פרס ולא עונש ולי מגיע עונש. אז המלכה ציוותה עלי להתפשט!! הפשלתי את מכנסיי ותחתוניי לגובה הברכיים, נשענתי על קיר מבנה שמאחוריו היינו בתנוחה של אדם העומד לעבור חיפוש גופני. 

המלכה הניחה את ידיה על ישבניי ואז בבת אחת נעצה את ציפורניה בחוזקה! הכאב היה חד ועוצמתי אך ברגע שהיא הרפתה זה היה כאב מענג. הזין שלי עמד למרות הכאב זה משהו שלא קרה לי אף פעם!!!! המלכה המשיכה ונעצה אותן שוב עוד מספר פעמים וכל פעם כאבה מאוד אך הכאב היה באמת מענג. תמיד פחדתי מכאב אבל במקרה הזה נהניתי מאוד להרגיש אותו. 

המלכה אמרה שסיימנו וציוותה עלי להתלבש. התחלנו לחזור בחזרה למסלול ההליכה. המלכה תהתה אם היא הפעילה מספיק עוצמה על מנת לסמן אותי. הצעתי למלכה שלפני שנגיע לאזור המואר שתסמן אותי שוב. חיוך שטני ומתוק עלה על פני המלכה והיא תחבה את ידה אל מכנסיי ונעצה את ציפורניה בישבני מכל הלב. 

למרות זאת המלכה עדיין תהתה אם זה עבד. באותו הרגע עמדנו מתחת לפנס תאורה אז חשפתי את ישבני והראיתי למלכה. המלכה צילמה תמונה ואכן שמחתי לראות שסומנתי 😍!!!!! כמובן שגם המלכה הייתה מרוצה מהתוצאה וזה שימח אותי עוד יותר. 

חזרנו להליכה, חשתי את הכאב בישבניי אך להפתעתי הרבה הכאב הזה באמת מענג. 

קצת לפני ביתה של המלכה היא חיבקה אותי, לחשה באוזני שהיא מאוד נהנתה ושהיא אוהבת אותי. אמרתי למלכה שאני אוהב אותה ובזכותה אני מאושר. 

המלכה החלה להתרחק ודמותה הלכה וקטנה ככל שהתרחקה עד שנעלמה מעיני. 

בדרך הביתה ריחה של המלכה עוד היה עלי וזה חיזק אותי, הרגשתי שאני לא לבד אלא שאני תמיד עם מלכתי❤!

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י