בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע חדש

"כשיוצאים, מגיעים למקומות נפלאים" ( דר' סוס)
לפני שנתיים. 28 באוגוסט 2021 בשעה 13:46

לא ראיתי את מלכתי כבר כמה ימים וכל גופי דואב וכואב מגעגועים.

שישי בצהריים, אני מטייל בירושלים, מסתובב בממילא. המלכה ואני מתכתבים ובא לי לבכות מרוב געגוע. אני שולח למלכה תמונות ואז המלכה הפתיעה אותי בענק וכתבה לי להתייצב בביתה בשעה 23:00!!! וואווו איזו שמחה!!! התרגשות מטורפת התפשטה בגופי, שוב אזכה להיות בחברת מלכתי 😍.כשאני נמצא ליד המלכה אני חש אושר עילאי, אני מתרגש, מחייך, שמח ומאוהב❤. 

"קוד הלבוש להערב: ג'ינס שחור וחולצה צבעונית לא שחורה! כן מלכתי אבל אני לא יודע אם יש לי ג'ינס שחור. תעשה מאמץ! כן מלכתי. והכי חשוב תגיע נעול ללא תחתונים!!! כן מלכתי".

רגע, אני נמצא בממילא 🤦‍♂️! אני לא אאכזב את מלכתי, אני אעשה הכל כדי שהיא תהיה מרוצה ממני!!! 

נכנסתי לאמריקן איגל, מצאתי ג'ינס שחור ויפה, נכנסתי לתא ההלבשה, מודד ושולח תמונה למלכה. התחושה הייתה מדהימה, כמו לעשות קניות לצד המלכה. המלכה נתנה את אישורה וקניתי את הג'ינס. 

המשכתי לעבר הכותל, לקחתי פתק ועליו כתבתי כמה דברים וביניהם תודה לאלוהים ששלח לי את המלכה האלוהית שלי! את אהבת חיי!!!

לאחר שסיימתי לטייל בירושלים וחזרתי הביתה  התחלתי להתכונן לקראת הערב. את השעות עד ליציאה אני העברתי בניסיון להרגע אבל שום דבר לא עובד לי ההתרגשות פשוט גדולה מידי ואני כבר מחכה שיגיע הרגע לצאת. 

הגיע הזמן לצאת 😍😍😍😍!!! נכנס לרכב, מעדכן את המלכה שאני יוצא לכיוון וכמובן צפי של זמן הגעה. בדרך אני לא מפסיק לשיר, לחייך ולשמוח, איזה אושר מטורף!!!

הגעתי לביתה של המלכה, עליתי במעלית, אני מרגיש את ההתרגשות בכל גופי ובעיקר ברגליי שחשות חולשה. 

המלכה פתחה לי את הדלת וכשראיתיה מחייכת עם חיוכה המושלם פשוט רציתי ליפול ארצה ולנשק את רגליה על הזכות שניתנה לי להיות שלה!!!

המלכה הכניסה אותי אל ביתה, בעלה גם קיבל את פני, לחיצות ידיים ושלומות ועוברים לשבת במרפסת. ישבנו שלושתינו וכמו בפעם הקודמת בה נפגשנו ניהלנו שיחות קולחות ומהנות על מגוון נושאים, שותים וצוחקים ופשוט נהנים. המלכה ראתה שחם לי וציוותה עלי להסיר את החולצה ולהרגיש בנוח.

הסיטואציה הזו היא מדהימה, הכל מרגיש כל כך טבעי כאילו זה פשוט ברור שמקומי הוא שם, איתם, לצד מלכתי. 

העניינים התחילו להתחמם, המלכה שלחה את רגלה לעברי, חייכה ואמרה: "לקק לי את הרגל! כן מלכתי". זו הוראה שאי אפשר לסרב לה גם אם לא הייתה נאמרת בטון סמכותי ומצווה. אחזתי ברגלה של מלכתי, כולי נרגש כשאני זוכה לגעת בה. התחלתי ללקק את רגלה, היא כל כך יפה, רכה, חלקה וטעימה. מצצתי את האצבעות, הענקתי יחס אישי לכל אחת מהן, נהניתי מכל רגע, לא רציתי שזה יגמר לעולם! בעלה של המלכה ישב וצפה, ניכר היה שאינו מבין מדוע אני כל כך מתלהב לנשק את רגלה של אשתו אך על זה נאמר: "זר לא יבין!". 

המלכה חדלה אותי וביקשה ממני לעסות את רגלה. השתדלתי לעניק לה את העיסוי הכי טוב שאני יכול, הזעתי מהמאמץ, נטפתי זיעה. המלכה ראתה זאת, היא חייכה ואמרה: "קשה לך? כן מלכתי זה לא קל. מצויין! מי אמר שקל לשרת מלכה? הכל טוב מלכתי, העיקר שטוב לך זה הכי חשוב. יפה מאוד!". המלכה החליפה רגליים ועכשיו גם רגלה השנייה זכתה לטיפול אישי ומפנק. 

אגב, יום למחרת כתבה לי מלכתי את הדבר הבא: "איך שאתה נוגע לי באצבעות של הרגליים ומוצץ אותן, אני נוטפת. זה לא קרה לי מעולם עם אף נשלט!". 

לאחר זמן מה המלכה ציוותה עלי ללכת אחריה והכניסה אותי לחדרה. "תתפשט! כן מלכתי". בעודי מתפשט בעלה נכנס לחדר וצפה. 

"היום לא תהיה עם כיסוי עיניים, היום אתה תראה הכל!!! כן מלכתי". המלכה החלה להעביר את ידיה על גופי, מלטפת, נושקת קלות על כתפיי, נושכת בעדינות. בזמן שהמלכה  נגעה בי חשתי את הזין מתמלא בתוך הכלוב. המלכה שלחה ידה אל הזין הכלוא, החזיקה את הביצים הנפוחות, החדירה ציפורן בין סורגי הכלוב אל עבר הזין, משחקת בו בעדינות, דוקרת קלות את הכיפה וזה פשוט מדליקקק!!! 

המלכה אמרה לבעלה להתפשט. אני הייתי מרוכז במלכה אך בזווית העין קלטתי שהוא אכן התפשט והתיישב על המיטה.

המלכה התקרבה אל אוזני ולחשה: "היום אני רוצה שתעשה משהו בשבילי שאני מאוד רוצה לראות!!! כן מלכתי. תרד על 4! כן מלכתי".

ירדתי על 4, המלכה לקחה שוט נחמד והחלה להעבירו על גופי הנרגש ואז ציוותה: "עכשיו אני רוצה שתמצוץ לבעלי! כן מלכתי". אחזתי בזין הרפוי של הבעל והתחלתי למצוץ. בעודי מוצץ חשתי כיצד הזין מתמלא עד אשר היה זקור לגמרי (כן אני יודע למצוץ טוב 😂).

בזמן שמצצתי, המלכה החלה ללטף את גבי ואת ישבניי. אט אט החלה המלכה להיות אגרסיבית וקשוחה. זה התחיל בהצלפות קלות עם השוט ואליהן צירפה נעיצות ציפורניים קלות על הישבנים. המלכה הגבירה את עוצמת ההצלפות והנעיצות. בהתחלה הכאב לא הפריע לי, יכולתי לעמוד בו אך ככל שהמלכה הגבירה את העוצמה קשה היה לשאת את הכאב. את רוב ההצלפות של השוט הצלחתי לספוג ולא חשתי שזה מפריע לי אך נעיצות הציפורניים העוצמתיות בישבניי כאבו עד כדי כך שהייתי חייב להפסיק למצוץ את הזין של בעלה כדי להתמודד עם הכאב. הדבר חזר על עצמו כמה פעמים ובכל פעם שנרגעתי הייתי חוזר למצוץ את הזין והמלכה ממשיכה להתענג מהצלפות ונעיצות ציפורניים. 

המלכה נהנית מזה ואני מאושר שאני מצליח לגרום לה הנאה וסיפוק ולכן השתדלתי להחזיק מעמד כמה שיותר. גופי כבר כאב, שריריי החלו לרעוד ללא יכולת שליטה עליהם. הברכיים כאבו, הזיעו והחליקו על הרצפה, מדי פעם הייתי צריך לשפר קצת את התנוחה על מנת שארגיש בנוח.

המלכה כבר קלטה שאני די עייף פיזית וציוותה עלי לעמוד. המלכה עשתה הכל ברגישות, אהבה, ליטופים, חיבוקים וקול ענוג, רך ונעים. לא צעקה, לא כעסה, תמיד הייתה קשובה ורגישה לכאביי, בדקה שאני בסדר ומסוגל להמשיך. זאת הסיבה שאני מוכן לעשות הכל בשביל המלכה שלי, בגלל זה אני מרגיש בטוח להפקיד עצמי בידיה ובגלל זה אני גם אוהב כל כך להיות כנוע ונשלט לרגליה. 

נעמדתי. המלכה החלה לחרוט בציפורניה על גבי, יכולתי להרגיש כיצד היא משרטטת עלי, זה לא כאב, זה היה כיף. עצמתי עיניים והתמסרתי למגעה.

בסוף הייתי סקרן מאוד לראות את התוצאה הסופית אז המלכה צילמה כמה תמונות והראתה לי. נהניתי לצפות בהן, סומנתי שוב על ידי מלכתי המושלמת❤!!!!

בעלה של המלכה החל להתלבש. הזין שלי עדיין היה כלוא בכלוב.

המלכה העניקה לי חיבוק חם ונשיקה, אמרה לי שהיא גאה בי ושיחררה את הזין מהכלוב. 

התלבשתי ויצאנו שוב אל המרפסת. שתינו, עישנו, דיברנו וצחקנו.

לא יכולתי להוריד את עיניי מהמלכה, היא כל כך מהממת, יפה, מדהימה, חיוכה מושלם, עיניה כחולות, מבטה חודר ומהפנט והיא כולה ממכרת!!! אני אוהב את מלכתי ברמות קשות!! מעולם לא חוויתי התאהבות כל כך מהירה ועוצמתית כמו שקורה לי עם מלכתי! אני פשוט מאושר ואעשה כל שאדרש לעשות על מנת לשמור על מלכתי ולרצותה, לגרום לה רק אושר ושמחה בתקווה שאוכל להעניק לה בחזרה מהאושר שהיא מסבה לי!!!

מדי פעם לא יכולתי לעמוד בפיתוי והתחננתי בפני המלכה שתתן לי לנשק את רגליה. המלכה הסכימה. ירדתי על ברכיי, נשקתי לרגליה, הנחתי ראשי עליהן, חיבקתי חזק. רגליה, רכות, חלקות ויפות, שיא השלמות. 

לפתע כבר שמתי לב שהשעה מאוד מאוחרת, לא רציתי ללכת, אילו הדבר היה אפשרי הייתי נשאר לישון על הרצפה לרגליי מלכתי כמו כלבלב טוב. אבל זה בלתי אפשרי. התקרבתי אל הדלת, לחצתי יד לבעל, המלכה שוב חיבקה אותי, נשקתי לה על הלחי, נשמתי עמוק עמוק את ריחה ויצאתי. 

המלכה עוד כתבה לי שהיא מבקשת שאעדכן אותה כאשר אני מגיע הביתה, היא דאגה לי. כשהגעתי הביתה אכן עדכנתי את המלכה וכתבתי לה שממש נהניתי בחברתה. הודיתי למלכתי על הזכות שהיא נתנה לי לשרתה באהבה. המלכה השיבה שגם היא מרוצה ממני 😊. 

 אז זכיתי!!! זכיתי במלכה הכי טובה ומדהימה שיש ואני נשלט מאושר😍😍😍!!!!!!

 

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י