לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע חדש

"כשיוצאים, מגיעים למקומות נפלאים" ( דר' סוס)
לפני שנתיים. 30 באוגוסט 2021 בשעה 16:26

אני מכור למלכה שלי! מכור ליופי שלה, לעיניים המדהימות, למבט החודר והמהפנט, לחיוך המושלם, לריח שלה, למגע שלה, לרכות שלה, לקשיחות שלה, לקול שלה, ליחס שהיא מעניקה לי וללב הרחב שלה!!!

אני מת להיות ליד מלכתי כל הזמן אבל ברור לי שזה בלתי אפשרי. מה שכן אפשר לעשות זה לנצל כל הזדמנות שיש כדי לשהות בחברתה. 

המלכה כתבה לי שיוצאים לאימון הליכה, ברגע שראיתי זאת הלב דפק מהר מרוב התרגשות ושמחה, חיוך ענק נמרח על פני ותחושה מדהימה של אושר, הרבה אושר מילאה אותי. 

"תהיה אצלי בשעה 20:30! כן מלכתי וכמובן שלא אשכח להביא לך בקבוק מים קרים". 

התייצבתי בזמן, עדכנתי את המלכה שהגעתי והמתנתי לה במקום בו קבעה. חיכיתי מספר דקות ואז היא הופיעה מעבר לפינת הרחוב 😍! צפיתי בה בהתלהבות, התרגשות והערצה אמיתית. אני כל כך אוהב אותה, זה פשוט מטורף מה שקורה לי, לא קרה לי דבר כזה מעולם!!!!

המלכה הגיעה וחייכה אלי. רגלי כמעט וכשלו, חשתי צורך לרדת על 4 ולנשק את רגליה אבל אני יודע שזה קצת בעייתי לעשות זאת בפומבי. 

התחלנו ללכת יחד, עדכנתי אותה בכל מיני דברים, ניהלנו שיח ממושך על החיים, מדי פעם הזין שלי הזדקר ונעמד לו מרוב התרגשות תוך כדי ההליכה, יתכן והיו כאלה שחלפו על פנינו והבחינו בכך אך לי לא היה אכפת, אני הייתי מרוכז אך ורק במלכתי המהממת❤.

צעדנו בטיילת לאורך הים ובשלב מסוים המלכה ירדה לכיוון החוף ואני בעקבותיה כמו כלבלב טוב 🐶.

פתאום המלכה נעצרה, הסתובבה אלי וחיבקה אותי! הרגע הזה היה כל כך מרגש ומיוחד! דמעות עלו בעיני, כמה שרציתי לחבק את מלכה ולהרגיש את חום גופה קרוב אלי. התרגשתי, הרחתי ונשמתי את מלכתי, לחשתי באוזנה שאני אוהב אותה ואז היא החלה לנשק אותי 😍!!!! שפתיה כל כך טעימות, בשרניות ומושלמות!!! הלשון שלה חדרה אל פי ומצצתי אותה בתאווה רבה.

המלכה עצרה והמשיכה ללכת לכיוון הים. רגע לפני קו המים היא נעצרה ושוב חיבוק חזק ואוהב!!!! הריח שלה שהתערבב בזיעה היה מושלם!!!! המלכה שלחה את ידה אל עבר גבי והעבירה את ציפורניה בעדינות מלעלה למטה מספר פעמים. גופי רטט, הזין נעמד חזק והמלכה הרגישה זאת, זה מדליק אותה שהיא שולטת בנעשה בגופי, שהגוף מגיב כך למגעה! 

ידה של המלכה ירדה נמוך יותר אל עבר הישבן, תהיתי האם גם הפעם היא תסמן אותי אך זה לא קרה, רק ליטוף עדין בלי נעיצת ציפורניים. לאחר מכן חשתי את ידה אוחזת בביצים שלי, משחקת בהן בעדינות, לא מועכת, לא מושכת, רק מלטפת.

היד המשיכה אל תוך מכנסיי ושלפה את הזין החוצה!!! המלכה החלה לשפשף לי, הייתי בעננים, קולות של הנאה  בקעו מגרוני, אני מרגיש שאני הולך לגמור ואז המלכה הפסיקה. הכניסה את הזין חזרה פנימה אל תוך המכנס ונשקה לי על פי. לא התאפקתי, אחזתי בשדיה וליטפתי אותם!!! לאחר מכן שלחתי ידי אל בין רגליה, רציתמ לענגה כפי שעשתה בשבילי, לא ביקשתי רשות ותוך כדי מעשה חשבתי לעצמי האם היא תכעס עלי או תעניש אותי. המלכה נהנתה ממגע ידי, נישקתי אותה, חיבקתי חזק חזק, כאילו פחדתי שהיא תברח לי פתאום, לא רציתי שהרגע הזה יגמר לעולם!!!!!

לאחר מספר דקות נרגענו מעט, הבטנו זה בזו ואז המלכה אמרה: "עכשיו נצעק חזק חזק שנינו ביחד לקול הגלים!".

צעקתי בכל הכוח "אני אוהב אותך"!!!!❤❤❤ מיד אחרי המלכה צעקה בכל כוחה ושנינו הרגשנו שפשוט פרקנו, זה היה מטורף!!!! 

חזרנו בחזרה לטיילת, השעה כבר הייתה מאוחרת, המלכה צריכה לחזור הביתה. רגע לפני הבית המלכה נעמדה, חיבקה אותי חזק, לחשה לי שהיא אוהבת אותי וביקשה שאסע בזהירות בחזרה הביתה. אמרתי למלכה שגם אני אוהב אותה מאוד מאוד ואז היא אמרה לי תודה והלכה לכיוון ביתה. לאחר מספר צעדים היא הסתובבה הפריחה נשיקה באויר לעברי והמשיכה לדרכה. 

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י