שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חשבון נפש

אני בעצמי מתמודד איתי

ואת...תילחמי עליי????

על הזיכרון.
לפני שנתיים. 2 בספטמבר 2021 בשעה 16:31

אני יכול לשים את האצבע בדיוק מתי חוסר הבטחון שלי עלה.

לקחנו החלטה גורלית החלטה ששינתה הכול. 

החלטה משנה חוקי המשחק הכול... מודה נבהלתי לא פחות ממך אבל הסתרתי את זה די טוב. ידעתי שברגע שנמלא כמה דברים הכול יסתדר.. אולי ייקח זמן להתרגל למצוא את האיזון אבל ידעתי שנצליח אם ננסה. 

כבר הייתי בדרכי אלייך התקשרת עם רשימת מטלות.. חייכתי לעצמי ובראש חשבתי וואלה זו תעביד אותי. ותתפלאי לא הפריע לי את כבר ידעת שאין לי בעיה לעשות הרבה לעזור בהרבה והאמת הכי טבעי לי. זה חייך אותי הרשימה בעיני הייתה כמו מכתב אהבה.

הגעתי התארגנו ארוחת ערב ועוד.. חייכנו צחקנו  היה מעולה בלילה כשהיינו לבד אהבנו לנו התענגנו וזה הלילה שביקשת משהו שעד לאותו רגע הייתי צריך לומר לך לעשות. 

בבוקר היה נפלא שתינו קפה טיפלנו בבית ואז נסענו ל... העברנו יום נפלא כן בדרך השתתקתי קצת עפתי למחשבות הבהלה הפחדים שלי קצת השתתקו ידעתי שנידרש למאמץ כדי להצליח 

 

חזרנו והגיע הזמן שלנו לבד.. הצלפות אביזרים ועוד ואת כל הזמן חייכת לא משנה מה עשיתי חייכת היה קטע שצילמתי כ50 תמונות עוקבות את מחייכת מענגת מרצה ואת בעננים פשוט עונג מרק לצפות בך.

שעזבתי למחרת ראיתי את פנייך ידעתי שמשהו יבוא אלא אם כן אשאר ונדבר. לצערי הייתי לחוץ לטפל בכמה דברים וקיויתי לטוב.

כמה שעות לאחר מכן כבר אמרת לי שאת רוצה לשנות את ההחלטה. בלב כבד הסכמתי כי אין טעם במשהו כזה ללא הסכמה מלאה.

ולא מאשים אותך אלה נסיבות החיים. אבל שם בשיחה הזו חוסר הבטחון שלי קפץ כמה ימים של מחשבות תהיות מוח לא נקי ואת חווית זאת אחרת לחלוטין חשבת שבגלל זה הנה אני נעלם הנה אני נוטש שאני כועס ועוד.. זה העלה את המתח בנינו. ניסיתי ממש ניסיתי להסביר לך שמבין שלא כועס שיש לנו זמן ויהיה טוב 

כנראה שלא הצלחתי להעביר לך שהכול בסדר נעשה התאמות ונסתדר.

 

אבל שם שם החוסר בטחון שלי קיבל דריסת רגל ומאותו רגע תפס מקום.

ולא את לא אשמה.

וכל מה שאמרתי בזמנו היה אמיתי. לא כעסתי דווקא הבנתי כי דקה לפני גם אני נבהלתי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י