לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני 4 שנים. יום שני, 7 בנובמבר 2022 בשעה 8:21

היי כולם 

אני יודע הרבה זמן לא כתבתי פה ובכל זאת...

חשבתי שהבנתי , אבל ככל שאני מתקדם עם ההבנה שלי , אני שם לב שאני מבין פחות.

איפה עובר הקו בין שליטה מלמטה , לנגיד בראט/מאבקי שליטה (שבסוף הנשלט כמובן מוותר) או נגיד שיחה שלפי הבנתי אמורה לקרות פעם ב...של האם הקשר הזה לפי מה שכתוב או אם רוצים לעדכן/לשנות

אשמח לחוודים

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י