לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני 4 שנים. יום שלישי, 8 בנובמבר 2022 בשעה 2:28

היי כולם 

אני לא יודע אם זה המקום הנכון לפרסם את זה 

אבל אם מישהו יכול להפנות אותי בכיוון הנכון לקהילה הצפונית או קבוצה/מאנצ' צפוני אודה לכם מאוד.

בוקר טוב כולם ויום מקסים

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י