לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני ארבעה חודשים. יום שני, 26 בינואר 2026 בשעה 16:16

היי חברימות

לא הייתי פה לדקה, אולי יותר

היה לי מה שאני כרגע קורא לו סטוץ

היה אמור להיות יותר אבל היו אי התאמות ששברו את גב הגמל

אבל אחרי שעובר לי כל הגרסה אני תמיד עוצר , חושב מה למדתי , מה לקחתי מה אפשר לשפר בפעם הבאה.

היא הייתה טובה , צייטנית מתמסרת , אבל היו לה עניינים רגשיים שבסופו של דבר הובילו ליותר דרמה

אז מה למדתי 

לחפש מישהי שתהיה כל זה, אבל תביא את השלווה, תספק את מה שאני צריך מבחינת הפינה השלווה והשקטה שלי


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י