לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני ארבעה חודשים. יום שבת, 31 בינואר 2026 בשעה 12:55

לא פעם ולא פעמיים אני מקבל הודעה, זה מחמיא לי מאוד, אבל תקראו את הפרופיל, לא בעניין של להוסיף גבר אחר.

לא מחפש להביא עוד ילדים

אני לא רווק.

ואני גר בצפון.

אז למה אם רשום לכם זוג או מחפשת רווק ללא לפנות אלי ולנפח לי ציפיות?

ואז מתלוננים שאנחנו לא קוראים פרופילים

C'mon man


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י