צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני שלושה חודשים. יום רביעי, 18 במרץ 2026 בשעה 0:40

לאחרונה יש לי פנטזית שליטה של שפחה/החפצה.

שתהיה לי בת זוג שהיא שפחה , צעצוע.

אבל לא ברמה רק של free use אלא משהו יותר עמוק, שכשאין הוראה או משימה נראת ולא נשמעת.

אחת כזאת שנמצאת שם ומדברים מעל לראש שלה כאילו היא לא שם או כאילו היא רק חלק מהנוף של החדר.

מה אתם חושבים על פנטזיה כזאת?

בעד בנגד?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י