לפני שלושה חודשים. יום חמישי, 19 במרץ 2026 בשעה 9:52
אני גר בצפון ה'קרוב' לא בדיוק צפון מספיק כדי שלבנון תפגיז על בסיס שעתי , ולא בדיוק מרכז מספיק כדי לחתוך את הטילים של המרכז, מה שאומר שאני בממוצע מקבל התראה אחת ביום אזעקה פעם ביומיים.
הלילה היה פשוט קטסטרופה.
4:30 לפנות בוקר התראה -ואז כלום
5:30
6:30
ואז ב7 שוב
בשלב הזה החלטתי ...טוב לישון לא יגיע...נילך להתחיל להתארגן ולהתחיל את היום עבודה שלי.
אבל היום הזה כל כך עייף לי
ועוד יש לי את הילדות שלי
קיצר הולך לישון היום מקודם ויהי מה

