שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לפתוח הכל

אני המון שנים סובב סביב עולם השליטה, כמה אני אוהב ומעריץ אותו, וכמה הוא חלק בלתי נפרד בחיי (גם אם זה בארון).
את האישה של חיי בחרתי בגלל השנינות וההומור, דאגה תמיד להרעיף עליי ולתת לי אהבה אין סופית.
לאחר כמה שנות נישואין הבנתי שאנחנו במקום אחר.
ואנו זקוקים לתיבול חיי הזוגיות שלנו, הרגשתי שכל אחד מאיתנו נמצא בעולם שלו, מהסיבות שלו.
השגרה, העבודה, החיים, החברים, הבית-הכל יחד יצר שגרה מעייפת שלא משאירה זמן לנו ולחיי המין משותפים (וכיוצא מזה אותי היא הביאה לשעות מרובות מול המחשב ולצריכת מגבונים מיותרת..)

הבלוג הזה נכתב בעקבות בלוג שקראתי וגרם לי לעשות שינוי בחיי..
מקווה שתהנו (עד כמה שאפשר), ואולי כמו שאני עשיתי שינוי, היא תגרום לאנשים היקרים פה שהמצב אצלהם דומה, לקום ולעשות שינוי שיחזיר את המערכת יחסים שכבתה.
לפני שנתיים. 4 בנובמבר 2021 בשעה 5:46

אספר לכם איך הכרתי את אשתי.

בזמן שאני טועם מכל העולמות, עובר מאחת לשנייה, בודק ומנסה, הכרתי אותה.

בלי יותר מידי מחשבה מהראש, בעיקר הולך סביב הלב, רוצה לטעום גם אותה (לסמן V נקרא לזה - כן כן.. הייתי פשוט עיוור והולך לפי התאוות שלי בלבד...)

היא היתה שונה, רגועה יותר מכל אחת שהכרתי, שלווה, ימים שלמים העברנו בבילוי יחד, שיחות עומק, עתיד, וכל המשתמע מכך, הרגשתי שיש כאן אשת שיחה שמפתיעה אותי בנוף הרחב שהכרתי.

למרות שנהננו אחד מהשנייה בדרכים של דיבור ומגע מינימלי, היא הבהירה לי בשלוש מילים (ואני מצטט): "רק אחרי חתונה"..! אין ספק שזה עוד יותר הוסיף ורתם אותי אליה.

תמיד הייתי גלוי איתה בהיותי גבר מאוד מיני, אך לא סיפרתי לה מעולם על עולם ה-bdsm, או משהו שקשור אליו, היא הייתה בשבילי פרח נקי, פינה שקטה, מקום בו הלב והנשמה רוצים להיות.

ככל שהזמן עבר התקרבנו יותר, היא הצליחה לאט ובזהירות לפקס אותי עליה, לא ליפול להסחות דעת מיותרות, המילים של השיר "אח שלי מתחתן" מתאימות בדיוק למה שקרה : "הסתובבת בעיר כמו פרפר
מפרח לפרח לא אחד שנשאר
באה וכישפה אותך איך התמכרת לה לצוף"..כן בהחלט, התמכרתי לצוף, לא זה שיש בין הרגליים, צוף שונה ומיוחד.

כלל הסחות הדעת ומערכות היחסים הקודמות נעלמו להן ע"מ להתקדם ולרקום מערכת יחסים בריאה כולל ניתוק הקשר עם האישה שחוויתי איתה וחשפה אותי לעולם הזה, ואין ספק שמשהו נחרט בי, משהו שכנראה לא יעזוב לעולם..:-)

לאחר תקופה רבה יחד ידעתי שאני רוצה אותה, ידעתי שהיא מי שאני רואה בה אמא לילדי ואשתי חיי, אף פעם לא חשבתי לפזול לצד, וגם לעולם לא אעשה זאת.

את הסוד הקטן שלי שמרתי.. משהו שכנראה לא אוכל לשתף אותה בו.

היא אישה מדהימה, מיוחדת במלא מובן המילה, קשה לי לתאר ולספר עליה, אבל אנסה בכל זאת.

אשת חיל, רגישה, עוצמתית, אמיתית, כנה, עדינה, עם חכמה חיים  מיוחדת, משהו שלא פוגשים כל יום..

אכן אמרתי אשת חיל, כי היא שומרת שבת, וגם אותי הפכה לכזה אט אט, הולכת בדרך הישר והטהור, צניעות ותמימות מאוד אופיניים לה.

כשאנחנו במיטה וה "טקס" המיוחל קורה בנינו, היא נותנת לי את מלוא תשומת הלב, בצורה מכובדת עם אנרגיות טובות, אך לא מאפשרת לי להחזיר בחזרה כפי שאני רוצה, אפילו לפעמים סולדת מדברים כאלו ואחרים שקשורים למיטה.

ועדיין, יש בי משהו בוער, משהו שבחרתי, נמצא שם, וכנראה יהיה עד לקבר.. ה-BDSM והשליטה הוקפאו והוכנסו למגירת הזיכרונות, ואני התמקדתי באשת חיי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י