סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לפתוח הכל

אני המון שנים סובב סביב עולם השליטה, כמה אני אוהב ומעריץ אותו, וכמה הוא חלק בלתי נפרד בחיי (גם אם זה בארון).
את האישה של חיי בחרתי בגלל השנינות וההומור, דאגה תמיד להרעיף עליי ולתת לי אהבה אין סופית.
לאחר כמה שנות נישואין הבנתי שאנחנו במקום אחר.
ואנו זקוקים לתיבול חיי הזוגיות שלנו, הרגשתי שכל אחד מאיתנו נמצא בעולם שלו, מהסיבות שלו.
השגרה, העבודה, החיים, החברים, הבית-הכל יחד יצר שגרה מעייפת שלא משאירה זמן לנו ולחיי המין משותפים (וכיוצא מזה אותי היא הביאה לשעות מרובות מול המחשב ולצריכת מגבונים מיותרת..)

הבלוג הזה נכתב בעקבות בלוג שקראתי וגרם לי לעשות שינוי בחיי..
מקווה שתהנו (עד כמה שאפשר), ואולי כמו שאני עשיתי שינוי, היא תגרום לאנשים היקרים פה שהמצב אצלהם דומה, לקום ולעשות שינוי שיחזיר את המערכת יחסים שכבתה.
לפני שנתיים. 14 בנובמבר 2021 בשעה 18:06

תקופה ארוכה בה אני נמצא באתר המדהים הזה, קורא, לומד, נהנה מכתיבה כאן של אנשים רבים, כבר מזמן שחשבתי האם זה הזמן לשתף אותה? לבטים רבים, לילות, ימים במחשבות..ובסוף מחליט ללכת עם הלב.

ישבתי בערב וחשבתי אך לעשות את זה כמו שצריך, קראתי מספר מאמרים במשרד שלי על נושא הכלובון, עד השעות הקטנות של הלילה, ידעתי או שלא ידעתי, והחלטתי להשאיר את אחד המאמרים פתוח על עמדת העבודה שלי, וכן.. אתם כבר יודעים מה קרה :)

קמתי בבוקר לעוד יום רגיל, אבחנתי שמשהו שונה, ואכן מישהו דפדף במסך המחשב, ידעתי שהיא ראתה. החלטתי להמשיך הלאה את היום ומאוחר בלילה היא הזכירה משהו על זה :

היא: "השארת חלונית של משו שקראת פתוח"

אני: "אה, אוי.. ראית את זה (סמיילי יד על הפרצוף).."

היא: "כן, לא משו שחדש לי."

אני: מז''א?

היא: "שזה לא סוד שזה מה שאתה רוצה ממני.."

--

התחלנו לדבר קצת, אמרתי לה שזה לא סוד, וזה תהליך, אני שם את עצמי ורוצה לנסות קצת אחרת יחד איתך. זה לא אומר שום דבר על מה שיש לנו, להיפך-לדעתי ולדעת רבים אחרים זה יכול למנף את הקיים עוד יותר ממה שיש היום.

נמאס לי מהמצב הזה אמרתי לה..אנחנו עושים סקס לפעמים פעם ב... יש לי חלק גדול בזה, זה לא השגרה שלנו, החיים או העבודה. זה אני, לא מסוגל להתאפק ומוצא את עצמי פורק בתדירות של פעם פעמיים בשבוע. מה שבסוף גורם לזה שאני בעצם הורג את מה שיש בנינו, שהוא מדהים ויפה בעיני.

יש לזה סוג של מענה אמרתי המשכתי להגיד לה, ואני אומר לך, אני באמת מנסה להיגמל מאוננות, אבל לפעמים זה חזק ממני, אני צריך את העזרה שלך כאן..

המשכנו עוד לדבר על זה, בעיקר על הסיבות שבגינן זה קורה(האוננות) היא גם אמרה שזה באשמתה, ואמרתי לה ששנינו אשמים, ואנחנו יחד לעבוד על זה.

ציינתי שוב את הכלובון, "יש פתרון כאן כמו שאת מבינה, שמצריך שיתוף פעולה שלך.." זה אביזר כזה ששמים על האיבר, והוא מונע ממנע לעשות שטויות ולאונן, זה ננעל עם מנעול ומפתח.. וברגע שזה ננעל אין דרך לעשות שטויות בלי המפתח.
יקירתי, למפתח הזה יש כוח אדיר, ברגעש את מחזיקה בו את מקבלת כוחות שיש להם המון השפעה עליי ועל הייצר שלי, על הרצון והתשוקות, ובכלל על הזוגיות שלנו.

וכמו כל אישה ונילית, היא אומרת שהיא לא רוצה כוחות עליי, ובסוף לאחר שיח ממושך החלטנו שמעכשיו אני מבקש רשות לגמור, ואני? אני חושב שזה לא מספיק, אבל נענה לאתגר ומתחיל במשהו שונה יחד איתה.

אעדכן בהמשך :)

 

סוס האש​(מתחלף) - בהצלחה😅
לפני שנתיים
Dual-Men - תודה רבה :-)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י