שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לפתוח הכל

אני המון שנים סובב סביב עולם השליטה, כמה אני אוהב ומעריץ אותו, וכמה הוא חלק בלתי נפרד בחיי (גם אם זה בארון).
את האישה של חיי בחרתי בגלל השנינות וההומור, דאגה תמיד להרעיף עליי ולתת לי אהבה אין סופית.
לאחר כמה שנות נישואין הבנתי שאנחנו במקום אחר.
ואנו זקוקים לתיבול חיי הזוגיות שלנו, הרגשתי שכל אחד מאיתנו נמצא בעולם שלו, מהסיבות שלו.
השגרה, העבודה, החיים, החברים, הבית-הכל יחד יצר שגרה מעייפת שלא משאירה זמן לנו ולחיי המין משותפים (וכיוצא מזה אותי היא הביאה לשעות מרובות מול המחשב ולצריכת מגבונים מיותרת..)

הבלוג הזה נכתב בעקבות בלוג שקראתי וגרם לי לעשות שינוי בחיי..
מקווה שתהנו (עד כמה שאפשר), ואולי כמו שאני עשיתי שינוי, היא תגרום לאנשים היקרים פה שהמצב אצלהם דומה, לקום ולעשות שינוי שיחזיר את המערכת יחסים שכבתה.
לפני שנה. 31 באוקטובר 2022 בשעה 14:45

ואוו 

איך מסכמים חודש כזה בכלל? מאיפה מתחילים?

נכנסתי לנעילה שבוע לפני תחילת החודש ב-23.9, ההתחלה היתה קשה, אפילו מאוד.

השיחה שלי איתה עוד בטרם החלטנו לעשות את זה היתה טובה וגרמה לנו להבין את מה שעתיד לבוא כחלק מהנעילה הזו.

החודש עצמו עבר בתחושות חזקות, הרגשות הפנימיים שבי צפו פעם אחר פעם, הרצון לשחרור היה גבוה מנשוא, ומנגד-להישאר נעול במשך כל כך הרבה זמן ללא גמירה היה לנגד עיני, הרגשתי ועודני מרגיש את רמת הכניעה בה אני נמצא, הכלוב בהחלט עושה את שלו, ואני פשוט כנוע ומסור כפי שלא הייתי מעולם.

אז מה היה לנו בחודש הזה?

טיזינג 

כל יום, כל הזמן, שיחות טלפון, התכתבות, בבית, בעבודה, מפגשים חברתים, חברים, מסיבות, ובכל מקום אפשרי שהיה אפשר היא פשוט ניצלה זאת במגוון דרכים.
בהודעות זימה, תמונות מהמשרד, מחשוף בבגדים, נגיעות עם חברים מתחת לשולחן,ברכב בדרכים-בכל מקום!

היא הסתובבה בבית ערומה חצי מהזמן, היא דאגה בכל זמן נתון להזכיר לי שאני נעול ואני חייב לעשות כל מה שתרצה, החל מלבשל, לנקות, לסדר, לעשות דברים שהיא מבקשת.

היא החלה להתלבש צמוד בכל פעם שאנחנו יוצאים בערב, דאגה לנוע בעקבים שונים, התחת והחזה תמיד היו בולטים.

גם כשהלכנו לים, בגד הים לא השאיר מקום לספק. גם שם הייתי צריך למרוח אותה ולעסות את חלקי גופה בעוד שאנשים לוטשים בנו מבטים, אך בכל פעם בו עצרתי היא הרימה את הרגל שהמפתח נמצא עליו. כבר לא היה אכפת לי מבטים, המשכתי בשלי.

המפתח אווו המפתח, חלק מהזמן היא דאגה לענוד אותו על הצוואר עם שרשרת. חלק מהזמן הוא היה תלוי בצמיד על הרגל שלה. חלק מהזמן הוא היה בצמיד שעל היד שלה, כל פעם בו הייתי קצת לא מרוכז או לא עושה מה שהיא רצתה היא היתה מסמנת בו, בים על הרגל, במסעדה על הצוואר, ובבית כשהוא על היד קרוב אליה.

זה לא פסק בשום דרך, היא ביקשה ממני כשאנחנו בבית להסתובב ללא תחתונים מתי שניתן, רק בחולצה או מכנס קצר-כדי שתוכל תמיד להרגיש את הכלוב עליי ולהנות מהתחושה הזו.

עיסוי

כל ערב, ללא יוצא מן הכלל, ואני אומר זאת ברצינות, עשיתי לה מסאז' עד שהידיים שלי לא היו מסוגלות יותר, היא הכריחה אותי לעבור על סרטונים ב-YouTube וללמוד איך לעשות את זה כמו שצריך לכל אזור בגוף, רגליים, גב, חזה, ירכיים, צוואר, וכו'.

שמן, היא ביקשה שאדאג שיהיה מעתה שמן קבוע בבית לעיסוי, כזה שניתן לחמם אותו. יצאתי לחיפוש באינטרנט אחרי השמן הטוב ביותר ומצאתי שניים, אחד לאזור הרגליים ואחד לשאר הגוף. כל פעם דאגתי לחמם אותו שיהיה מוכן ונעים עבורה.

משמעת 

בהתחלה היא לא חשבה על זה, אבל לאחר כמה ימים דברים התחילו להשתנות, היא קבעה שכל יום שהיא לא תהא מרוצה ממשהו הנעילה תימשך יום נוסף. משימות שאני מתנגד אליהם יהיו מומרים בזמן נעילה או במניעת משהו אחר שאני צריך לוותר עליו. צורת הדיבור שלי השתנתה, לא העזתי לומר דברים שלא נשמעים טוב, לא כעסתי או אמרתי דברים שיכולים לגרום לזמן נעילה נוסף. היא פשוט אמרה פעם אחת-ואני עשיתי כמו ילד טוב, האגו נשאר מחוץ לתמונה.

הגדלת ראש - היא הדגישה ואמרה שהיא מצפה ממני לעשות את הדברים גם ללא בקשה מפורשת ממנה, אם יש משהו שניתן לעשות-פשוט תעשה, כמו כביסה, כלים, שטיפה, נקיון, רכב, קניות או כל דבר אחר. במידה והיא תהיה מרוצה יהיה צ'ופר כך אמרה לי. הצ'ופר היה להצמיד לי את הויברטור לכלוב עד שאני קרוב לגמור.

היא הסבירה לי שללא משמעת לא יהיה ניתן לעשות את זה, והמשמעות של הנושא הזה עבורה הוא גדול.

וכך מצאתי את עצמי ערב אחרי ערב, יום אחרי יום נתון לה ולרצונות שלה. קום, לך, תעשה, תקנה,
ערב אחד היא אומרת לי : "הערב אתה לא יוצא עם חברים, ככה החלטתי. אתה כן יכול להזמין אותם לכאן הביתה ותצפו בליגת האלופות מהבית, אני רוצה לראות אותך כאן מתהדר כמה אתה גדול מולם וקטן מולי".

מיניות ומגע

לאורך כל התקופה היא איפשרה לי לגעת בה באזורים שונים, לרדת לה, לענג אותה-כל זאת בתנאי שאני לא מצפה ממנה לשום שיחרור או גמירה שלי.
כמעט בכל יום זכיתי לנשק את כפות רגליה, בערבים בהם היא נתנה לי רשות דאגתי לרדת לה ולהביא אותה לאורגזמה.
מספר פעמים תוך כדי שאני מלקק לה את הדגדגן היא ביקשה שאחדור אליה-וזה לא היה אפשרי כי הייתי נעול והיא יודעת את זה, וכך לאט לאט האצבעות שלי הפכו לכלי הכי חזק שלי.
החדירה עם האיבר התחלפה באצבעות ולשון, המיצים שיצאו ממנה זלגו לתוך גרוני. אלו שפספתי נוקו על ידי הלשון שלי לאחר שגמרה.

***

יום השיחרור קרב ובא הנה זה מגיע סוף סוף, חודש ושבוע של מסירות יוצאת דופן, רגשות מעורבים, איבר ששכח איך זה כשהוא עומד.
רצון עז להרגיש אותה ואת גופה, להרגיש אותה עוטפת אותי בה, אני מתגעגע אליה, להריח אותה קרוב, משתוקק לזה כמו ילד שנותנים לו סוכריה.

במהלך היום היא סיפרה לי שהיא מתכננת לי הפתעה לקראת השחרור, הגמירה תהיה שונה מאוד, אולי משהו שחלמתה עליו עתיד להתגשם סוף סוף אמרה.

 

בהמשך השבוע אכתוב על יום השיחרור ומה היה בו, איך גמרתי, איך הרגשתי, ומה העתיד עוד צופן.

כאוטיות בקופסה​(נשלטת) - מושלם:)
לפני שנה
Dual-Men - תודה :-)
לפני שנה
שימודה - וווואוווו מטורף
כתוב נפלא
מחכים להמשך
מושלם
לפני שנה
Dual-Men - תודה רבה🙏
לפני שנה
סוס האש​(מתחלף) - וואאווו...
איזה כיף לקרוא שמישהו+י נהנ(ת)ה מהלוקטובר הזה...😅

מקנא ושמח בשבילכם..
תמשיל לעדכן, אתה כותב נהדר..
לפני שנה
Dual-Men - לוקטובר ראשון, ובטח לא אחרון.
אתה איש יקר אחראי ללא פחות ממה שעברתי בשנה האחרונה יחד איתה-במובן הטוב כמובן 😚
לפני שנה
vikifeet - אמן שתחזור לכתוב.
אחד הבלונים הטובים ביותר... אצלי זה לא צלח כל כך (הקלפים על השולחן)
לפני שנה
דרוש חינוך מחדש - כמה כיף שאתה משתף, לראות את ההתקדמות שלכם כזוג צעד אחר צעד בונים זוגיות טובה ושני הצדדים נהנים ומסופקים והכי טוב שהכל נשאר במשפחה.
תודה רבה, תמשיך לעדכן ולתת לנו השראה לבנות כזו זוגיות. אתן לאישתי לקרוא את הבלוג שלך ומקווה שגם אנחנו נצליח להתקדם לאט לאט...
לפני שנה
Dual-Men - התרגשתי, תודה על המילים החמות.
שמח לדעת שזה נותן השראה.
אל תפסיק להאמין בדרך אל המטרה המשותפת שלכם💙
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י