שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 28 באוגוסט 2022 בשעה 18:02

לכל אחת יש את האחת הזו שהיא החברה הכי טובה. אין מולה סודות, והיא תאהב אותך גם ביום שיער רע, וביום שההורמונים שלך שונאים את כל העולם. קשר כזה הוא חזק יותר מרוב הקשרים. בטח הקשרים עם רוב הגברים, שבדר"כ באים הולכים, ואנחנו נשארות לנצח.

דווקא את העניין הזה היא פחות מבינה. למה להציק ולהכאיב למישהו שאוהבים. הנשמה הזו אומרת שאם אוהבים אז אוהבים, ולא צריך כל הזמן לאתגר את זה. היא לא טיפשה, היא פשוט עדיין לא ראתה מה יוצא מגבר כל כך מושלם, שסוחטים ממנו שמן.

אז הזמנתי אותה לראות. בהתחלה היא קצת צחקה כי היא לא הצליחה לעבד את זה שגבר שעכשיו הסביר כל כך יפה פילוסופיה, מתפשט כולו והופך למאפרה.

היא לא כל כך הבינה איך יתכן שאנחנו כל כך רציניים עם זה, אבל היא הפסיקה לצחוק כשביקשתי מהמאפרה ללקק לה לאט את הדגדגן עד שהוא יתקשה.

היא אמרה שדגדגן לא מתקשה. שהוא לא זין.

היא טעתה.

יהיה לה על מה לחשוב בבית.

Shish​(שולטת) - את חברת אמת, נתת לה שיעור שיכול להועיל מאד למאזן האורגזמות שלה!
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - וגם לגרום לה להבין שגבר שמשקיעים בו נכון, וגורמים לו להבין שהאושר שלו צומח רק כשהדגדגן שלי (או של חברה שלי) מתקשה. (:

אז הוא קצת כואב פה ושם, זה שווה את זה.
נכון? (;
לפני שנה
Shish​(שולטת) - בספרים שלי בהחלט כן, אבל נראה לי שזה ממש תלוי בגבר עצמו, לא? מנסיוני (הלא כזה רב יש לציין...) יש כאלה שפשוט לא נבנו לזה. אשריך שמצאת את הצעצוע המתאים ואת הופכת אותו למושלם בשבילך :)
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - ברור שזה תלוי בגבר עצמו. מעט גברים יודעים להפוך אישה למלכה אמיתית, ותת הכל בשביל זה.
לפני שנה
A רומנטיקן אכזר​(אחר) - איזה חברה טובה את. הייתי שמח לחברה כמוך 😘
לפני שנה
A Ravenclaw​(נשלט){StreetCat} - שירות אמיתי לחברה :) (both friend and society)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י