שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 30 בדצמבר 2022 בשעה 12:10

משום מה את נועה (שם בדוי), הוא מחבב פחות. אין לי מושג למה, בעיני היא מהממת, וזו הסיבה שהיא אחת משלוש החברות הכי טובות שלי. היא משעשעת מאוד בעיני, פקחית, חדה כתער, פמיניסטית רדיקלית ומאוד מאוד יפה. הוא אומר שיש בה משהו שלא נעים לו, ושהיא פשוט לא הטייפ שלו. אני מקשיבה בדר"כ ומושכת בכתפיים: הם הרי לא חייבים להסתדר, רק בגללי, זה בסדר גמור.

לפני כמה ימים היא הגיעה אלינו בערב לביקור. לא עברה חצי שעה והיא כבר עשתה רעשים שנעלי העקב החדשות לוחצות לה. היא שאלה אם אני יכולה להשאיל לה נעלי בית נוחות. כמובן שיכולתי. לא רק שיכולתי, פתחתי למענה נעלי אצבע חדשות.

ארוחת הערב היתה נעימה ומשעשעת, נועה וטוי קצת צחצחו חרבות, אבל הכל ברוח טובה כמובן. (כמובן). אחרי שהיא הלכה, טוי קצת גלגל עיניים וחיקה אותה, כשהיא מסבירה למה גברים לא יכולים להתערב ולתת עצות בעניינים שהם לא ממש מבינים בהם, ושנוגעותים לנשים בלבד. אותי החיקוי ממש הצחיק, והוא היה ממש מאושר לראות אותי צוחקת מזה. בעיני זה תמיד מתוק לראות את האושר מתפשט בו כשאני מחייכת או צוחקת ממשהו מצחיק שהוא אומר או עושה. זה גם מילא אותו בטחון. הוא החליף את המוזיקה, והזמין אותי לרקוד. הסכמתי, כי איך אפשר שלא.  הערב הזה היה עוד ערב ונילי מתוק, מלא הנאה והומור.

 כשהתכוננו לעלות לחדר ביקשתי ממנו להביא איתו את "נעלי הבית של נועה". ביקשתי את זה ממנו כשהפנים שלו היו מופנות אלי, כדי לא לפספס את כל הכיף. בשניות הבאות ראו איך המחשבות שלו רצות, מחפשות את הסיבה לבקשה שלי, ואת ההבנה נוחתת עליו.

כשהנחתי את נעלי הבית של נועה בפינת החדר, ובקשתי ממנו לרדת על הברכיים ולבקש ממנה סליחה על כך שלגלג עליה, הוא הביט בי כאילו שגילה בפעם הראשונה שאני קצת מטורפת, והסביר את הידוע מראש: אבל אלה רק נעלי בית.

אני הנהנתי, והסברתי שזה לא משנה, האנרגיה שלה אצורה גם בנעלי האצבע שלה, והיא תוכל להרגיש באיזורים התחת מודעים שלה את בקשת הסליחה. כשהוא התחיל לבקש סליחה, עצרתי אותו, כי לא כך מבקשים סליחה. סליחה צריכה לצאת מעומק הלב, וזה הרבה יותר נעים כשעושים את זה בעירום. :)

והנה התמונה שנגלתה בפני כמה דקות מאוחר יותר: טוי על ברכיו, מסביר לנעלי האצבע שהוא מתנצל על הלגלוג, ושהיא צודקת לחלוטין וגברים אינם יכולים להסגביר בתחומים נשיים, וזה יהיר מצידם לחשוב כך. לקינוח, ביקשתי ממנו לרחרח את הנעל ולהגיד לי אם נשאר הריח של הרגליים של נועה בנעל. היה מפליא לראות כי למרות שעד כה הוא הרגיש מאוד מושפל וסובל מכל הסיטואציה, עדיין, כשהוא התכופף להריח את נעלי הבית, הוא הנהן באיטיות וכשהוא הזדקף חלקית, גיליתי שגם הזין שלו מתעניין בכל הסיטואציה המוזרה הזו, והוא זקור למוות. גם המבט שלו הזדגג. :)

בגדול, כבר הייתי מרוצה. ומגורה. ביקשתי ממנו לנשק יפה את הנעליים, להגיד לה תודה. לארוז אותן בשקית נייר ולשמור אותן בארון כי אולי עוד נזדקק להן, ולבוא למיטה.

הערב המשיך הרבה פחות ונילי.

herboytoy{GLINDA} - כן. אני לא ממש אוהב אותה :/
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - עדיין? טוב ששמרנו את נעלי הבית. :)
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - במחשבה שנייה היא ממש אחלה.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - אז באמת מזל ששמרנו את נעלי הבית. :))
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - אחי עצה מידיד. אל פשוט אל
לפני שנה
vikifeet - בא לי להיות זבוב על הקיר :)
לפני שנה
מתיר ייסורים - נועה עוקבת?
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - הורידה את העקבים, לא קראת?
לפני שנה
מתיר ייסורים - עשתה גם קולות, בוודאי שאני עוקב...
אני ממש רוצה שהיא תדע מהסיפור הזה משום מה 🙄
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - רשע. :)
לפני שנה
Ofan - גם אני הייתי רוצה שהיא תדע.
אם יש משהו שמחמם את הלב זה חינוך לפמיניזם רדיקלי.
אני מקווה שבפעם הבאה נועה תרגיש יותר בנוח ללמד את האג׳נדה שלה וטוי יהיה יותר קשוב, וישאל שאלות. היא בטח תסתקרן לדעת איך הוא קיבל חינוך כזה טוב.
נשמע אפשרי … בהתחשב בכך שזה סיפור בדוי…
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - זה כן קרה. היא לא תדע.
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - מאוד לא מסכים עם המשנה הזו. בטח לא כשמדובר ב׳פמיניזם החדש׳ ובתצורה שהוא בא לידי ביטוי. לא רק שהוא מזמן בכלל לא מאפשר ומעודד שיוויון וחופש אלא עושה בדיוק להפך ומחליש את מעמד האישה, ואת הבחירה החופשית של נשים. יש לי כבוד עצום לאנשים בין אם יש להם אשכים או לא, וזה בפני עצמו לא מקנה להם יתרון או מהווה חסרון.
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - טוי זהו דיון פתוח. וגלינדה עד כמה שמכירים אותה. לא אוהבת
דברים לא סגורים
תקן אותי אם אני טועה
לפני שנה
Daave​(נשלט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנה
זאב אלפא​(שולטת){Anonymousz} - אני לא יודעת לאן עוד את רוצה לעלות את הרף.
אתם הכי מקסימים פה בפער ענק על כל השאר
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - ❤️
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י