שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 2 בינואר 2023 בשעה 8:36

 

די בהתחלת הקשר, זה הצחיק אותו כשאמרתי לו שיש בי תשוקה עזה לאלף אותו. הוא קצת זלזל באפשרות שפרקטיקה כזו תעבוד עליו, והסביר לי שאדם חושב הוא לא כלב, ששליטה היא משחק מיני, ובסופו של דבר הרצון החופשי חזק מהכל. הוא היה כל כך בטוח בעצמו, ואני הייתי כל כך מתוקה ולהוטה, שהוא הסכים בלי היסוס שאני אבדוק ואנסה. באמת ניסיתי, (וניסיתי וניסיתי) אחרי שלמדתי קצת את התחום, והשאר היסטוריה. עד היום, כשאני חשה שהוא מתרופף לי בידיים, אני מבצעת סדרת אילוף הכוללת בעיקר חיזוק ותיקון של אילוף קודם. באופן מפתיע, גיליתי שהוא ממש מתרגש לחוות את החוויות האלה שוב.

 

בתקופות האילוף אני מתעקשת על כך שהוא יסתובב עירום.זה בכלל לא קשור למין, אפילו לא לגירוי מיני, לפחות שלי. זה קשור לחיבורים חדשים במוח שאני מסדרת בתוכו (האפשרות הזו לייצר את החיבורים האלה כל כך מסקרנת ומגרה אותי, שאולי זה כן קשור לגירוי מיני ורגשי, אבל כאמור, העניין העיקרי הוא האילוף עצמו והיתרונות שלו), והוא מסתובב עירום בשביל שיהיה לי קל לתגמל אותו.

זו תורה פשוטה מאוד, מסתבר. הוא מתבקש לבצע פעולות מסויימות, חוזרות ונשנות ברפטטיביות, כשהמעמדות שלנו ברורים: הוא מקשיב, מנסה לבצע הכי טוב שהוא יכול, ואני זו שמתגמלת (תגמול חיובי/שלילי). בגלל שאדם מבין שפה, זה אפילו קל יותר, כי אצל כלבים למשל יש קושי נוסף להסביר להם מה מצופה מהם, על ידי פעולות של המתגמל.

אחד התגמולים שגיליתי שהכי עובד לי, ומתחזק לאורך זמן, הוא לעמוד לצידו כשהוא מבצע מטלה באופן תקין, לחייך חיוך מרוצה, לומר את המילים: "אני מרוצה ממך", ולעסות באותו זמן את הזין שלו שהופך ממש שמח וזקור. אין לכם מושג איזה יכולות גיהוץ הוא פיתח תוך כדי אימון עם התגמול הזה.

ניסיתי כל מיני תגמולים. כן, גם חטיפים קטנים, פרסים, ועידוד רגשי בלי לעסות את הזין. אין לי ספק, זה באמת הכי עובד לנו.

 התגמול השלילי די דומה. אני עוטה מבט רציני כשאני אומרת: "בפעם הזו אני לא מרוצה ממך", תוך כדי אני מצליפה הצלפה קלה הישבן, או לוחצת קלות על האשכים. אין צורך בכאב משמעותי, כי האכזבה היא העיקר בתגמול השלילי.

 

החלק הנהדר באילוף, הוא שלאחריו אין צורך בתגמול מלא, אלא רק רמז לכך. כך, בהמשך, באופן רנדומלי, מבצעים חיזוק מלא, ובין לבין, רק מחייכים חיוך מרוצה. זה מספיק. המטרה היא להגיע למצב שמחשבה על חיוך מרוצה שלי, מוביל אותו לפעולה. ולזיקפה.

זה עובד. גם משעשע. :)

מתיר ייסורים - המילים שלך בהחלט גורמים לזה...
אין שום סיבה שמחשבה על חיוך שלך לא.
תודה 🙏
לפני שנה
זאב אלפא​(שולטת){Anonymousz} - מה נעשה שהם מבינים רק דרך זין שמח וזקור :)
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - מצאת את המשפט הכי חמוד בפוסט :)
לפני שנה
זאב אלפא​(שולטת){Anonymousz} - אני ידועה בלמצוא את ההכי חמודים :)
לפני שנה
עקר הבית​(נשלט) - מקסים
לפני שנה
Nice Sub for you - התניה קלאסית (;
לפני שנה
devoted for her​(אחר) - זכרים הם כלבים. זה אותו עיקרון. רק קצת קל יותר
לפני שנה
A Ravenclaw​(נשלט){StreetCat} - וואי "בפעם הזו אני לא מרוצה ממך"... הייתי מתחיל לבכות :'(
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - זה מתוק :)
לפני שנה
למעלה ולמטה​(מתחלף) - יפה
👍
לפני שנה
נשלט קינקי​(נשלט) - מאלפת כמוך אני צריך.
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - מול שולטת חכמה מהסוג שלך, אנחנו הכי קלים לאילוף.
לפני שנה
סייקסיס - קל מידי אבל חביב
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י