בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 20 במרץ 2023 בשעה 21:40

אני מסבירה לו שלא תמיד יש משמעויות עמוקות מאחורי פעולות פשוטות, אבל נדמה לי שהוא מסרב לקבל את זה. כאילו שיש איזה הסבר כולי ורחב מאחורי כל התנהגות או מבע שלי. ובכנות, לא. לפעמים זה סתם נעים לי בגוף, בלי מחשבות עמוקות מדי, או רעיונות גדולים. 

אני נכנסת הביתה אחרי שאני חוזרת הביתה מפגישה קצרה עם חברה לבירה והתעדכנות, אחרי שסיימתי את העניינים היומיים שלי, ולפני שנ"צ מאוחר. הוא נמצא בחדר העבודה, צריך לסיים ולהגיש עוד היום, משהו שאני לא כל כך מבינה בו. אני נכנסת לרגע לחדר העבודה, מנשנשת אותו קצת, ועולה להתקלח.

במקלחת אני מלטפת את עצמי קצת, ואני לא כל כך בטוחה אם התחושה הנעימה הזו היא גירוי מיני, או שאני פשוט צריכה פיפי. אמנם לא שתיתי הרבה בירה, אבל יש תחושה כזו של הדגדוג הנעים הזה של האלכוהול, שצומח בראש.

עכשיו, ברור לי והבנתי שהוא בלחץ זמן, ושהוא צריך לסיים עוד היום את המסמך שלו. ברור לי שהוא נמצא למטה בשיא הריכוז, כדי לתקתק את הדברים שלו, כי ככה הוא. אבל פתאום אני מרגישה ממש את השלפוחית, או את הגירוי, ונראה לי שזה יהיה נחמד להשטיח אותו על רצפת המקלחת, להניח על הפרצוף המופתע שלו את הכסא של השירותים, ופשוט לשבת מתחת למים החמים ולהשתין עליו קצת. בחיי שאין מאחורי זה מחשבה עמוקה. אולי גירוי קטן מזה שאני שולפת אותו מה"חיים" שלו, ומניחה אותו מתחת למה שחשוב באמת בחיים שלו. אני.

אני עוצרת, מנגבת ידיים כדי לשלוח לו הודעה שמסבירה בנועם את רוח הדברים: "עלה למעלה." אני יודעת שהוא לא ממש שמח לעצור עכשיו, כי אני כבר יודעת שאחרי שהדברים מסודרים לו בראש, הוא חייב לשבת ולהוריד אותם באופן מדויק וסדור למסמך. לא נורא (זה לפחות מה שאני אומרת לעצמי), הוא תמיד יוכל לסדר אותם מחדש אחר כך. 

כשהוא עולה, אני מבקשת ממנו: להתפשט, להביא את הכסא ולהכנס למקלחת. דרך אגב, במאמר מוסגר בלבד, שמתם לב להבדלי הטמפרטורות של חום המים במקלחת של גברים ונשים? הוא מסתכל בחשש באדים הממלאים את החדר, וכבר מבין את הבסיס: הוא הולך לצאת מהמקלחת הזו שלוק ומושתן.

אחרי שאני תוחבת אותו מתחת לכסא, אני מתיישבת. זה נעים ממש לשבת בצורה הזו מתחת למים החמים שזורמים עלי, כשהוא משתנק למטה, ומנסה לנשום בלי זימים. אלא שאז הוא עושה טעות של מתחילים, ומתחיל לנשק לי מלמטה את הכוס. לא יודעת איך אתם, אבל מרמת גירוי מסויים, אני לא מצליחה להשתין. מצד שני זה נעים לשחק בגירוי המבלבל הזה בין הרצון להשתין לרצון לגמור, כי מתחתיי נמצא גוף רתוח, זקוף ומגורה, אולי מעצם הזוית שהוא נמצא, אולי מעצם הזמן שעובר, אולי משום שכל המחשבות שהיו מסודרות לו בראש התאדו כבר מזמן.

מדי פעם אני מזרזפת עליו שתן שצורב לו בעיניים וגורם לו להשתנק קצת, אבל ברור לי שזה רק קדימון לדבר האמיתי. רק אחרי כמעט שעתיים (של עונג) הבנתי את הבעיה: זה לא יעבוד אם אני לא אגמור קודם. דקה אחר כך, הפנים שלו נתחבו מלמטה בתוך הכוס שלי, עד שגמרתי. זה היה באמת משחרר. הוא הרפה, כי הוא יודע שאני רגישה מאוד אחרי. וככה, רפויה, הנחתי על הגוף שלו את הרגליים שלי, נחה לי מעונג הגמירה, והסכר נפתח, הופך אותו לכלבלב מושתן.

 

השנ"צ המאוחר היה נהדר ומספק. הוא ירד לאחות את המחשבות שלו. בכל זאת, הוא היה צריך להגיש משהו חשוב. נראה לי.

 

חתוליק​(נשלט) - זה יפה איך שהכל אצלכם כל כך נכון,טבעי ויפה.
גם חיפוי הקיר במקלחת...
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - חתוליק :)
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - אני מאוד מגועגע אלייך מיס :/
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - געגוע זה כמו מרינדה לפני המעשנה. :)
לפני שנה
vikifeet - גם אני התגעגעתי קצת 🤭
לפני שנה
A Ravenclaw​(נשלט){StreetCat} - תמיד מפחיד שיגמרו המים
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - נכון. זה הזמן לעבור לחימום על גז? :)
לפני שנה
A Ravenclaw​(נשלט){StreetCat} - בהחלט. מעולם לא הבנתי למה טורחים לבנות עם חימום שהוא לא גז. במדינה שאני אקים זה לא יקרה
לפני שנה
Huginn​(שולט) - כתוב מעולה, והייתי סקרן לגבי הכיסא הזה שלך.
תודה :-)
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - תודה. :)
לפני שנה
Leaker​(נשלט) - אם זאת לא פרסומת לבירה, אני לא יודע מה כן...
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - *ממומן*
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - כייף לו.
דווקא מקלחת זהב כזאת תשפר לו את העבודה שיגיש.
:-)
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - רק בגלל זה, כי אני בעד לשפר לו את העבודה. :)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י