שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני 7 חודשים. 1 בספטמבר 2023 בשעה 8:06

לפעמים יש לנו שיחות על שליטה בקטע כמעט אקדמי: על הרעיון המונח בבסיס הצורך לשלוט ולהשלט, על הפרדיגמות שמתקבעות, על ריטואלים שמאפשרים לייצר סיטואציות כהרף עין, ועוד. באחת השיחות האחרונות הוא טען שבסופו של דבר, גם שליטה זה בסך הכל עניין של מיצוב.  הסכמתי איתו, כי כשהוא מעלה טיעונים שיש בהם טעם, זה מחרמן אותי. בעיקר אם כשהוא מעלה אותם הוא עירום כביום היוולדו. איכשהו הדיון הזה נגמר בזה שאנסתי אותו. אבל יתכן שניתן לראות את זה גם אחרת, כי כבר אמרנו שהכל עניין של מיצוב.

 

 

 

 

בעניין אחר שמעניין אותי לא פחות: כבר מזמן ידוע שכדי להלחם בפגעי הזמן (והגיל) יש צורך בטיפולים שמתייחסים לטיפול עומק בשרירי הפנים ולא רק לטיפול בעור. איך אתן מאמנות את שריריי הפנים? כבר נחשפתן ליוגה לפנים? לטיפול ב EMC לשרירי הפנים? לטכנולוגיות נוספות? ואיך אתן מטפלות בעור עצמו? חוץ מרטינואידים, חומצות היאלרוניות ופפטידים, יש לכן סודות נוספים?

בכל מקרה, אני לוקחת את טיפולי האנטי אייג'ינג שלי ברצינות רבה (וגם את החרמנות שלי): לאחר אותה שיחה, גררתי אותך מאברו (שהלך והזדקר על מנת להקל עלי) וביקשתי ממנו לשכב בנוחות במיטה, להרים ידיים כדי שאוכל לקשור אותן, כמו את רגליו, למראשות המיטה. אחר כך עליתי על המיטה והתחלתי בטיפול אנטי אייג'ינג האהוב עלי. אני מאמינה שלמרות שניתן לבצע סטימולציות שונות באמצעות מכשירים שונים, זה אף פעם לא משתווה לאימון שרירים אמיתי. לשרירי הפנים, שלי לפחות, טוב להשתמש בזין הגדול שלו: פעולות יניקה, מציצה, פעירת הפה וליקוקי לשון עד שכל השרירים כואבים, גורמים לפנים שלי להפוך לרעננים יותר, ורדרדים יותר, ובאופן כללי זה מייצר ליפטינג נאה.

מה הבעיה? בשביל אפקטיביות צריך אימון של בין 35-45 דקות. זו לא בעיה גדולה. הבעיה היא שאחרי רבע שעה הוא מתחיל להתחנן ולכן אני צריכה לקשור אותו, ופה ושם לייצר השהיה על ידי קפיצה עדינה של כף היד שלי על האשכים שלו. כך, הוא מיילל ואני מתאמנת. הוא מתחנן, ואני מרסנת. אני בכלל לא מתעצלת, ומנסה לאתגר את עצמי יותר ויותר (ע"ע גרון עמוק), כי אני מאמינה שזה טוב גם לצוואר (ובמקרה הספציפי הזה גם לדקולטה).

אחרי שאני מסיימת את אימון הפנים, אני משחררת אותו מהקשירה. הוא משפשף את פרקי הידיים שהלבינו, וכורע על שש. אני מביאה את צלוחית הזכוכית שמיועדת למטרה הספציפית הזו, מניחה מתחתיו וחולבת ממנו זרע, כי עם כל הכבוד לשרירי הפנים, צריך לדאוג גם לעור. הוא מביט בי מורחת בקפדנות את הזרע ששדדתי ממנו, על הפנים, הצוואר והחזה. כדי שהוא לא ירגיש שעשקתי אותו, אני מחליקה מעט זרע גם על השפתיים שלו. זה באמת מעולה לעור, וגם לו מגיע.

מפית​(אחר) - זה מעולה שאת לוקחת את הבריאות שלכם ברצינות, אף פעם לא מוקדם מדי (או מאוחר מדי) להתחיל באנטי אייג'ינג.
לפני 7 חודשים
vikifeet - וואוו... געגועיי אל שניכם ❤️
לפני 7 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - איין ספק את.מתחשבת
לפני 7 חודשים
חתוליק​(נשלט) - חזרת.ם 😊
לפני 7 חודשים
זאב אלפא​(שולטת){Anonymousz} - רק אומרת שאת חסרה פה באופן מורגש
לפני 7 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - לא הבנתי את המינוח יצוב?
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י