בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני 7 חודשים. 25 בספטמבר 2023 בשעה 23:34

 

הרבה אנשים עוצרים אותי ברחוב ושואלים אותי: "גלינדה, איך מצליחים לאלף מישהו כמו הצעצוע שלך,  כשידוע שהדבר שהכי חשוב לו זה החופש שלו?" בסדר, אף אחד לא באמת שאל אותי, אך זו שאלה טובה שאני עצמי בודקת ועונה לעצמי עליה תוך כדי הליכה. בניסוי הספציפי הזה גיליתי כמה דברים שאני אשמח לשתף אתכם:

א. כשיש הגדרות ברורות וידועות, אפשר לפתח חופש בצורה מאוד יצירתית בתוך הגבולות. למשל, הגדרת החופש שלו שונתה במעט על ידי. הזכות שלו לחופש היא הזכות לחשוב כרצונו, להביע את הרצונות שלו, ולהרגיש את התחושות שלו באופן אותנטי. לגבי אופן הפעולות שלו, הוא כבר יודע ומבין שיש שדות (שהולכים ומתרחבים) ובהם אני בעלת הזכות לקבוע את הפעולות שלו, וזו הדרך היחידה שלי להשפיע על ידי הפעולות (שלו ושלי) על הרצונות שלו, וכך גם על הרגשות והתשוקות שלו. 

 

ב. הוא זכאי לחופש הכי בסיסי מבחינתי, הוא החופש להצטיין. על מנת להצטיין יש לפעמים צורך בתחרות, בקנאת סופרים, ולכן אינני מונעת ממנו תחרות. התחרות הזו יכולה להיות גם מול עצמו ולהוביל לשיפור עצמי, כשאני מתגמלת אותו בהתאם לשיפור. היא יכולה להיות מול אחרים ולהוביל לכך שהיצר התחרותי משפר אותו, וחשוב יותר, מנקה את האבק מהרצון שלו להתאים את עצמו אלי ולרצונות שלי.

 

ג. גיליתי שניתן להתיק את הרצון שלו לחופש, אל הרצון שלי לחופש. על כך הייתי רוצה להתעכב מעט. אני חושבת שיש משהו מאוד שובה כשמביטים על מישהו שמשמר ומשתמש בחופש שלו בלי להתנצל, ומבלי לאפשר לאחרים לבצע מניפולציות רגשיות שמצמצמות את אותו החופש. עמידה על כך כשלעצמה מייצרת משוואה שמצריכה התעמתות עם תחושות מורכבות שיכולות להרוס את ההתקה. השלב החשוב לענייננו, הוא לרתום את הנשלט לטובת אותו החופש על ידי שיתוף (רצוי במינון נמוך שהולך ועולה) בעונג שהחופש הזה מייצר. טוב יותר- ערבוב של עונג וכאב שמייצר קשירה רגשית נוספת של הנשלט, עד לכדי התמכרות לתחושת החופש הזו שהוא מצליח לחוות באמצעות מתווכת. מדובר בתהליך שיכול לבצע שינוי רגשי עמוק ומפתיע.

 

 

 

 

 

כשאני יוצאת מהבית, אני משאירה צעצוע על הברכיים עם זין זקור ואדום, אחרי שעות לא מעטות של התעללות ומניעה. אני משאירה לו גם את הנייד ומטלה, על מנת שלא ישחת את זמנו לשווא: הוא מתבקש למצוא לי מתנה שתביע את הערכתו הכנה על כך שאני חולקת איתו את החופש שלי עד לפרטי הפרטים הקטנים. אני מסבירה לו שעכשיו, כשהוא כבר מכיל טוב יותר את החופש שלי, אני כבר מקבלת עונג רב מעצם השיתוף שלו בחופש שלי. למעשה, כך אני מסבירה לו בסבלנות, מדובר בחופש שלנו. הוא מרים מבט שחלקו כאב וחלקו גירוי. אני מלטפת אותו בראשו, ומגישה לו את הנעל שהוא בחר בעבורי בכשרון רב, כדי שינשק אותי לשלום.

 

 

 

Shela​(נשלט) - וואוו, זה פשוט מדהים!!
תשובה (בעיניי מדעית) למדוע עניין הקוקולד כל כך מסעיר ומגרה... מדובר במסע התמרה מופלא, שבו עונג השולטת הופך להיות עונג הנשלט באופן מוחלט וטוטאלי... וכך למעשה כל פעולותיו וכל הוויתו מרוכזים במקום אחד.
זה הופך את עניין ההשפלה בקוקולד, שאולי מהווה טריגר ראשוני לגירוי, לזניח אל מול הרבדים העמוקים שמגיעים כתוצאה מהאפשרות לחוות עונג דרכה.
זה נותן ביטוי עוצמתי לאמרה "האורגזמה שלי מספיקה לשנינו..."
לפני 7 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - מסכימה, וצריך לזכור שמדובר בטריגר מאוד חזק שאפשר לעבוד איתו כדי להגיע להמון מקומות.
לפני 7 חודשים
A Simple Man - מקור להשראה🙏
תודה על הכתיבה שלך.
לפני 7 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - תודה.
לפני 7 חודשים
חתוליק​(נשלט) - מה למדתי היום?
1. החופש להצטיין הוא זכות שמעוגנת בחוק יסוד.
2. החופש לחשוב ולהרגיש יכול להיות מספק דיו, ולא מצריך את החופש לעשות ולפעול. נקודה כואבת אך מעניינת...
3. סימביוזה - תחושת חופש הנובעת מהחופש שלה, בחזקת "her freedom = my freedom"

יהיו הרבה שיעורי בית השבוע :)

תודה!
לפני 7 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - 1. זו באמת נגזרת של חוק יסוד חופש הפישוק.
2. ידוע שקל יותר להשתלט על חופש המחשבה, ואז לתת מראית עין של בחירה על הפעולות. אני לא בעד קיצורי דרך. :)
לפני 7 חודשים
חתוליק​(נשלט) - לא העליתי על דעתי שתבחרי בדרך הקלה או הקצרה, אלא בדרך הנכונה - האיטית, הארוכה, הסבלנית וזו שתגרום לתוצאה הרצויה. לך.

כעת אגש לפשק (רק כי מותר)
לפני 7 חודשים
evedon4​(נשלט) - שיו איך בא לי
לפני 7 חודשים
זרבובון - מדהים מקסים וצפחיד כאחד. אבל יוצר בי רצונות לעבור את אותו מסע
לפני 7 חודשים
Professor X - מדהים כיף לקרוא
לפני 7 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - תודה
לפני 7 חודשים
יואליטו{צעצוע שבור} - וואו, ממש כיף לקרא את הפוסט הזה 🙏
לפני 7 חודשים
ben ben - זה כתוב כל כך שכלתני וקר. לפחות בחלקו. וזה בפני עצמו חופש עצום ומאוד מיוחד בעיני.
לפני 6 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - ר' להלן.
לפני 6 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - אתה בוודאי מסכים איתי ששף טוב צריך יצירתיות, תשוקה, ועוד שלל תכונות. אבל לפני הכל הוא חייב לשלוט היטב בטכניקות.
לפני 6 חודשים
ben ben - כן. בהחלט מרתק להביט ולנסות להבין מה יונח על הצלחת.
לפני 6 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - איך אומרים בבלוג הזה? אמשיך לעדכן. :)
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י