ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 31 בינואר 2022 בשעה 20:45

מי שרואה אותי יראה אשה רגילה, מורה, אמא לילדים קטנים. אין סיכוי שידע שמה שבא לי באמת באמצע אסיפת הורים זה להשכיב אותך על ברכיי ולהצליף בך שאתה לא מתייחס מספיק לבן שלך בכיתה ג׳. מה הפקינג בעיה לקרוא לו סיפור כל ערב! 

אני ניראת תמימה אולי, נאיבית קצת. עד שעוברים את הגבול שלי. 

קבעתי תור לרופא עור בשל נקודת חן חשודה. ככה זה כשאת לבנה- צריך לבדוק כל נקודה. 

חיכיתי 20 דקות ונכנסתי לחדר של דר רופא. אפילו שלום לא אמר. מתנשא ויהיר- מהרופאים האלה שבטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת. לא הרים מבט, ביקש כרטיס ונפנף אותי כמה שמהר. רוב הזמן בהה במסך המחשב שלו. 

אבל זיהיתי אותו. לפני כמה חודשים שלח לי הודעה באתר שמבקש להיות עבד מושפל. נייר הטואלט של אחוריי ביקש להיות. שלח תמונה. קיבלתי בימים ההם כל כל הרבה הודעות שלא ממש התעמקתי. גם - לא ממש תמונה שהשאירה בי איזשהו רושם. אבל זכרתי אותו. 

כשיצאתי מהחדר- נכנסתי לאתר וכתבתי לו את כתובתי ואת השעה 13:00. ושלא יעז לאחר. 

מיד ענה ״ כן גברתי, אגיע״

ואכן הגיע ב13. בדיוק. הסתכל בי לרגע והבין מיד שהייתי אצלו בבוקר. לרגע נראה שרוצה להגיד משהו אבל הרמתי יד והשתקתי אותו. 

״ עיניים למטה״ פקדתי עליו והוא הוריד מבט. ״ על הברכיים״ והוא ציית. הסתובבתי סביבו. בשקט. כשעמדתי מאחוריו העפתי סטירה לעורפו. הוא נשאר בשקט. התכופפתי ולחשתי לו באוזן ״ היית זבל מתנשא ויהיר בבוקר, אפילו שלום לא אמרת. תענש על זה״ 

״ כן גברתי. מה שתגידי״ 

פקדתי עליו להתפשט. להישאר רק עם תחתונים. הוא מיהר להתפשט, חוזר להיות על ברכיו. 

״ זבל מתנשא ויהיר - רק שתדע שזאת מילת הבטחון שלך. זבלמתנשאיהיר״ הבנת? והוא הנהן. 

״ תגיד - רק אלי אתה מתנשא ויהיר או לכולם?״ 

״ סליחה גברתי, לא ידעתי שזאת את״ 

לקחתי חרב פלסטיק של הילד  והסברתי לו שהוא הולך לקבל 10 הצלפות בגב. אחרי כל הצלפה הוא ימעך חזק את הזין והביצים שלו. אם לא יהיה מספיק חזק - יקבל הצלפה גם באשכים. 

התחלתי להצליף. על גבו נראו קווים אדומים יפים במקום שבו החרב פגעה. אחרי כל הצלפה נגע בעצמו ומעך את אשכיו. בפעם החמישית והשביעית הרגשתי שלא מספיק חזק ולכן הצלפתי גם בידיו, באשכיו ובזין שלו. שעמד כמו אבן. 

לאחר ההצלפות הוריתי לו לנשק את רגליי ולהתנצל על התנהגותו. ״ האם השמש זורחת לך מהתחת?״ ״ לא גברתי״ ״ מתנצל שוב גברתי״ 

״ תוריד גם תחתונים ותפשק את התחת שלך. בוא נראה אם השמש בתחת שלך. הפעם - אחרי כל הצלפה בפי הטבעת שלך אתה תאונן עד שאני אגיד לך להפסיק ואז תחזור לפשק עצמך. ברור? ״ 

הוא מיהר להוריד תחתוניו ופישק ישבנו. הצלפתי חזק בחור התחת שלו והוא הוציא גניחה. מיד אחרי כן התחיל לאונן. עצרתי אותו וחזרתי על הפעולה. לפעמים נתתי לו 5 שניות, לפעמים 20 ולפעמים דקה. נראה שהוא מגורה מאוד. בפעם העשירית - תוך כדי שמאונן דרשתי ממנו להגיד אחרי ״ אני זבל מתנשא ויהיר והשמש לא זורחת לי מהתחת״ שוב ושוב. כשראיתי שאשכיו מתחילים להתכווץ ונשימותיו נעשות קצרות הפסקתי את האוננות שלו עם הצלפה על ידיו. 

הוא התחנן שאתן לו להמשיך. ״עדיין לא ״ אמרתי לו. 

ביקשתי ממנו לעמוד. לקחתי טוש בלתי מחיק ושאלתי אותו מי רואה אותו בעירום. האם הוא נשוי. 

״ נשוי גברתי אבל אשתי לא מסתכלת עלי״ 

וואלה לא מבינה את הזוגות האלה. כמעט בכל פעם שאני רואה את בעלי בא לי שיזיין אותי. ובפעמים שלא - בא לישידחוך לי אצבעות או לשון. 

כתבתי על החזה שלו בטוש השחור - אני זבל מתנשא ויהיר״ אמרתי לו שאם ירצה להוריד את הטוש יצטרך לשפשף ממש חזק- אולי להוריד איזו שכבת עור.

״ לא גברתי. זאת מזכרת ממך״ נראה שמרוצה מהמזכרת. 

החזרתי אותו על הברכיים וציוותי עליו לאונן שוב. הפעם - כשיגמור ימרח לעצמו את כל הזרע בתחת וגם יכניס עם האצבע. כדי שהשמש לא תצליח לזרוח משם שוב. הוא הודה לי והתחיל לאונן. בזמן שאונן הראתי לו עוד נקודת חן. פחות חשודה- ממש מעל הפטמה ושאלתי אותו כמה בא לו לבדוק אותה. איך שסיימתי את המשפט גמר לעצמו ביד ולאחר מכן כפי שציוויתי - מרח את עצמו על ישבנו. 

״ בלי לנגב ידיים - תתלבש ועוף מפה. ואני שולחת אלייך חברה. לבדוק את ההתנהגות שלך״ 

Inbari 4a - וואווו הלוואי שהגניקולוג שלי שהוא עבד נרצע יגיע לשלוח לי תמונה בכלוב ואצליף בו כפי שאת הכית בו על יהירותו. מטריפה☆☆
לפני שנתיים
snowman - ממש מגיע לו ומצד שני לא מגיע לו להנות
לפני שנתיים
ICE BALLS - יצירתית ברמה אחרת. אני רק לא בטוח שהוא נענש, נשמע יותר שווה מפרס נובל.
לפני שנתיים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - ספונטניות זה שם המשחק.

יפה לך
לפני שנתיים
Aציבעוני​(אחר) - ככה מישרים את המערכת
לפני שנתיים
סנטוריון - פנטזיה של כל מי שקיבל שירות בקופת חולים. (;
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י