לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 27 בינואר 2022 בשעה 18:33

אז קיבלתי הודעה מאשה. פעם ראשונה. כתבה שרוצה להיות נשלטת אבל ממש בקטנה. רק מתחילה. חוששת מגברים שולטים. מפחדת מכוח מוגזם, חוששת שידחקו אותה למשהו שלא רוצה. 

שוחחנו בטלפון. ניסיתי להבין מה מחפשת ומה רוצה. סיפרה שאוהבת שליטה קלה ועדינה. שקראה מה שכתבתי והתחברה. שרוצה לנסות. ואני - חוץ משלישיה שעשיתי בצבא עם חבר ועוד אשה, ולילה עם מלא אלכוהול שאחריו התעוררתי עירומה עם עוד מישהי במיטה - אין לי ממש ניסיון עם נשים. לא ממש נמשכת או מבינה. היה קצת שקט בשיחה ואז היא שאלה אם אפשר שאני אביא מישהו והיא תהיה אתנו יחד. חד קרן קוראים לאלו? 

אז הזמנתי אותה בצהריים.  בערב היא עובדת. ביקשתי גם מבעלי שיגיע. המצאתי שיש איזו בדיקה. הוא לא ידע למה הוא בא.

היא הגיעה לפניו. צעירה. יפה, מעט עגלגלה- בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. ביישנית מאוד. סיפרתי לה שבעלי לא יודע שהיא פה ובטח יחשוב שהיא חברה. זה הדליק אותה- שיכנס לסיטואציה שהוא לא יודע מה הולך לקרות. הכנו קפה והיא סיפרה קצת על החיים שלה והוא הגיע. הצגתי אותה והוא ישב אתנו- מסתכל עלי ולא מבין למה בעצם היא פה ולמה אנחנו לא בדרך לבדיקה.

חייכתי אליו, נישקתי אותו ואז הסברתי לה שבכל שלב תעצור אם רוצה. ושאלתי אם יש משהו שהיא לא רוצה? לא ענתה והסברתי לה שמרגע זה היא שפחה. היא תעשה מה שנרצה. הסברתי לו שהיא רוצה לדעת איך זה להיות עם אשה. ולי אין מושג איך ללמד אותה. 

 בעלי התחיל להפשיט אותה. התיישב לידי על הספה ואני הורדתי אותה על הברכיים. מכוונת אותה בין רגליו. היא פתחה לו את החגורה והורידה לו מכנסיים ותחתונים. ״ תלקקי״ אמרתי לה- והיא התחילה ללקק. מידי פעם הכנסתי לה את הזין שלו לפה ודחפתי את הראש שלה. מסתכלת בה - מנסה להבין איפה הגבול שלה, באיזה מצב היא כבר נכנסת למצוקה. היא הוציאה קולות של חנק ושחררתי. כך במשך 10 דקות. התחלתי להתפשט בעצמי וישבתי לידו על הספה. הוא אחז בשיערה והוביל אותה בין רגליי- היא הוציאה לשון והתחילה ללקק אותי - בהתחלה לא מבינה, אבל הוא הנחה אותה, הסביר לה, עודד אותה. כאשר הגבירה קצב ונראה שכבר מבינה מה לעשות- והיא לגמרי הבינה מה לעשות! הוא נעמד מאחוריה, סוטר בחוזקה על ישבנה. היא הוציאה קולות עמומים מבין רגליי, מנסה להתחמק מהמכה הבאה ואני תופסת את ידיה, מחזיקה אותה. 

לאחר כמה דקות בעלי הלך וחזר עם רוקט פוקט. בזמן שהיא ממשיכה לאכול אותי הוא הצמיד אותו לדגדגן שלה - ועדכן אותי שהיא כל כך נוטפת שאולי תצטרך לשטוף את הרצפה. 

בזמן שהיא מלקקת ושואבת אותי -הוא הצמיד לדגדגן שלה את הרוקט פוקט והפעיל. היא גנחה, התפתלה ונראה שלאט לאט מאבדת שליטה, הכניסה לי אצבעות, גנחה וכל גניחה כזאת הרעידה לי את כל אזור הדגדגן . בשלב הזה אני התפוצצתי לה בפה, מצמידה את הראש שלה אלי, חושבת לעצמי שאולי כל השנים עם גברים - לא היו בשבילה. היא לגמרי אוהבת כוס.

כשהגניחות הפכו לצעקות אמרתי לבעלי להכניס לה אצבע לישבן, היא צרחה מעונג והתחילה לגמור בשרשרת רעידות וגניחות.

בעלי ניגש לספה, ישב ואני עליו, עם הגב לחזה שלו, מחדירה אותו אלי. תפסתי את הראש שלה והיא ליקקה את שנינו, אותי, ואז ירדה ללקק אותו, כשאני אוחזת בשיער שלה- מובילה ומנחה אותה. מידי פעם מוציאה אותו ממני ומכניסה לפה שלה. כשהרגשתי שהוא עומד להתפוצץ- ירדתי ממנו והובלתי אותו עמוק לגרון שלה. 

נעמדנו שלושינו מתנשמים ומסופקים. הובלתי אותנו למקלחת ודקות ארוכות התקלחנו שתינו כשהיא מסבנת אותי ומלקקת את המים מגופי. 

כשהתלבשנו - היא ביקשה לבוא שוב - ואם אפשר בלעדיו- היא רוצה לנסות לבד- נראה לה שהיא כבר מבינה. 

 

spirolina - תתחתני איתי 3>
לפני שנתיים
השור שלך​(מתחלף) - מטורף!
לפני שנתיים
snowman - וואווו
הבלוג שלך 🔥🔥
לפני שנתיים
ניר 11​(שולט) - עונג קסום בטירוף
לפני שנתיים
ICE BALLS - הכותבת הכי טובה בהיסטוריה של הכלוב👑
לפני שנתיים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - וואוו
אהבתי
לפני שנתיים
שומר נגיעה​(נשלט) - וואוו
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י