ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 25 במרץ 2022 בשעה 15:46

בכל יום מימי המחלה הוא שואל אותי ״ רוצה להזדיין?״ יודע שבכל יום כמעט התשובה שלי תהיה כן - חוץ מבימים שאני לא מרגישה טוב. זה היה המדד שלו לבדוק מה שלומי. ביומיים הראשונים בקושי עניתי, ביום השלישי חייכתי קלות, וביום הרביעי כבר חייכתי לגמרי וביום החמישי כבר עניתי שכן. 

בזמן שהאכלתי את הקטנה הוא ניגש ולחש לי באוזן ״ היום אני מפרק אותך״ משאיר אותי מצפה ומחכה. 

 

בערב אחרי שכולם ישנים אני נשלחת למקלחת חמה. חוזרת לסלון. אורות עמומים, בטלויזיה קמין גחלים לוחשות, שמיכה על הספה ואני מתבקשת לשכב על הבטן. 

אני נשכבת ותוך שניות הידיים שלי נקשרות מעל ראשי. שמן חם על גבי והוא מתחיל בעיסוי.. הרגליים שלי מפושקות ומכשיר מוכנס אל בין רגליי ומתחת לדגדגן שלי ומתחיל לרטוט. 

עיסוי חזק על גבי, הידיים יורדות לגבי התחתון ומפשקות את ישבניי ושמן מטפטף גם שם. המכשיר מתחיל לרטוט חזק יותר ואני חווה עיסוי בחור האחורי עם רטט מטורף מתחת לדגדגן שלי. הגניחות שלי כבר ממלאות את החדר ואני מבקשת ממנו להחליש מעט את הרטט. 

״ רק כשאת חולה את מחליטה. כשאת בריאה אני מחליט״ הוא לוחש בחיוך וכדי להראות שהוא אכן מחליט הוא מעלה את הרטט ברמה נוספת.  קשה להגדיר את עוצמת האורגזמה שמשתלטת עלי… רטט חזק מאוד מתחת לדגדגן ועיסוי חודרני בישבן. 

הוא נותן לי דקה להירגע ואז מסובב אותי. ידיי עדיין קשורות מעל ראשי. הוא בין רגליי על הברכיים מתחיל לחדור אלי, מצמיד את המכשיר הרוטט שוב אל הדגדגן שלי. אני מנסה לזוז ולדחוף אותו - עדיין חווה רגישות מהאורגזמה הקודמת אבל הוא לא מאפשר לי.

״ הבטחתי לפרק אותך״ הוא אומר בחיוך ושוב מגביר את הרטט תוך כדי חדירות חזקות. לאט לאט אני מרגישה שוב את האורגזמה נבנית בין רגליי, גונחת וזעה יחד עם ההדיפות שלו. כמעט גומרת והוא עוצר. מחייך אלי. 

״ לא הבטחתי לפרק אותך מהר״ הוא אומר בחיוך ואני מקללת אותו ממיטב הקללות ששמורות אצלי מאז שעשיתי צבא - אשה יחידה עם 70 גברים. שם למדתי לא מעט קללות ובדיחות גסות.. 

וכך במשך רבע שעה- בכל פעם שאני כמעט גומרת - הוא מפסיק ומחייך חיוך זדוני. צוחק שאני מקללת שוב.

אחרי הפעם השלישית אני מבקשת שישחרר אותי כדי ללכת לשרותים. מיד כשאני משחוררת אני קופצת עליו, מתיישבת עליו ומחדירה אותו לתוכי. דוהרת עליו במהירות, מפרקת אותו בחזרה - עד ששנינו גומרים.  

נראה לי שהחרמנות חזרה. היינו צריכים להחליף שמיכה מרוב שהייתה רטובה. 

סופש נעים ( ורטוב) לכולם

כלבונת סקרנית​(נשלטת){תומר ההוא} - זה גם המדד אצלנו =)
לפני שנתיים
snowman - נראה שהבראת לגמרי :)
לפני שנתיים
ICE BALLS - מושלם! מה עם עבד שילקק את כל הרטיבות?😊
לפני שנתיים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - התשוקה שאחרי ההפסקה
זו חתיכת חרמנות
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י