אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 30 במרץ 2022 בשעה 18:00

תמיד חלמתי - או פינטזתי יותר נכון לשלוט בכמה ביחד. 3-4 עבדים, 3-4 שפחות. כולם על הברכיים מולי, אני יכולה לשחק בכולם, רק באחד ושכולם יצפו, להכריח כל אחד מהם לעשות לשני ו… באמת שלמוח ולדימיון שלי אין גבול.. אבל לא יצא. 

נרשמתי לאתר של מסיבות חילופים או צירופים. רצינו משהו קצת אחר. תמיד כדאי לרענן את הזוגיות. מיד כשקיבלו אותי לקבוצה הופתעתי לראות שאת חלק מהחברים אני מכירה. אפילו 2 זוגות חברים שאני מכירה שטחית כמה שנים כבר.

היא שלחה לי הודעה ששמחה שהצטרפתי לקבוצה, שטוב לראות שאנחנו פותחים את הזוגיות ומתנסים. שאלה אם פעם ראשונה שאנחנו מצרפים גבר או אשה. סיפרתי לה שממש לא ושמידי פעם אנחנו מצרפים עבד מין ומשתעשעים איתו. מיד שכתבתי לה קיבלתי מבול של שאלות עד שהחלטתי שכבר עדיף להתקשר ולספר. נתתי לה את המספר שלי והיא שמה אותי על ספיקר כשגם בן הזוג שלה שומע. סיפרתי להם מעט ואפילו שלחתי להם 2-3 סיפורים שכתבתי כאן בבלוג. 

יומיים אחר כך קיבלתי ממנה הודעה ״ אנחנו רוצים לנסות. יכולה להגיע אלינו?״ התקשרתי וניסיתי להבין ממנה מה הם רוצים לנסות. היא אמרה שאני מחליטה. מה שאני רוצה - יקרה. כמובן שסיכמנו על גבולות מסויימים. קבענו שאגיע בוקר אחד. שניהם ייקחו חופש ויהיה לנו כל הבוקר פנוי ( כשהילדים בגן יותר קל) יומיים לפני שלחה לי הודעה אם גם חברה יכולה לבוא. וכדי שיהיה איזון מגדרי הזמנתי גם את אחד העבדים הטובים שהיו לנו. עבר לצפון אז כבר בקושי מגיע אלינו - אבל הייתי בטוחה שהוא ישמח להצטרף. והלשון שלו היא משהו שצריך להכניס לספר השיאים. לא מתעייפת לעולם.  

הגעתי ביום שני ב10 בבוקר. העבד חיכה לי ברחוב. בירך אותי כמו בהשתחוות קלה ועלינו במעלית. במעלית שמתי לו קולר עם רצועה וכיסיתי את העיניים שלו. בתקווה שאף אחד לא יהיה במסדרון כשנצא ויראה אותי מובילה גבר בגובה 1.85 עם קולר ורצועה. 

הדלת הייתה פתוחה. הם חיכו לי שלושתם על הספה. מתרגשים, מביטים בעבד הקשור שלי. 

ישבתי מולם והסברתי להם את החוקים. ביקשתי לדעת מה הגבולות של כל אחד. נתתי מילת בטחון. ניסיתי להבין מי נשלטים לגמרי ואם יש יותר דומיננטיות. כולם ביקשו שאשלוט בהם לחלוטין. ניסיתי להבין אם תהיה קנאה בין הזוג הנשוי אך נראה שהם פתוחים לחלוטין ומנוסים עם פרטנרים אחרים. 

ציוויתי על כולם לעמוד ועל העבד להפשיט אותם עד תחתונים. קודם את הנשים ואז את הגבר. שאלתי את אחת הנשים אם אי פעם הייתה עם אשה אחרת והיא הנהנה בביישנות. נעמדתי מאחוריה וביקשתי ממנה להסתכל על כל השאר. 

״ תסתכלי על כולם. את מחליטה מי יגמור ראשון או ראשונה. את מחליטה כי הלשון שלך תהיה זאת שתגרום להם לגמור. היא הסתכלה על כולם ולחשה לי  שמעדיפה שהאשה השניה תגמור ראשונה. כי נשים יכולות לגמור יותר. 

״ קדימה. תראי לי איך היא גומרת״ 

היא נגשה אליה והושיבה אותה על הספה. מקלפת ממנה תחתונים ומפשקת את רגליה. הרכינה את ראשה וצללה בין רגליה. בשלב הזה הוצאתי כיסוי עיניים נוסף ושמתי על הגבר. 

״ שומע את אשתך גונחת? ״ 

״ כן גבירה, מחרמן מאוד״ 

״אשתך גונחת מהלשון של חברה שלה. אתה עכשיו תשכב על הגב בין הרגליים של החברה ותגרום גם לה לגנוח.״ 

״ כן גבירה, אשמח מאוד. בבקשה״ 

אני מובילה אותו ומשכיבה אותו בין הרגליים של החברה כך שהיא פחות או יותר יושבת לו על הפנים. הוא מסיט את התחתונים שלה ומתחיל לאכול אותה בהתלהבות. 

אני נגשת לעבד הותיק שלי. הוא מגורה מאוד. הוא לא ראה אף אחד אבל גניחות של שתי נשים ממלאות את החדר. אני מתארת לו בקול שקט מה אני רואה מולי. בחדר כבר ריח חזק של סקס. הוא מריח, הוא שומע. אבל לא רואה. 

״ אני חושבת שגם לגבר ששוכב על הרצפה מגיע קצת, מה אומר? אבל אל תגרום לו לגמור. הוא יגמור אחרון״  

״ כן גבירה, מה שתחליטי״ 

אני מובילה אותו, מורידה אותו על ברכיו הוא ממשש בידיו את גופו ומוריד תחתוניו של הגבר השני. הזין שלו עומד כבר, קשה וטיפות שקופות נוזלות ממנו. העבד שלי מרכין את הראש ומתחיל למצוץ. אני מסתכלת על המחזה המרהיב שנגלה לפני. אורגיה מטורפת בשליטתי. האשה שעל הספה גומרת בגניחות שקטות. לדעתי אשה צריכה לגמור בצעקות. אני מחליטה לתת לה קצת לנוח ולבדוק את יכולות הגמירה שלה. 

כמה דקות לאחר מכן גם החברה גומרת בגניחות וצעקות. אני מובילה את שתיהן לספה. הן יושבות עליה ונרגעות. אני מקימה את הבעל ומצווה עליו להכין שתיה לכולם. 

אני יושבת על הספה לצד הנשים העירומות. הן סמוקות ונרגשות. מדברות על החוויה שעברו. מספרות על חוויה של שלישיה שעשו בעבר. אני מחזיקה את רצועת העבד בידי ומושכת אותו אלי. הוא על ברכיו מולי ואני שמה את רגליי על ברכיו. הוא מבין שאני רוצה עיסוי. אני עצמי כבר רטובה מכל הסצנה. אבל רק התחלתי. 

 

השתיה מגיעה, וגם קערת פירות. אני מורה לבעל להאכיל ולהשקות את כולנו. הוא עירום, עם זקפה מטורפת. אחרי שהוא מאכיל את כולם אני מסמנת לנשים לטפל בו. אשתו מתחילה למצוץ לו בתאווה והחברה מלקקת יחד איתה. הוא עומד בסלון כשראשו מורם לכיוון התקרה ועיניו עצומות. גונח ומודה לאלוהים - כשבעצם הוא אמור להודות לי. חוסר התודה כלפיי מעצבן אותי מעט. אני נעמדת מאחוריו. 

״ למה אתה מודה לאלוהים? ״ אני שורטת את גבו בחוזקה

״ למי אתה אמור להודות? ״ אני צובטת את פטמותיו. הוא גונח. 

״ לך מלכתי. תודה לך.״ אני רואה שהוא כבר קרוב לגמור ומפסיקה את הנשים. 

״ בבקשה. בבקשה״ 

״ לא. עוד לא״ 

אני מחזירה את הנשים לספה ומובילה את שני הגברים אליהן. שניהם צוללים בהוראתי בין הרגליים שלהן.

מדהים לראות שכל אשה אקטיבית בצורה אחרת לגמרי.  אחת שקטה, מתנשמת וגונחת בשקט, ידייה על שדיה והיא משחקת וצובטת את פטמותיה. השניה גונחת ומצמידה בחוזקה את הראש של הגבר לכוס שלה. מזיינת לו את הפה, בקושי נותנת לו לנשום, ממלמת מילים גסות ומצווה עליו להמשיך ושלא יעז להפסיק.  בשלב מסויים אני מחליפה בינהם. כל גבר מלקק את האשה השניה. 

אני מסתכלת עליהם. מרגישה את העוצמה שבשליטה, מרגישה את הכניעה שלהם לכל מה שאני רוצה, לכל פנטזיה שלי. 

אחת מהנשים גומרת שוב והפעם בגניחות חזקות יותר. העבד ממשיך ללקק אותה, פניו רטובות. כשהיא מזיזה לו את הראש הוא עולה על ברכיו ומוצץ ומלקק את פטמותיה של האשה השניה. 

החברה שגמרה קמה, עוברת לצדה השני ומנשקת אותה בתשוקה. נראה שהיא מטופלת מכל צד. אחרי שתי דקות גם היא גומרת. כולם מתנשמים ומתנשפים, מחייכים. 

העבד הותיק שלי מסתכל עלי. 

״ הגבירה מה אתך?  אפשר לענג אותך בבקשה״ 

כולם מסתכלים עלי ואני מהנהנת לכן. לוקחת את שני הגברים ומבקשת מהבעל להוביל אותנו לחדר השינה. 

 

… 

המשך יבוא

AmitYoung - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנתיים
Aציבעוני​(אחר) - קמילה כמעין המתגבר
לפני שנתיים
ICE BALLS - כל פעם שחשבתי שקראתי את הסיפור הכי טוב, מגיע אחד חדש ומוכיח שאת תמיד תקבעי שיאים חדשים
לפני שנתיים
שולט קשוח וקשוב - את מדהימה אני כבר מחכה להמשך
לפני שנתיים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - כתיבה אירוטית מושלמת
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י