ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 1 באפריל 2022 בשעה 11:56

אני נכנסת עם שני הגברים לחדר השינה. העבד הותיק שלי יורד על ברכיו. חולץ לי נעליים וגרביים. הוא כבר יודע מה לעשות אחרי סדנת חינוך ארוכה. 

אני נשכבת על המיטה והוא מוריד ממני מכנסיים. לוקח רגל אחת ומתחיל לעסות- יודע שככה אני נדלקת הכי מהר- לא שצריכה יותר מידי. אחרי הסצינה בסלון - אני כבר רטובה וחרמנית. הגבר לוקח את כף הרגל השניה ומתחיל לעסות אותה. אני נשכבת על הגב, עוצמת עיניים, מתמסרת לעיסוי שכבר מתחיל לעלות לכיוון הברכיים.

לשון חמה על הדגדגן שלי, ידיים חזקות ממשיכות לעסות את כפות הרגליים. 

הדלת נפתחת והנשים נכנסות. כל אחת מהן שוכבת בכל צד שלי. האשה מפשיטה אותי מהחולצה, החזיה גם יורדת והיא מלקקת את אחת הפטמות שלי, מתרגשת כשטיפת חלב יוצאת ממנה. מסתכלת עלי וממשיכה ללקק. 

״ יש לך סטראפון או פלאג אנאלי? ״ אני לוחשת לה. היא מהנהנת וקמה להביא. העבד ממשיך בליקוקים שלו, מידי פעם אני עוצרת אותו, עדיין לא רוצה לגמור. האשה חוזרת עם פלאג זכוכית ועם בקבוק שמן שקדים. 

החברה שוכבת לידי, מתבוננת בכולנו, נראה שהיא מתרגשת ומסתקרנת. 

אני מסמנת לאשה על העבד. היא נגשת לעמוד מאחוריו. ברגע שהוא מרגיש אותה מפשקת את ישבניו הוא מפסיק ללקק אותי ומרים ראש. אני יודעת שהוא התנסה כמה פעמים עם חדירה של פלאג, תמיד ביקש עוד. לא תמיד הסכמתי לו. 

הוא מסתכל עלי, מתרגש. ״ תודה גבירה״ אני מסתכלת על האשה שופכת שמן על ישבנו ועל הפלאג. מסתכלת בעיניו ורואה את השניה שבה הפלאג מוחדר אליו. הוא עוצם את עיניו, נושם עמוק, גבותיו מכווצת וגניחות קטנות בוקעות מפיו. בדרך כלל הוא שקט מאוד. ברגע שאני רואה שהוא התגבר על הכאב ההתחלתי אני מחזיקה בשערותיו ודוחפת את הראש שלו חזרה אל בין רגליי. האשה מאחוריו משחקת עם הפלאג, מוציאה ומחזירה ועם היד השניה חולבת את הזין שלו. לפי פיו המלקק אני מרגישה מידי פעם שהוא עוצר את הנשימה שלו.

״ שלא תעז לגמור ללא אישור״ אני אומרת והוא מהנהן.  החברה לידי מסתכלת על הכל וסמוקה מהחרמנות. אני מסמנת לה להתהפך ולשכב על הבטן, ולבעל להתקרב. אשתו מגישה לו קונדום. הוא מלביש אותו על הזין שלו וחודר באיטיות לחברה ששוכבת לידי. אני מחזיקה את השיער שלו ומרימה את הראש שלו. ״ שלא תעז לגמור ללא רשות״ 

״ כן מלכה, כן״ הוא גונח וממשיך לזיין את האשה השוכבת לצידי. 

קשה לתאר את הריחות, הקולות והגניחות של כולם אבל סרט פורנו זה כלום לעומת מה שקורה בחדר השינה הזה. אני מסתכלת על כולם וגומרת בגניחות רמות, מחזיקה את ראשו של העבד צמוד לדגדגן שלי כל עוד גלי האורגזמה שולטים בי. 

כשאני נרגעת אני מסמנת לאשה לבוא לשכב לידי. 

״ איך בא לך לגמור שוב? חדירה, לשון?״ 

״ לשון״  היא אומרת ונשכבת לידי. אני באמצע. מצד ימין שלי החברה מזדיינת בגניחות שקטות עם הבעל. מצד שמאל שלי העבד יורד ומענג את האשה שוב. הפלאג עדיין עמוק בישבנו.

החברה לידי גונחת ונראה שהיא מתקרבת שוב לאורגזמה. אני מסמנת לה להתהפך על הגב. כשהיא על הגב הבעל ממשיך לזיין אותה, אני לוקחת את היד שלו ומניחה אותה על הדגדגן שלה, הוא מבין שאני רוצה שישחק לה עם הדגדגן בזמן החדירות. אני מלטפת את אחד בשדיים שלה. מתחילה לצבוט מעט וככל שהיא גונחת יותר מגבירה את כוח הצביטה. כשאני מרגישה שהיא עומדת לגמור אני מסתובבת וצובטת גם את השניה. חזק. האורגזמה שלה מתפוצצת ולראשונה אני שומעת אותה גומרת בצרחות. חזקות. כל הגוף שלה משתתף באורגזמה. 

״ בבקשה, מלכה, אני יכול לגמור״ הבעל מבקש. 

״ לא. אשתך לא גמרה. שימו לב שניכם- מותר לגם לגמור רק אחרי שהיא גומרת ורק ב60 שניות אחרי שהיא גומרת. אם לא תגמרו בזמן הזה- לא תגמרו בכלל״ 

שניהם מאוננים בקצב מהיר וקבוע. הבעל על הברכיים מסתכל באשתו הגונחת, אוחזת בשערו של העבד ומזיינת לו את הפנים. העבד - פניו קבורות בין רגליה, מאונן לעצמו. 

אני והחברה מתבוננות בהכל בהשתאות. נהנות מהמחזה. 

שתי דקות אחרי - הגניחות שלה מתעצמות והיא גומרת בצעקות שאני מקווה שהשכנים שמעו ויקנאו. ככה ורק ככה אשה צריכה לגמור, עם כל הגוף, עם הריאות. עם הבניין. 

הגברים מאוננים במהירות, העבד גומר לתוך כף היד שלו. 

״ תמרח את כל הזרע על החזה שלך. ככה אתה ממשיך את היום. עם תזכורת״ 

הוא מורח את הזרע על החזה שלו. ״ תודה גבירה. תודה שהזמנת אותי״ 

הבעל גומר מיד אחריו. האמת שלא מדדתי לו זמן, אבל מגיע לו גם. כולם היו נשלטים למופת. 

״ וואווו״ אומרת לי האשה לידי. 

״וואוו ממש״  מסכם הבעל. 

כן , וואו. אני צריכה פנטזיה חדשה…

 

שולט קשוח וקשוב - ואווווו כמו סרט פנטזיה לא מהעולם הזה !🌹
את טובה ביותר 👏👏👏
לפני שנתיים
ICE BALLS - החלטת לגרום לכולם לטפטף? סיפור גאוני של אישה יצירתית במיוחד👑
לפני שנתיים
נרגל - באמת וואו
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - וואו, גם אני גמרתי.
רגע, צריכה לנשום....
לפני שנתיים
מענטז​(אחר) - כן
ממש וואו
באיזה שלב בקריאה היתה לי תחושה שבניתם שם מקדש נוטף
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - כלכך יפה :)
נהנה מהכתיבה שלך, מרגיש שאני בתוך הסיטואציה 🖤
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י