ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 18 במאי 2022 בשעה 8:02

באמצע שיעור על ש״י עגנון.. מתנתקת מהסיפור של מעשה בעז.. ( כדאי לכם, למרות שהתנתקתי) ומדמיינת לעצמי עולם מושלם שבשעה זאת של הבוקר אני רק אמורה להתעורר. עירומה במיטה גדולה עם סדיני כותנה. 

2 עבדים מוכנים בפינת החדר מזנקים לקראתי ומלווים אותי לאמבטיה ענקית בגודל בריכה קטנה, מלאה במים חמימים, פרחי לבנדר ויסמין צפים במים. אני נכנסת יחד עם העבדים. מניחה ראש על כרית רכה והם אחראים לניקוי גופי אחרי לילה סוער עם בעלי… 

אחד מהם מורח סבון על כל גופי והשני עובר עם ספוג עדין. מתחיל בצוואר, יורד לחזה, מתחת לשדיי, לבטני, יורד למטה לבין רגליי ומנקה אותי היטב עם ידיו, ממשיך לרגליים ולכפות הרגליים. השני מאחורי עושה לי עיסוי ראש וחופף שערי. מעסה גם את כתפיי. אני רגועה ושלווה. 

כשאני מסיימת אני חושבת לעצמי האם בכלל להתלבש… יש משהו בלהסתובב בעירום שמשאיר אותי מודעת לגופי וחרמנית הרבה יותר. 

אני מחליטה על חלוק רך מכותנה. עוברת לחדר ענק אחר לארוחת בוקר. מנשקת את בעלי שחיכה לי. הוא לא ילך לעבודה לפני שאתענג עליו ועל גופו. הוא יודע את זה. 

אני מזמינה את ארוחת הבוקר מהעבד הראשון. הוא הולך להביא. 

אני מתיישבת על בעלי עם רגליים פשוקות. הוא לבוש מידי לטעמי לשעת בוקר כזאת מוקדמת… נצמדת אליו ומריחה אותו. מצמידה את הכוס לזין שמתעורר ומנשקת אותו. הוא שולח יד אחת וחופן את ישבני.. יד נוספת נשלחת אל שדיי וראשו רוכן למצוץ פטמותיי.. אני גונחת וראשי נזרק אחורנית בעונג. 

אחרי מספר דקות אנחנו קמים ואני מצווה על העבד הראשון להפשיט אותו ולהכין אותו עבורי. העבד השני חוזר ובעלי מבקש ממנו להכין אותי עבורו. 

העבד משכיב אותי על השולחן הגדול, מפשק רגליי ולאט לאט מלקק ירכיי ויורד לעבר הכוס שלי. כשמגיע אליו מלקק אותו בעדינות ואז בבת אחת טורף אותי, מוצץ, מלקק, יונק לי את הדגדגן ואני הולכת ונמסה מתחת ללשונו המיומנת. 

אני גונחת ומתענגת עליו בזמן שאני מסתכלת על העבד השני שכבר הפשיט את בעלי ועכשיו הוא על ברכיו מולו מוצץ לו בהנאה, חופן ישבנו ומוביל את הזין שלו עמוק לתוך גרונו. הוא מסתכל עלי. אני מסתכלת עליו. הוא מחכה לרגע שבו אהיה קרובה מאוד. מסתכל ומחכה. העבד שלי ממשיך להטריף אותי בלשונו, מלקק, 2 אצבעות חודרות אלי, ואני עוצמת את עיני, מתמסרת לתחושות בין רגליי. ואז בבת אחת הוא מפסיק ובמקום לשון ואצבעות אני מרגישה זין קשה חודר אלי במהירות, מזיין אותי חזק כמו שאני אוהבת. הוא תופס את ראשו של העבד מצמיד את פיו לפטמה שלי והעבד יונק בהתלהבות, אני מרגישה פה נוסף על הפטמה השניה ומבינה שהעבד השני הצטרף. בשלב מסויים הוא יוצא ממני ומלקק אותי גם הוא. שלוש לשונות מענגות אותי. שתיים על הפטמות ואחת בין רגליי, מלקקות ויונקות.

במצב הזה אין לי הרבה אפשרות לעצור את עצמי ואני גומרת בגניחות וצעקות. עוד לא עברו גלי האורגזמה ואני נחדרת שוב בעוד הלשונות ממשיכות לינוק ממני וללקק אותי, ידיים חופנות אותי וכל העולם הופך לעונג אחד גדול. אני גומרת שוב ומיד אחר כך בעלי יוצא ממני וגומר על הבטן ועל הכוס שלי. 

״ אני רוצה אשה נקיה״ הוא אומר לאחד העבדים והוא ממהר ללקק ממני את הזרע ועל הדרך אני חווה אורגזמה נוספת מלשונו בעוד בעלי מתלבש, נושק לי ויוצא לעבודתו. 

דקות אחרי ואני שוכבת על השולחן מתנשמת ומתענגת על הבוקר שהיה. ארוחת הבוקר מוגשת בדיוק לידי, על השולחן ועליד תביעות הישבן והגב שלי. אני לובשת את החלוק ומתיישבת לאכול את הפירות ואת היוגורט שהזמנתי ( יוגורט שקדים) 

לאחר ארוחת הבוקר אני יוצאת למרפסת הענקית להסתכל מה קורה בחוץ. אין כבישים, אין מכוניות, אין תנועה. הכל מלא בטבע פראי ובצימחיה. העולם השתנה ויש בו ארמונות ובכל ארמון מלכה. ואולי גם מלך לצידה.  ועבדים שבוחרים איזו מלכה הם רוצים לשרת, ושפחות שרוצות להיות שפחות. ושולטים שצריכים לשלוט. כל אחד מגשים את עצמו.

שבט האמזונות מההיסטוריה חזר לשלוט בכל העולם אחרי שכולם הבינו את הברור מאליו, את הברור לכולם. שגברים טובים רק בדבר אחד. לעשות בדיוק בדיוק מה שאנחנו אומרות.  

אנוצ'קה שלך - :-)
לפני שנתיים
מענטז​(אחר) - איימן💃🙌
לפני שנתיים
חמוד וקשוב​(נשלט) - נפלא
לפני שנתיים
lffdm​(מתחלף) - אהבתי את השורה האחרונה
לפני שנתיים
חתוליק​(נשלט) - היי! אנחנו בטוח טובים בעוד משהו...
לפני שנתיים
קמליה - נכון. עיסויים ומין אוראלי
לפני שנתיים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - שי עגנונה.. איזה כתיבה😘
לפני שנתיים
snowman - העולם המקביל של קמליה 😈
לפני שנתיים
snowman - מישי שאלה על בלוגים מומלצים
אפשר להמליץ על שלך? 🤭
לפני שנתיים
קמליה - אשמח
לפני שנתיים
רק בינינו​(שולט) - נשמע כמו סצינת הפתיחה של מגלה את אמריקה עם אדי מרפי😎
לפני שנתיים
Goddess of Love - וכך קורה 😋
לפני שנתיים
פאם פטאל - מרגשת.. נוגעת... דרך המילים שלך מרגיש לי שאני ממש שם
לפני שנתיים
נרגל - הלוואי והייני יכולים ללכת עירומים... לפחות בחופי הים. ובלי קשר או עם, פנטזיה כתובה יפה
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - זה כלכך יפה :)
אתם מהממים 🤍
לפני שנתיים
sun cheek - מפתה מעצים ומבעיר את הנשמה
הלוואי שיתגשם
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י