ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנה. 27 ביולי 2022 בשעה 10:51

קשור. ידיים למעלה מחוברות בחבל לוו בתקרה. עומד בתחתונים במרכז הסלון. 

יש משהו נפלא במצב הזה. מצד אחד חוסר האונים שלך אל מול החופש שלי. אני יכולה לעשות לך מה שאני רוצה. אתה יכול רק לחכות. 

אני נעמדת מאחוריך. הידיים שלי כמו מעצמן נשלחות אליך. נוגעות, צובטות. שורטות.  חזה, בטן. ואז יורדות לאט לכיוון הבטן התחתונה. אני אוהבת לעצור שם. יודעת ומרגישה כמה אתה רוצה שאמשיך. אבל לא. 

כשאתה פה אתה שלי. ואני עושה בך מה שבא לי. 

אני ממשיכה לגעת. מעבירה ידיים בכל מקום חוץ מבמקום שאתה רוצה שבו אגע. צובטת. מלטפת בעדינות.  

מורידה לך תחתונים ויכולה להרגיש את התקווה שלך שעכשיו - כשאתה נגיש יותר - הידיים שלי ירדו מתחת לבטן התחתונה. אבל לא. עדיין לא. 

 

תזוזה מאחורי ואני מרגישה אותו. מפשיט אותי. נשארת לעמוד בתחתונים. הידיים שלו על החזה שלי מועכות, צובטות, חזקות. הוא משעין אותי על הגוף שלך, תופס בישבן שלי ומפשק את הרגליים שלי בעזרת הברך. אני נשענת עלייך ואתה -  קשור. 

יד אחת נשארת על החזה והשניה כבר בין הרגליים שלי. אצבע נכנסת פנימה ואז עוד אחת בתנועות איטיות. ככל שאני נרטבת יותר אני נאחזת בך יותר. היד שהיתה בתוכי יוצאת ועכשיו היא בפה שלך. הוא נותן לך לטעום אותי. אתה מתנשם ומלקק. ידיים מורידות לי את התחתונים והוא חודר בבת אחת בלי לחכות יותר מידי. החזה שלי נצמד לגב שלך והיד שלי יורדת למטה. תופסת בזין שלך שכבר קשה ומחכה. ואני נוגעת בך יחד עם התנועות החזקות שמאחורי. הוא מכתיב את הקצב לשנינו. 

פתאום הכל מפסיק. הוא מושך אותי ומשכיב אותי על הגב על הספה. משחרר אותך ודוחף את הראש שלך לבין הרגליים שלי. ואתה מסתער עלי. אני מתמסרת לתחושות ולעונג ועוצמת עיניים, היד שלי מקבעת את הראש שלך למקום שאני רוצה אותך בו. הוא מתקרב אלי ערום ומקרב את הזין לפה שלי ואני מתחילה למצוץ. מוצצת בתאווה עמוק, בזמן שהלשון שלך מלקקת ויונקת אותי. אצבעות צובטות את הפטמות שלי ואין לי אפילו מושג מי הצובט. אבל וואו - כל כך לא אכפת לי. הצביטןת נפלאות יחד עם כל שאר התחושות. ככל שאני גונחת יותר אתה תוקף כל חלק בכוס שלי, הגניחות שלי נשמעות למרות שבכל הזמן הזה אני עדיין מוצצת. ואז בבת אחת אני גומרת. הוא דוחף לך את הראש ואתה ממשיך ללקק ולמצוץ ואני מתנשפת, מחכה שהגוף ירגע, שרעידות האורגזמה יחלשו. אבל היום הכל מהיר וחזק. הוא מרים אותי ומשכיב אותך על הספה, משעין אותי עלייך ומפשק את הרגליים שלי. הוא חודר בבת אחת ומזיין אותי חזק. ואתה - מלמטה - חופן לי את החזה, מועך אותו, צובט לי את הפטמות, מלקק לי את הצוואר ואני מרגישה את הזין הקשה שלך על הגב שלי. הכל מהיר וחזק ונפלא. 

ואז.. 

אוף אני חייבת ללמוד. יש לי מבחן ביום ראשון. משאירה לכם לדמיין את מה שקרה אחר כך.  

יכולה רק לספר שגם אני הייתי קשורה בסוף. יכולה רק להוסיף שהיו לא מעט אורגמות. הפסקתי לספור. 

puffin​(נשלט) - בהצלחה בלימודים;)
לפני שנה
lffdm​(מתחלף) - האיכות כתיבה שלך .. שנייה כנראה רק למלכות
לפני שנה
נרגל - נדמיין בהחלט. כתוב נהדר
לפני שנה
למעלה ולמטה​(מתחלף) - סוויצרית
נהדר
לפני שנה
עזר כנגדה​(אחר) - פוסט מהפנט
הרגשתי שם
לפני שנה
משקיף מהמשקוף - וואוו הוא גיבור!! ואת אלופה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י